search
menu

هتل Mineo Hotel Taksim Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mineo Hotel Taksim Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل مینو تکسیم استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مینو تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mineo Hotel Taksim Istanbul


هتل مینو تکسیم یکی از هتل‌هایی است که در شهر استانبول، شهر تماشایی و گردشگرپذیر ترکیه واقع شده‌است. هتل مینو استانبول برای مسافرانی که به دنبال اقامتی خوش، آسوده و مجلل هستند بسیار مناسب است. هتل مینو تکسیم استانبول موقعیت قرارگیری بسیار خوبی در شهر دارد و به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی مشهور استانبول نزدیک است. در مدت زمانی کوتاه به مراکز خرید متنوع در اطراف هتل مینو تکسیم بروید و علاوه بر خرید، اوقاتی خوش و خاطره‌انگیز را سپری کنید. هتل مینو استانبول در چند قدمی میدان تکسیم و خیابان استقلال و همچنین ایستگاه مترو تکسیم قرار دارد که یکی از مزیت‌های هتل مجلل مینو تکسیم است. در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما چارتر رزرو کنید تا به هتل مینو تکسیم برسید، خوب است بدانید که فاصله فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل Mineo Hotel Taksim Istanbul حدود ۳۱.۵ کیلومتر با ماشین است. یکی از جاذبه‌های معروف شهر پر رمز و راز استانبول، خیابان های مشهور استانبول هستند که خود به نوعی یکی از جذابیت‌های استانبول هستند و شما هم حتما در طول مدت سفر خود حتما از آنها بازدید کنید و اوقاتی فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل مینو تکسیم استانبول


هتل مینو استانبول با دارا بودن امکانات و تجهیزات بسیار خوب، متناسب با اقامتی فراموش‌نشدنی و سرشار از آرامش و راحتی است. هتل Mineo Hotel Taksim Istanbul استانبول دارای لابی دنج با فضایی با شکوه، کافی شاپ در فضای باز، رستوران، پارکینگ، اتاق جلسات و کنفرانس، فکس، فتوکپی، اینترنت رایگان با قابلیت دسترسی در تمام فضاهای هتل، آسانسور، اسپا، استخر سر پوشیده و باشگاه ورزشی است. خدماتی که هتل مینو تکسیم استانبول برای آسودگی هرچه بیشتر مسافران ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات دربانی، خدمات اتاق، خدمات شاتل، نگهداری از چمدان، میز معرفی و فروش تور و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، برای راحتی و سهولت تردد از ترانسفر فرودگاهی هتل مینو تکسیم استفاده کنید. کارکنان مهمان‌نواز و مجرب هتل مینو استانبول علاوه بر زبان ترکی، قادر هستند به زبان انگلیسی، روسی، عربی و حتی فارسی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های زیبا، راحت و چشم‌نوازی که در هتل مینو تکسیم استانبول قرار دارند و شما امکان رزرو آنها را دارید شامل اتاق‌هایی هستند از قبیل: اتاق یک نفره، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق سه نفره با سه تخت سینگل است. وسایل و امکانات خوب و با کیفیت بالایی که در اتاق‌های هتل مینو تکسیم قرار دارند تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی شیرین را تجربه کنند و شامل مواردی هستند از جمله: یخچال، مینی ‌بار، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات، میز، تلفن، چای و قهوه ساز، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، میز تحریر، دمپایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق. قابل ذکر است که در اتاق‌های هتل Mineo Hotel Taksim Istanbul استانبول امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


تسهیلاتی که در هتل مینو تکسیم استانبول قرار گرفته‌است مانند بخش اسپا، ماساژ، سونا و استخر سرپوشیده همگی برای آن است تا احساس شادابی و طراوت کنید و خستگی‌های زندگی روزمره اخیر خود را به فراموشی بسپارید و اوقاتی مفرح و دلچسب را سپری کنید.

رستوران هتل


دو رستوران شیک و مجللی که در هتل مینو استانبول قرار دارند برای میل کردن صبحانه بوفه، ناهار و شامی خوشمزه و با سبک‌های آشپزی متنوع بسیار مناسب هستند و در فضایی دلنشین می‌توانید ساعاتی خوش و دلپذیر را سپری کنید. همچنین کافی شاپ دنجی هم در هتل Mineo Hotel Taksim Istanbul قرار دارد که امکان نشستن در تراس، در فضای باز و لذت بردن از هوای مطلوب و فضای سرسبز را دارد.

فاصله هتل مینو تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید دمیرون استانبول: ۱۱ دقیقه پیاده روی
فاصله تا موزه مادام توسو استانبول: ۱۲ دقیقه پیاده روی
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج ساعت دلمه باغچه: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه معصومیت استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است