search
menu

هتل Liu Resorts Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Liu Resorts Antalya
امکانات عمومی هتل لیو ریزورت آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیو ریزورت آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Liu Resorts Antalya


هتل لیو ریزورت با موقعیت جغرافیایی بسیار عالی در آنتالیای ترکیه واقع‌شده است. این هتل پنج ستاره در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای مسافران خود نقش بسزایی دارد و در طول سال میزبان مسافران سراسر جهان است، بی‌شک شما نیز با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل برای اقامت یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهایتان را تجربه خواهید کرد. علاوه بر ساحل اختصاصی هتل Liu Resorts Antalya تا ساحل عمومی کلاکلی ۴۰۰ متر فاصله دارد و تا شهر عتیقه نیز حدود ۱۲ کیلومتر فاصله دارد که به همه گردشگران و مسافران بازدید از این مکان‌ها پیشنهاد می‌شود.
همچنین به جاذبه‌هایی مانند آکواریوم آنتالیا، باغ وحش آنتالیا، موزه آنتالیا و غیره نیز دسترسی آسانی خواهید داشت. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل لیو ریزورت فرودگاه آنتالیا بوده که با ۴۴ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. برخی از امکانات مشهور این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، باشگاه بدن‌سازی، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار.

امکانات عمومی هتل لیو ریزورت آنتالیا


در بخش پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند و در لابی می‌توانید از خدماتی مانند روم سرویس و تبدیل ارز بهره‌مند شوید. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید و برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. پرسنل این هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. همچنین در لابی می‌توانید از اتاق چمدان و میر تور بلیط و گردشگری بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباس‌شویی و اتو نیز می‌توانید با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات استفاده کنید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌های روز دنیا اشاره کرد که مربی‌های اختصاصی در خدمت مسافران هستند. همچنین ساحل اختصاصی جزو پرطرفدارترین امکانات تفریحی هتل Liu Resorts Antalya به شمار می‌رود و اینکه ورزش‌های آبی در پارک آبی این هتل انجام می‌گیرند و لحظات خوشی را برای مسافران رقم می‌زنند. علاوه بر این‌ها در صورت اقامت در هتل لیو ریزورت می‌توانید از حمام ترکی و سونا بهره‌مند شوید یا اینکه برای دوستداران ورزش نیز میز تنیس، دارت و اسکواش تعبیه‌شده است. امکانات تفریحی دیگر در داخل این هتل عبارت‌اند از ایروبیک، اجرا و موسیقی زنده، تورهای پیاده‌روی، فیلم‌های شبانه، تنیس، باشگاه بدن‌سازی با مربی اختصاصی، پکیج سلامتی و اسپا، اتاق بخار، خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی، مانیکور، پدیکور. پارک آبی شامل انواع ورزش‌های آبی و اتاق بازی. صندلی‌ها و چترهای آفتاب‌گیری، حمام ترکی و انواع ماساژ ارائه می‌شود. همچنین در هتل Liu Resorts Antalya محل نگهداری برای کودکان تعبیه‌شده است و برای کودکان بزرگ‌تر نیز زمین‌بازی روباز فراهم گردیده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام اختصاصی هستند. همچنین در داخل اتاق‌ها از تختخواب‌های استاندارد با ملافه و بالش‌های تمیز استفاده‌شده است. بهتر است قبل از رزرو این هتل با انواع اتاق‌ها آشنا شوید تا بر اساس تعداد نفرات و سلیقه‌تان اتاق موردنظر را انتخاب کنید. در این هتل انواع گوناگونی اتاق و سوئیت وجود دارند که عبارت‌اند از اتاق دلوکس با چشم‌انداز باغ، سوئیت خانواده، سوئیت کینگ، اتاق سوپرییر کورنر، اتاق دلوکس سوییم آپ و اتاق دلوکس با چشم‌انداز دریا. از دیگر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Liu Resorts Antalya می‌توان به چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، کتری برقی، کاناپه، میز کار، بالکن و صندلی مخصوص کودکان اشاره کرد.

رستوران هتل


این هتل دارای رستوران بوده و وعده صبحانه در رستوران این هتل به‌صورت سلف‌سرویس و منویی سرو می‌شود. رستوران PELAGOS MAIN مخصوص غذاهای پیتزا، دریایی، سوشی، محلی، بین‌المللی، گریل و باربیکیو به‌صورت سلف‌سرویس، رستوران MARE مخصوص غذاهای دریایی فقط در وعده شام به‌صورت منویی و رستوران ROUGE مخصوص غذاهای بین‌المللی به‌صورت منویی هستند.

فاصله هتل لیو ریزورت آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا لنگر ساید: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا معبد آپولو و آتن: ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ساید: ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آمفی‌تئاتر ساید: ۱۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است