search
menu

هتل Mare Park Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mare Park Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل مر پارک استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مر پارک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mare Park Hotel Istanbul


هتل مر پارک استانبول یک هتل ۴ ستاره شیک و مجلل است که در منطقه شیشلی استانبول قرار گرفته و پایگاه خوبی برای گشت و گذار در این شهر پر جنب و جوش است. هتل با موقعیت مناسب خود و دسترسی آسان به جاهای دیدنی شهر از جمله میدان تکسیم، کاخ دولما باغچه، خیابان استقلال، برج گالاتا و برج ترامپ استانبول مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته است. نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری استانبول باعث صرفه جویی در هزینه رفت و آمد نیز شده است. همچنین ایستگاه مترو عثمان بی نیز در نزدیکی هتل قرار گرفته است. هتل با ماشین تا فرودگاه استانبول حدود ۳۵ دقیقه فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر استانبول را داشته باشید، هتل Mare Park Hotel Istanbul استانبول با امکانات عالی و موقعیت مکانی مناسب گزینه خوبی برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل مر پارک استانبول


هتل مر پارک خدمات بی عیب و نقص و کلیه امکانات ضروری را برای رفاه و آسایش مسافران ارائه می دهد. مجموعه ای از امکانات درجه یک مانند سرویس اتاق ۲۴ساعته ، Wi-Fi رایگان در مکان های عمومی هتل و همه اتاق ها، خانه داری روزانه، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس تاکسی و صندلی چرخدار قابل دسترسی است.
برای برگزاری جلسات کاری میهمانان می توانند از مرکز بیزینس هتل استفاده کنند. خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی که به میهمانان ارائه می شود شامل هزینه است. امکان استفاده از پارکینگ رایگان برای وسایل نقلیه نیز وجود دارد. برای امنیت بیشتر و نگهداری از پول و اشیای قیمتی صندوق امانات در هتل وجود دارد. استعمال دخانیات در هتل ممنوع است به همین منظور اتاق هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است.
قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. برای رفع خستگی می توانید به مرکز اسپای هتل رفته و استراحتی به بدن خود بدهید. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به خدمات زیبایی، ماساژ، حمام ترکی و حمام های عمومی اشاره کرد. همچنین برای گذراندن اوقات فراغت می توانید در کلاس های مربوط به فرهنگ محلی شرکت کنید. کارکنان مجرب هتل به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی صحبت می کنند و با اخلاق خوب خود میهمانان را راهنمایی می کنند. از دلایل انتخاب این هتل می توان به زبان انگلیسی صحبت کردن پرسنل و قیمت مناسب هتل در مقابل خدماتی که ارائه می دهد، اشاره کرد. کودکان بالای ۶ سال در این هتل بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن ها به طور کامل دریافت می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل مر پارک استانبول دارای ۵۴ اتاق میهمان است که عبارتند از: اتاق های خانوادگی، اتاق استاندارد دبل یا تویین، اتاق لوکس سه تخته و اتاق اقتصادی دبل.
همه اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، گاوصندوق، تلفن و اینترنت وای فای هستند. بعضی از اتاق ها دارای یک مکان نشیمن هستند که می توانید در آن استراحت کنید. هر اتاق دارای یک کتری، چای و قهوه است. همه اتاق ها دارای سرویس بهداشتی اختصاصی هستند. امکانات اضافی شامل دمپایی، حوله، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است. برای کودکان می توانید تخت کودک درخواست کنید.

رستوران هتل


رستوران هتل مر پارک استانبول با محیطی تمیز و آرامش بخش و با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان است. در کافه هتل نیز انواع نوشیدنی های سرد و گرم خوشمزه وجود دارد. صبحانه بوفه ای نیز همه روزه در این هتل سرو می شود.

فاصله هتل مر پارک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ترامپ استانبول: ۱.۴ کیلومتر
فاصه تا میدان تکسیم: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولما باغچه: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است