search
menu

هتل Mekke Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mekke Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل مکه استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مکه استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mekke Hotel Istanbul


هتل مکه در شهر استانبول واقع‌شده است. این هتل در محله مشهور به نام آکسارای در منطقه فاتح قرار دارد و جزو بی‌نظیرترین جاهای استانبول به شمار می‌رود. این هتل به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو به سایر نقاط شهر مانند جاذبه‌های دیدنی و تاریخی، مراکز خرید و مراکز تفریحی دسترسی راحتی خواهید داشت. با توجه به اینکه این هتل زیبا در منطقه تاریخی پنینسولا قرار دارد، در عرض چند دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه متروی مارمارای می‌رسید. ایستگاه تراموای آکسارای نیز تا این هتل فاصله اندکی دارد و اینکه منطقه سلطان احمد نیز در فاصله بسیار اندکی از هتل Mekke Hotel Istanbul واقع‌شده است. در این منطقه جاذبه‌های دیدنی مانند مسجد و موزه ایاصوفیه و سایر جاذبه‌های دیدنی مانند بازار بزرگ استانبول بندر ینی کاپی قرار دارند. فرودگاه بین‌المللی استانبول نیز در فاصله ۴۶ کیلومتری از این هتل واقع‌شده و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های سیگاری و رستوران اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل مکه استانبول


اینترنت وای فای رایگان در این هتل قابل‌دسترس بوده و در تمامی نقاط می‌توانید از این امکانات بهره‌مند شوید. پارکینگ اختصاصی نیز در این هتل دایر گردیده که به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در قسمت پذیرش ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. اتاق چمدان، روم سرویس و صرافی برای تبدیل ارز در لابی هتل دایر گردیده شده است. به حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل داده می‌شود که برای این کار در هنگام رزرو باید درخواست ارائه دهید. به یاد داشته باشید که برای این کار نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارید. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی، لباسشویی و واکس کفش شامل هزینه جداگانه بوده و در بخش شستشوی هتل انجام می‌گیرند. بخش میز تور و گردشگری نیز برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی هتل Mekke Hotel Istanbul دایر گردیده که می‌توانید با جاذبه‌های دیدنی آشنا شوید. درصورتی‌که به دلیل کار و تجارت با خرید بلیط هواپیما استانبول عازم این شهر می‌شوید، با خیال راحت می‌توانید جلساتتان را در بخش بیزینس برگزار کنید. پرسنل در این مجموعه مجرب بوده و به زبان‌های عربی، بلغاری، یونانی، انگلیسی، رومانی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول می‌توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق تریپل، اتاق خانواده استاندارد، اتاق خانواده با چشم‌انداز دریا، اتاق خانواده دلوکس، اتاق دوبل استاندارد و اتاق توئین استاندارد. اتاق‌های موجود در داخل این هتل به‌صورت ساده طراحی‌شده‌اند و دکوراسیون زیبایی دارند. کف همه اتاق‌ها پارکت شده و امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون و مینی بار در اتاق‌ها ارائه می‌شوند. حمام اختصاصی نیز در داخل اتاق‌ها دایر گردیده که مجهز هستند. اتاق‌های موجود در داخل هتل Mekke Hotel Istanbul عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از کاناپه تخت شو و فضای نشیمن بهره‌مند شوید. از پنجره اتاق‌ها نیز می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از دریا را تماشا کنید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از میز کار، تلویزیون، تلفن، کمد لباس، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی. دسترسی به طبقات بالایی در این هتل فقط از طریق پله قابل‌دسترس هستند و بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند باید در این رابطه آگاهی داشته باشند. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها باید افراد سیگاری به محلی دیگر و به دور از سایر مسافران مراجعه کنند.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید روزتان را با صبحانه بسیار قوی به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران این هتل آغاز کنید. همچنین انواع غذاهای ترکی محلی در رستوران ارائه می‌شود. علاوه بر آن چندین رستوران و کافی‌شاپ در فاصله چند قدمی از این هتل واقع‌شده‌اند که در صورت تمایل می‌توانید به این رستوران‌ها سر بزنید.

فاصله هتل مکه استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است