search
menu

هتل Mercia Hotels and Resorts Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mercia Hotels and Resorts Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل مرسیا هتلز اند ریزورتز استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مرجیا هتلز اند ریزورتز از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Mercia Hotels and Resorts Istanbul


هتل مرسیا هتلز اند ریزورتز یا هتل مرجیا از هتل های ۴ ستاره غرب استانبول است که در فاصله ۲۰۰ متری دریای مرمره و در منطقه بیوک چکمجه واقع شده است. این منطقه غربی ترین نقطه شهر است و مراکز خرید، بازارهای سنتی و پارک های آبی را در خود جای داده است. هتل مرجیا در طی فعالیت خود پیشرفت روز افزونی داشته و به یکی از معروف ترین هتل های این منطقه تبدیل شده است. به خصوص کسانی که بلیط ارزان استانبول را در دوره فستیوال فرهنگ و هنر بخرند، اقامت در منطقه بیوک چکمجه را ترجیح می دهند، چون این جشنواره در این منطقه برگزار می شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل مرسیا هتلز اند ریزورتز استانبول


هتل مرسیا استانبول در سال ۲۰۱۲ فعالیت خود را شروع کرده و توانسته مهمانانش را با لبخندی از رضایت راهی خانه هایشان کند. این هتل دارای ساحلی اختصاصی است که می توان تعطیلاتی به یادماندنی را در آن جا رقم زد. در مقابل ساختمان هتل استخر بزرگی وجود دارد که دید بیش تر اتاق های هتل به این استخر است. هتل دارای تجهیزات اسپا، اینترنت رایگان و پارکینگی رایگان است. اگر به همراه خانواده این هتل را رزرو کرده باشید، از خدمات و امکاناتی برای خردسالان نیز بهره مند خواهید شد چرا که زمین بازی سرپوشیده ای برای کودکان اختصاص داده شده و رستوران هتل نیز منوی مخصوص کودکان ارائه می دهد. ضمن اینکه امکان بهره مندی از خدمات نگهداری از کودک نیز در این هتل وجود دارد. گرچه هتل از جاهای دیدنی استانبول دور است ولی با استفاده از سرویس شاتل هتل و همچنین اتوبوس یا اتوبوس دریایی می توان به نقاط دیگر شهر دسترسی داشت. در کل اگر می خواهید تعطیلات خود را در کنار دریا بگذرانید و از جاذبه های تفریحی دیدن کنید، این هتل گزینه مناسبی برای اقامت در استانبول خواهد بود.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


در هتل مرجیا می توان از روی خوش خواب های اتاق ها نظاره گر دریای مرمره بود، به شرطی که اتاق های طبقات بالا را رزرو کرده باشید. این اتاق ها فضای دلباز و بزرگی دارند که از نورگیری خوبی برخوردارند و رنگ های خنثی در دکوراسیون مدرن این اتاق ها به کار رفته است. اتاق های هتل دارای مبلمان، کمد، تهویه مطبوع، کابین دوش، چای ساز، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت هستند و به دریا یا فضای سرسبز هتل دید دارند. هتل در مجموع دارای ۸۹ واحد اقامتی است که در ۴ طبقه هتل پراکنده شده اند و در قالب اتاق های دبل یا سوئیت های دلوکس و اگزکیوتیو ارائه می شوند. اتاق های خانواده هتل مرسیا با ظرفیت ۳ نفر قابل رزرو هستند. سشوار، لوازم بهداشتی و حوله در حمام ها گنجانده شده و حمام برخی از سوئیت های بزرگ دارای وان نیز هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


در هتل مرجیا مهمانان می توانند در اوقات فراغت خود تنیس یا دارت بازی کنند یا کتابی از کتابخانه آن انتخاب کرده و در گوشه ای از لابی مطالعه کنند. تجهیزات اسپای هتل مرجیا شامل حمام ترکی، سونا و باشگاه است. البته خدمات ماساژ نیز در این بخش ارائه می شود و مهمانان می توانند خستگی های روزانه خود را در این بخش از تن بیرون کنند. ضمنا مهمانان می توانند از خدمات زیبایی، لایه برداری و پکیج های ویژه این بخش نیز استفاده کنند. کسانی که بلیط هواپیما استانبول را برای اهداف کاری خریداری کرده اند می توانند در مرکز بیزینس این هتل از تجهیزات اتاق جلسه و سالن کنفرانس آن استفاده کنند. گفتنی است که پذیرش هتل در تمامی ساعات در این بخش حضور دارند و در انجام امور مربوط به خدمات مثل لاندری، تهیه بلیط، اتاق چمدان و خدمات تور راهنمای مهمانان خواهند بود. در ضمن امکانات این هتل برای استفاده افراد توان جو نیز بهینه شده اند.

رستوران هتل


صبحانه های هتل در طبقه همکف و در رستوران هتل به سبک بوفه سرو می شوند؛ طبق بازخوردهای مثبتی که در نظرات مهمانان ثبت شده، هتل صبحانه های متنوع و باکیفیتی دارد که تقریبا با هر گونه رژیم غذایی خاص متناسب هستند. برای وعده های ناهار و شام نیز می توان از روی منوی انتخابی رستوران غذای مخصوص سرآشپزها را سفارش داد و در فضای دلنشین رستوران میل کرد. این رستوران پنجره های کف تا سقف دارد و به استخر هتل مشرف است. ضمنا هتل دارای خدمات روم سرویس است و مهمانان می توانند غذای خود را در اتاقشان میل کنند. برای میل نوشیدنی نیز می توان به قسمت بار هتل مراجعه کرذ.

فاصله هتل مرجیا هتلز اند ریزورتز از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا دریای مرمره: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید بیلیجیوم: ۱۵.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مارمارا پارک: ۱۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید توریوم: ۱۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است