search
menu

هتل Mirilayon Hotel - Old Town Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mirilayon Hotel - Old Town Istanbul
امکانات عمومی هتل میریلایون اولد تاون استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میریلایون اولد تاون استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mirilayon Hotel - Old Town Istanbul


هتل میریلایون اولد تاون یکی از هتل های خوب و چهار ستاره در منطقه تاریخی شاهزاده باشی استانبول است. این هتل مدرن به برخی از جاذبه های مشهور شهر مانند مسجد لاله لی و مسجد شاهزاده محمد فاصله اندکی دارد، همچنین به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی این هتل می توانید از جاذبه های دیگری مانند مسجد و موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه و غیره به راحتی بازدید کنید. از امکانات ارائه شده مشهور در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، رستوران و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل میریلایون اولد تاون استانبول


این هتل بی نظیر دارای بخش پذیرش ۲۴ ساعته است که به صورت شبانه روزی آماده استقبال از گردشگران و مسافران سراسر جهان هستند و همگی در فراهم کردن اقامتی به یاد ماندنی تلاش می کنند. هتل میریلایون شامل اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط است. هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. توجه داشته باشید که هتل Mirilayon Hotel - Old Town Istanbul دارای پارکینگ نبوده و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، باید ماشینشان را در خیابان های اطراف هتل پارک کنند. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می توانید با مراجعه به صرافی این هتل تبدیل ارز کنید. خدمات مربوط به خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در این هتل با هزینه مجزا انجام می گیرند. اگر در حین سفرتان به استانبول جلسه و کنفرانس کاری داشته باشید، با خیال راحت می توانید در همین محل اقامتتان به مرکز بیزینس رفته و با هماهنگی های لازم و پرداخت هزینه های مربوطه جلساتتان را برگزار کنید. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر استانبول می توانید از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنید و با رانندگی خودتان و در هر ساعتی که دوست داشته باشید، به این جاذبه ها سر بزنید.
سالن زیبایی و آرایشی در لابی هتل میریلایون دایر گردیده و انواع خدمات مربوط به پوست و مو در این بخش ارائه می شوند. پرسنل مجرب و کار آزموده این هتل با خوشرویی به استقبال گردشگران می روند و همگی به زبان های عربی، انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند که همین تسلط به زبان فارسی باعث شده تا هتل میریلایون در میان هموطنان به محبوبیت برسد و نسبت به خرید بلیط هواپیما مشتاق شوند.

امکانات تفریحی هتل


امکانات اسپا در این هتل برای میهمانان ارائه می شود. میهمانان می توانند از سونا، اتاق بخار و سالن بدنسازی این هتل به صورت رایگان بهره مند شوند. همچنین انواع ماساژ و خدمات مربوط به زیبایی و آرایشی نیز در هتل Mirilayon Hotel - Old Town Istanbul با هزینه جداگانه انجام می گیرند. حمام ترکی یکی از پرطرفدارترین تفریحات در ترکیه است که با اقامت در این هتل می توانید از این حمام بهره مند شوید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هریک از اتاق های موجود در این هتل دارای اسباب و وسایل مدرن و شیکی هستند. انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق خانواده استاندارد، اتاق دوبل دلوکس، سوئیت جونیور دلوکس، اتاق خانواده دلوکس، سوئیت کورنر، اتاق تریپل استاندارد و اتاق تریپل دلوکس، در همه اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، کتری برقی، میزکار، فضای نشیمن و کمدلباس وجود دارند.

رستوران هتل


صبحانه سلف سرویس همه روزه در رستوران این هتل برای همه میهمانان سرو می شود. انواع غذاهای ترکی و بین المللی به صورت منویی یا سلف سرویس برای وعده های دیگر در این رستوران ارائه می شوند.

فاصله هتل میریلایون اولد تاون استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است