search
menu

هتل Mevlana Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mevlana Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل مولانا استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مولانا استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Mevlana Hotel Istanbul


هتل مولانا استانبول هتلی ۴ ستاره در میان بافت قدیمی شهر و منطقه سلطان احمد است که از این هتل تا جاذبه های تاریخی استانبول تنها چند دقیقه پیاده روی لازم است. به طوری که فاصله هتل مولانا تا مسجد ایاصوفیه و سلطان احمد تنها ۶۰۰ متر است. این هتل در نزدیکی دریای مرمره واقع شده و از اتاق هایش چشم اندازهای زیبای دریا دیده می شود. در استانبول ۳ هتل مولانا وجود دارد، این هتل ساختمانی ۳ طبقه و سفید رنگ دارد که دارای تراس بزرگی در پشت بامش بوده و در خیابان آکبیک آن را پیدا می کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل مولانا استانبول


مدت زیادی از افتتاح هتل مولانا نمی گذرد ولی در همین مدت توانسته از هر نظر رضایت مهمانانش را جلب کند و به انتخاب اول آن ها در استانبول تبدیل شود. موقعیت مکانی هتل که عالیست؛ هم به دریا و هم به جاذبه های تاریخی شهر دسترسی راحتی دارد. به قطع می توان گفت تیمی از حرفه ای ترین پرسنل را به کار گرفته و آن ها تلاش می کنند تک تک مهمانان از اقامت در این هتل لذت ببرند و در اسرع وقت پاسخگوی آن ها هستند. غذاهای هتل کیفیت خوبی دارند، امکانات اتاق ها نو و تمیزی آن ها بسیار رضایت بخش است. هتل دارای اینترنت رایگان، پارکینگ غیر رایگان و اتاق های خانواده است و برای نقل و انتقال سریع و راحت مهمانان خدمات ترانسفر فروگاهی نیز ارائه می دهد. البته برای بهره مندی از این خدمات باید هزینه ای جدا پرداخت کرد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اتاق های نقلی و کوچک Mevlana Hotel به شکل دلنشینی دکور شده اند و راحتی خانه را برای مهمانان تداعی می کنند. کوچک ترین اتاق های هتل ۱۲ مترمربعی هستند؛ این واحدها با عنوان اتاق های دبل اکونومی قابل رزرو هستند و تمامی امکانات دیگر اتاق ها را دارند. البته این اتاق ها نرخ اقامتی پایین تری دارند. اتاق های استاندارد دبل و سوپریور دبل نیز ۱۵ متری بوده و ظرفیت میزبانی از ۲ نفر را دارند. اگر همراه با خانواده بلیط هواپیما استانبول خریده اید و قصد اقامت در هتل مولانا را دارید، می توانید اتاق های خانواده این هتل را که با ظرفیت ۴ نفر ارائه می شوند، رزرو کنید. این اتاق ها ۲۲ مترمربع هستند و بزرگ ترین اتاق های هتل مولانا به شمار می روند. گفتنی است که امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، مینی بار، اینترنت رایگان، چای ساز، حمام اختصاصی، سشوار، اتو، حوله، گاو صندوق و تلویزیون ماهواره ای در تمامی این واحدها گنجانده شده است.

امکانات و خدمات دیگر هتل


بیرون از ساختمان هتل میز و صندلی هایی چیده شده اند که در روزهای خوش آب و هوا برای هم نشینی با دوستان و همراهان عالیست. میوه هایی که در اتاق های هتل مولانا قرار داده شده اند، رایگان نیستند. با اینکه موقعیت مکانی هتل دسترسی به اکثر نقاط را برای مهمانان میسر ساخته ولی برای رفت و آمد سریع تر امکان استفاده از خدمات کرایه خودرو و سرویس شاتل نیز وجود دارد. این هتل امکاناتش را برای افراد توان جو نیز بهینه کرده و پرسنل آن به صورت ۲۴ ساعته در قسمت پذیرش حضور دارند و با گشاده رویی به سوالات و درخواست های مهمانان پاسخ می دهند. درباره خدمات تور و تهیه بلیط، فتوکپی و فکس می توانید از آن ها اطلاعاتی کسب کنید. ضمنا پرسنل هتل به زبان های عربی، انگلیسی و روسی نیز آشنایی دارند.

رستوران هتل


صبحانه های هتل Mevlana در بهترین بخش این هتل یعنی تراس پشت بام سرو می شوند. صبحانه های متنوع و باکیفیتی که بازخوردهای فوق العاده ای از سوی مهمانان هتل داشته است. در بوفه صبحانه هر آنچه میل داشته باشید، پیدا می کنید: از انواع میوه ها گرفته تا انواع نان، مربا، محصولات پروتئینی و لبنیات. هتل مولانا رستورانی ندارد ولی به صورت ۲۴ ساعته خدمات روم سرویس ارائه می دهد. ضمنا رستوران های متنوعی در اطراف هتل وجود دارند و شکم گردی در این بخش از شهر به خودی خود ماجراجویی هیجان انگیزی تلقی می شود.

فاصله هتل مولانا استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است