search
menu

هتل Leyenda Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Leyenda Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل لییندا استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لییندا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Leyenda Hotel Istanbul


هتل لییندا از هتل‌های مشهور در منطقه فاتح استانبول است. این هتل سه ستاره با ساختمان تاریخی و اتاق‌هایی با چیدمان بی‌نظیر برای مسافران اقامتی خوش به ارمغان می‌آورد و به دلیل موقعیت قرارگیری عالی در شهر استانبول سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند، حتی برای سفرهای بعدی نیز مشتاق می‌شوند. این هتل دارای ساختمان تاریخی با دکوراسیونی به شیوه عثمانی کلاسیک است که امکانات مدرن و به روزی دارد. همچنین فاصله این هتل تا منطقه تاریخی سلطان احمد نیز حدودا ۷۰۰ متر است و به‌راحتی می‌توانید با پای پیاده به این منطقه رفته و از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی زیبا مانند کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، آب‌انبار باسیلیکا، موزه پرا، موزه معصومیت و غیره بازدید کنید. همچنین هتل Leyenda Hotel Istanbul در چند قدمی ایستگاه تراموای چمبرلی تاش قرارگرفته است که از این طریق به سایر نقاط شهر استانبول دسترسی آسانی خواهید داشت. فرودگاه استانبول با ۵۶ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. امکانات ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و روم سرویس.

امکانات عمومی هتل لییندا استانبول


اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل ارائه می‌شود. با توجه به اینکه پرسنل در بخش پذیرش هتل به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند، بنابراین با خیال راحت می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز با تهیه بلیط هواپیما عازم شهر استانبول شوید و اینکه در لابی نیز می‌توانید از خدمات باربری برای بالا بردن وسایلتان بهره‌مند شوید. پارکینگ عمومی موجود در نزدیکی هتل Leyenda Hotel Istanbul در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، برای استفاده از این پارکینگ باید به‌طور روزانه هزینه موردنظر را پرداخت کنید. همچنین از خدماتی مانند اتاق چمدان، میز تور و گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. همچنین ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر نیز می‌توانید از هتل لییندا ماشین کرایه کنید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند. در صورت نیاز به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش می‌توانید به لابی مراجعه کرده و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی موجود در داخل این هتل به مرکز سلامتی مربوط می‌شوند که شامل حمام عمومی ترکی است، این حمام‌ها به دلیل سنتی بودن در میان توریست‌ها و گردشگران طرفداران خاصی دارند، به‌طوری‌که در هنگام سفر به بازدید از این حمام‌ها علاقه دارند. علاوه بر آن می‌توان به امکانات تفریحی دیگر مانند تراس اشاره کرد که محل مناسبی برای آفتاب‌گیری است، همچنین در فضای بیرونی هتل Leyenda Hotel Istanbul باربیکیو قرار داده‌شده است که برای استفاده از این خدمات باید هزینه پرداخت کنید. از سایر سرگرمی‌ها و فعالیت‌ها می‌توان به اجرای موسیقی زنده، سرگرمی‌های عصرانه و کلوپ‌های شبانه اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


همه اتاق‌های موجود در این هتل بزرگ بوده و همگی دارای دکوراسیونی زیبایی هستند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این هتل می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا و مینی بار، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، چای‌ساز و قهوه ساز اشاره کرد. همچنین برای قرار دادن لوازم ارزشمند و گران‌بها مانند لپ‌تاپ و پول و سایر وسایل می‌توانید از گاوصندوق موجود در داخل اتاق‌ها استفاده کنید. همچنین امکانات اتوکشی نیز در داخل اتاق‌ها فراهم گردیده است. حمام‌های اختصاصی در داخل اتاق‌ها شامل دوش، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند.
انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق تریپل استاندارد، اتاق دوبل اکونومی، اتاق کوادروپل استاندارد در زیرزمین، اتاق دوبل، اتاق کوئین دلوکس و سوئیت خانواده. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Leyenda Hotel Istanbul عبارت‌اند از کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، کتری برقی، امکانات شستشو، تلویزیون، تلفن و بالکن. تمامی اتاق‌های موجود در این هتل اعم از اتاق‌هایی که در زیرزمین یا طبقات بالایی قرار دارند، برای افرادی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل به‌صورت تراس در آخرین طبقه هتل واقع‌شده است و چشم‌انداز بی‌نظیری از دریای مرمره و شهر را می‌توانید تماشا کنید. همه‌روزه در هنگام صبح می‌توانید وعده صبحانه را به‌صورت منویی در رستوران این هتل نوش جان کنید. همچنین انواع غذاهای ترکی محلی و بین‌المللی نیز در کافه تراس این هتل قابل سفارش هستند. همان‌طور که می‌دانید ترک‌ها علاقه زیادی به چایی دارند و در طی روز در این هتل ۵ بار چای ارائه می‌شود.

فاصله هتل لییندا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۵۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۷۰۰
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است