search
menu

هتل Metropol Istanbul Residence

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Metropol Istanbul Residence
امکانات عمومی هتل متروپل رزیدنس استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل متروپل رزیدنس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Metropol Istanbul Residence


هتل‌آپارتمان متروپل رزیدنس در منطقه آتاشهر در قسمت آسیایی شهر استانبول واقع‌شده است و دسترسی خوبی به جاهای مختلف این شهر دارد. این هتل دوستاره با فاصله ۱۰ کیلومتری تا برج دختر و فاصله ۹ کیلومتری تا پل شهدای ۱۵ جولای در میان سایر هتل‌ها از شهرت خاصی برخوردار است. همچنین کاخ دلمه باغچه با ۱۱ کیلومتر فاصله از این هتل جزو جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول به شمار می‌رود که بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می‌شود. توجه داشته باشید که نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Metropol Istanbul Residence فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن است و با ۱۶ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران دسترسی به هتل را نداشته باشید، زیرا با خیال راحت از طریق شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه مجزا به هتل دسترسی خواهید داشت. ازجمله امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی، اتاق‌های ضد سیگاری و رستوران اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل متروپل رزیدنس استانبول


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای اشاره کرد که به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. همچنین در این هتل رستوران وجود دارد و باغ زیبایی اطراف هتل را فراگرفته است که لحظات خوشی را در هنگام عصر یا شب در این قسمت تجربه خواهید کرد. برای آن دسته از مسافرانی که ماشین شخصی دارند پارکینگ اختصاصی رایگان در اختیارشان قرار داده می‌شود.
حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل Metropol Istanbul Residence را ندارند. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، فقط یک واحد اقامتی در طبقه زیرزمین هتل با امکانات مناسب فراهم گردیده است. خدمات مربوط به خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش نیز با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. ممکن است سفرتان به شهر استانبول به خاطر کار و تجارت باشد که در این صورت با رفتن مرکز بیزینس این هتل می‌توانید جلسات خود را برگزار کرده و از خدماتی مانند فکس و کپی بهره‌مند شوید. در قسمت لابی این هتل مینی مارکت و مغازه‌هایی برای خرید دایر گردیده است و اینکه مغازه سوغاتی فروشی نیز در این قسمت وجود دارد و برای دوستان و خانواده‌تان می‌توانید انواع سوغاتی‌ها را تهیه کنید. در سالن آرایشی و زیبایی نیز انواع خدمات مربوط به پوست و مو به مسافران ارائه می‌شود. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید و اینکه پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل‌آپارتمان می‌توان به زمین‌بازی مخصوص کودکان اشاره کرد تا ساعت‌ها سرگرم شوند و بزرگ‌سالان با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازند. از امکانات تفریحی ارائه‌شده برای بزرگ‌سالان می‌توان به باشگاه بدن‌سازی با دستگاه‌های مجهز و مرکز سلامتی و اسپا اشاره کرد. سایر سرگرمی‌های ارائه‌شده در این هتل‌آپارتمان عبارت‌اند از بولینگ و تنیس. علاوه بر این‌ها در سرگرمی‌های عصرانه، کلوپ‌های شبانه و نگهداری از بچه‌های کوچک‌تر نیز در این هتل دایر گردیده است. همچنین فضای بیرونی هتل Metropol Istanbul Residence را باغ زیبایی فراگرفته که محل مناسبی برای پیک‌نیک و گذراندن اوقات خوش است و اینکه در فضای بیرونی هتل مبلمان چیده‌ شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در این هتل‌آپارتمان چندین نوع واحد اقامتی وجود ندارد و همگی به‌صورت آپارتمان یک‌خوابه هستند که در داخل اتاق می‌توانید از یک تخت خواب بزرگ دونفره و یک کاناپه تخت شو بهره‌مند شوید و اینکه در پذیرایی نیز کاناپه تخت شو قرار داده‌شده است. همه واحدهای اقامتی در این هتل‌آپارتمان شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و اینکه که در همه واحدها می‌توانید از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه مجهز به ماکروویو، ماشین ظرف‌شویی، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز و یخچال، چای‌ساز و قهوه ساز، میز غذاخوری و امکانات شست‌وشو بهره‌مند شوید. همچنین حمام‌های اختصاصی در داخل واحدها نیز شامل دوش، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند و اینکه همه واحدهای اقامتی شامل یک اتاق‌خواب و یک پذیرایی بوده و اقامتی همانند منزل شخصی را برایتان فراهم می‌کنند.
سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی هتل Metropol Istanbul Residence عبارت‌اند از مینی بار، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فضای نشیمن و فضای غذاخوری، میز کار، کاناپه و کمد لباس. توجه داشته باشد که همه واحدهای اقامتی در هتل‌آپارتمان متروپل رزیدنس عایق صدا بوده و اقامتی بسیار آرام را تجربه خواهید کرد و اینکه به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل واحدها باید در فضای بیرون سیگار بکشید.

رستوران هتل


دو رستوران در این هتل‌آپارتمان وجود دارند که در رستوران Big Chefs انواع غذاهای آمریکایی، مدیترانه‌ای، ترکی محلی، آسیایی، گریل و باربیکیو در وعده‌های صبحانه، میان وعده، ناهار و شام به‌صورت منویی سرو می‌کنند و در رستوران Mid Point انواع غذاهای آمریکایی، استیک، مکزیکی، ترکی محلی را در وعده‌های صبحانه، میان وعده و شام ارائه می‌دهند.

فاصله هتل متروپل رزیدنس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کیدزانیا استانبول: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا بندر حیدر پاشا: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا اسکله حرم: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد اورتاکوی: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۰.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است