search
menu

هتل Mangana Konak Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mangana Konak Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل مانگانا کناک استانبول
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مانگانا کناک از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Mangana Konak Hotel


هتل مانگانا کناک استانبول از هتل‌های ۴ ستاره منطقه فاتح است که سال‌های زیادی از ساخت آن می‌گذرد و موقعیت مکانی آن به گونه‌ای است که فاصله کمی تا بسفر دارد و رو به بسفر ساخته شده است. این منطقه که قلب منطقه تاریخی سلطان احمد به حساب می‌آید، جاذبه‌های تاریخی استانبول و خانه‌های سبک عثمانی را در خود جای داده و از جمله نقاطی است که هر خریدار بلیط هواپیما استانبول برای گشت و گذار به آنجا می‌آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل مانگانا کناک استانبول


ساختمان این هتل به سبک عثمانی ساخته شده و بیش از یک دهه پیش فعالیتش را در عرصه گردشگری آغاز کرده است. به همت همین تجربه بوده که هتل مانگانا کناک توانسته رضایت مهمانانش را جلب کند. بزرگ‌ترین نقطه قوت این هتل رفتار حرفه‌ای کارکنان آن است که این اقامت را برای مهمانانشان خاطره انگیز می‌سازند و در همه امور خدماتی راهنمای مهمانان هستند.
علاوه بر این‌ها رسیدگی به امور نظافتی نیز در Mangana Konak Hotel به طور منظم انجام می‌شود و هتل دارای پارکینگ، خدمات ترانسفر فرودگاهی و اتاق‌های خانواده است. در کل با توجه به نرخ اقامتی این هتل، اینجا میزبانی شایسته‌ای از مهمانان خواهد شد. ضمنا پشت ساختمان هتل محوطه سرسبز کوچکی وجود دارد که میز و صندلی‌هایی در آن چیده شده و می‌توان آنجا هوایی عوض کرد.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل مانگانا کناک معماری سنتی را با امکانات و اثاثیه مدرن تلفیق داده تا اقامت آسوده‌ای در منطقه تاریخی شهر داشته باشید. اتاق‌های این هتل با اثاثیه دست‌ساز و دست‌بافت دکور شده‌اند و حال و هوای خانه را برای مهمانان تداعی می‌کنند. این اتاق‌ها که در دسته اتاق‌های سوپریور دبل، تریپل، کامفورت تریپل و استاندارد دبل ارائه می‌شوند، دارای امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، گاوصندوق، کمد، تهویه مطبوع، میز و آشپزخانه‌ای کوچک و مجهز هستند. کف اتاق‌های هتل مانگانا کناک پارکت بوده و دید اتاق‌های طبقه بالا به بسفر و طبقات پایین به باغچه هتل است. این هتل در مجموع ۱۷ واحد اقامتی دارد و حمام‌های اتاق‌ها بزرگ و دارای وان، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


زیباترین قسمت این هتل تراس پشت بام آن است که آنجا می‌توان مسجد سلطان احمد، جزایر پرنس و چشم‌اندازهای بسفر را تماشا کرد. در صورتی که می‌خواهید کمی کالری بسوزانید به باشگاه هتل مانگانا کناک بروید. هتل امکان شرکت در تورهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و همچنین کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی را برای مهمانان فراهم کرده است ولی این برنامه‌ها رایگان نیستند و هزینه جداگانه‌ای برای آن‌ها دریافت می‌شود. برای اطلاعات دقیق‌تر در این باره باید به پذیرش هتل مراجعه کرد. برخی امکانات هتل مانگانا کوناک برای استفاده افراد توان جو بهینه شده‌اند و برای دسترسی راحت به دیگر نقاط شهر خدمات کرایه خودرو و سرویس شاتل ارائه می‌شود.

رستوران هتل


هتل Mangana Konak رستورانی ندارد ولی تراس زیبایش را به سالن صبحانه خوری تبدیل کرده تا مهمانان صبح خود را در فضای دلنشینی شروع کنند. این صبحانه‌ها از تنوع چندانی برخوردار نیستند ولی کیفیت آن‌ها در تمام نظرات ثبت شده مهمانان به عنوان نقطه قوت هتل مانگانا کناک ذکر شده است. این صبحانه‌ها با استفاده از محصولات ارگانیک آماده شده‌اند و همگی خانگی هستند. برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توان از خدمات روم سرویس استفاده کرد یا به رستوران‌هایی که در چند قدمی هتل واقع شده‌اند، سر زد. از این گذشته، منطقه سلطان احمد مقصد محبوبی برای شکم‌گردی است و غذاهایی مطابق با ذائقه و رژیم خود را آنجا پیدا خواهید کرد.

فاصله هتل مانگانا کناک از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا موزه موزاییک کاخ بزرگ: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است