search
menu

هتل Mercure Istanbul Bomonti

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mercure Istanbul Bomonti
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات رفاهی هتل
خدمات و امکانات مشهور هتل مرکیور بومونتی
فاصله هتل مرکیور بومونتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mercure Istanbul Bomonti


هتل مرکیور بومونتی استانبول هتلی است ۵ ستاره، شیک و زیبا که در قلب استانبول واقع شده است و با مرکز شهر فاصله چندانی ندارد. مراکز خرید متعدد، کاخ دولما باغچه، برج ساعت، برج گالاتا و رستوران های اطراف هتل Mercure Istanbul Bomonti باعث محبوبیت هر چه بیشتر این هتل بین گردشگران شده است. اگر قصد رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و سفر به کشور ترکیه و شهر زیبای استانبول را داشته باشید، هتل مرکیور بومونتی یک مکان ایده آل برای استراحت و تفریح است.
امکانات و خدمات عمومی هتل مرکیور بومونتی استانبول
هتل مرکیور بومونتی دارای امکانات متعددی از جمله شاتل فرودگاهی، صندوق امانات، رستوران و بار است. هنگام اقامت در این هتل فوق العاده، میهمانان می توانند از اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، امکانات برای میهمانان معلول، خدمات پذیرش۲۴ ساعته، امکانات نگهداری چمدان و میز تور استفاده کنند. همچنین اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشته باشید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. از کودکان در هر سنی استقبال می شود. کودکان ۱۳ سال به بالا در این ملک بزرگسال محسوب می شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق ها طراحی جدید و بی نقصی از راحتی و فناوری را ارائه می دهند. این هتل دارای ۲۰۳ اتاق عایق صدا، لوکس با مبلمان مدرن است. اتاق های زیبای هتل دارای تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون های صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، مینی بار، سرویس اتاق، تراس، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به وان و دوش، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی و آرایشی است. همچنین تجهیزات تهیه قهوه، چای و آب معدنی در اتاق های این هتل نیز در دسترس میهمانان قرار گرفته است. نمای رو به دریا و رو به شهر اتاق ها بر زیبایی هر چه بیشتر آن ها افزوده است. هتل مرکیور بومونتی دارای انواع اتاق های خانوادگی، اتاق استاندارد کینگ، اتاق سوپریور کینگ، سوئیت اکسکیوتیو، سوئیت پریزیدنتال و اتاق کینگ یا تویین دلوکس است که با رزرو اتاق مورد نظر اقامتی بی نظیر را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


رستوران دایموند انواع غذاهای بین المللی و محلی لذیذ و خوشمزه را سرو می کند. همچنین رستوران موجود در لابی با انواع غذاها و نوشیدنی های سرد و گرم آماده پذیرایی از میهمانان است. منو های رژیم غذایی و غذای مخصوص کودکان نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی در دسترس هستند.

امکانات رفاهی هتل


این هتل با مرکز تناسب اندام عالی و به روز آماده ارائه خدمات به علاقمندان است. اگر به دنبال آرام شدن بعد از یک روز سخت هستید، مرکز اسپا انواع درمان ها مانند رایحه درمانی، ماساژ سوئدی، ماساژ تایلندی و خدمات ماساژ بالی را ارائه می دهد. سونا و حمام ترکی از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند. در هتل مرکیور بومونتی اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل مرکیور بومونتی


اینترنت رایگان، شاتل فرودگاهی، رستوران، بار و اتاق های خانوادگی از خدمات مشهور این هتل است. علاوه بر خدمات ذکر شده، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، واکس کفش، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد. پرسنل این هتل به زبان های عربی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی صحبت می کنند. مسلط بودن کارکنان به زبان انگلیسی یکی از دلایل انتخاب این هتل به شمار می آید.

فاصله هتل مرکیور بومونتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دولما باغچه: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولما باغچه: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه استانبول: ۲۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است