search
menu

هتل MIEN w SUITES Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل MIEN w SUITES
امکانات و خدمات عمومی هتل مین سوئيتس
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مین سوئیتس از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل MIEN w SUITES


هتل مین سوئیتس یکی از هتل های ۵ ستاره شهر استانبول ترکیه است که در منطقه بی اوغلو و در چند قدمی خیابان معروف استقلال بنا شده است؛ منطقه ای از شهر که رستوران ها، مراکز فرهنگی، گالری های هنری، موزه ها، مراکز خرید، مغازه های آنتیک و بوتیک های متنوعی را در خود جای داده و پای هر خریدار بلیط هواپیما استانبول به آنجا باز می شود. هتل مین دبلیو سوئیتس از میدان تقسیم نیز فاصله چندانی ندارد و با چند دقیقه پیاده روی می توان به راحتی به آنجا دسترسی داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل مین سوئيتس


آنچه از بازخوردهای مهمانان هتل مین سوئیتس (Mien Suites Istanbul) پیداست، اندازه اتاق های این هتل بزرگ بوده و دلبازی آن ها مورد پسند است ولی متاسفانه رسیدگی به امور نظافتشان ضعیف بوده و از این نظر رضایت بخش نیستند. اگر در سال های آتی مدیریت و پرسنل هتل به طور حرفه ای تری به فعالیتشان ادامه دهند، این هتل می تواند به چند دلیل از جمله موقعیت مکانی و نرخ مناسبش در صدر لیست گردشگران قرار گیرد. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، اتاق های خانواده و پارکینگی غیررایگان به مهمانانش ارائه می دهد و از جاذبه های دیدنی استانبول مثل برج گالاتا، میدان تقسیم و برج ساعت دلمه باغچه به اندازه چند دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


تمامی سوئیت های هتل مین سوئیتس از نظر دکوراسیون و معماری شبیه هم هستند و فقط نوع آن ها و برخی امکاناتشان با هم تفاوت دارند. به طبع اتاق های طبقات بالاتر هتل چشم انداز زیباتری از شهر را به نمایش گذاشته اند و برخی از آن ها دارای بالکنی اختصاصی هستند. خانواده هایی که به همراه هم بلیط هواپیما استانبول خریداری کرده اند می توانند در اتاق های خانواده هتل مین سوئیتس از آسایش خوبی برخوردار باشند. سوئیت های اکونومیک، دلوکس، کینگ و اگزکیوتیو گزینه هایی هستند که هنگام رزرو هتل مین سوئیتس برایتان نمایش داده می شوند. این هتل در مجموع دارای ۱۳ واحد اقامتی است و این واحد ها دارای میز، مبلمان، مینی بار رایگان، تهویه مطبوع، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


در هتل MIEN w SUITES ساعات خنده و شادی و همچنین موسیقی زنده اجرا می شود تا اقامتی به یادماندنی برای مهمانان خلق شود. برای دیدن جاذبه های استانبول که فاصله چندانی با هتل ندارند، خدمات تهیه بلیط ارائه می شود تا در وقت مهمانان صرفه جویی شود و راحت تر به برنامه هایشان برسند. برای دسترسی به جاذبه های دورتر نیز می توان از خدمات کرایه خودرو یا سرویس شاتل هتل بهر مند شد. لازم به ذکر است که پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی در امور مربوط به خدمات است و برخی از پرسنل حتی با زبان فارسی نیز آشنا هستند.

رستوران هتل


صبحانه های هتل مین سوئیتس هم به صورت سلف سرویس و هم منوی انتخابی سرو می شوند و از تنوع خوبی برخوردارند. ضمن اینکه رستوران هتل در تمامی وعده ها پذیرای مهمانان است و انواع غذاها و اسپشیالیته های ترکی و بین المللی را برای مهمانانش طبخ و سرو می کند. مهمانان می توانند برای تنوع به رستوران های دیگری که در چند قدمی هتل واقع شده اند، سر بزنند یا با استفاده از خدمات روم سرویس غذای سفارشی خود را در اتاقشان میل کنند. به هر حال قرار گرفتن در خیابانی مثل خیابان استقلال، دغدغه یافتن رستوران هایی با غذاهای باکیفیت را از بین برده است.

فاصله هتل مین سوئیتس از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

:
فاصله تا میدان تقسیم: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دلمه باغچه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است