search
menu

هتل Legacy Ottoman Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Legacy Ottoman Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل لگاسی اتومان استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل لگاسی عثمان استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Legacy Ottoman Hotel Istanbul


هتل لگاسی عثمان یکی از هتل‌های لوکس و شیک پنج ستاره در شهر استانبول است. این هتل همان‌طور که از اسمش پیداست، در ساختمانی به سبک قدیمی در منطقه مرکزی امینونو واقع‌شده است و این موقعیت خوب در شهر استانبول سبب می‌شود تا دسترسی به تمامی نقاط شهر بسیار آسان باشد. همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه استفاده از شاتل دسترسی راحتی به فرودگاه داشته باشند. برای اقامت در هتل Legacy Ottoman Hotel Istanbul تنها کافی به خرید بلیط هواپیمای استانبول اقدام کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ و اتاق‌های خانواده اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل لگاسی اتومان استانبول


میهمانان با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانند در سراسر نقاط هتل از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوند. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی می‌توانید از جاهای دیدنی مانند برج گالاتا و بازار مصری‌ها در عرض کمتر از ۵ دقیقه بازدید کنید. میز تور گردشگری در لابی دایر شده و مسافران را با جاهای دیدنی و تاریخی آشنا می کنند. همچنین در لابی می‌توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، صرافی برای تبدیل ارز و خدمات باربری بهره‌مند شوید. در بخش شستشو نیز خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی ارائه می‌شوند. برای برگزاری جلسات کاری‌تان می‌توانید به بخش بیزینس بروید و با پرداخت هزینه استفاده از این بخش جلسات خودتان را برگزار کنید. با توجه به اینکه ورود حیوانات خانگی به داخل هتل Legacy Ottoman Hotel Istanbul آزاد است، فقط کافی است هزینه مربوطه را پرداخت کنید. پارکینگ نیز عمومی بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی با پرداخت روزانه می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات حرکتی و جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


در داخل این هتل استخر سرپوشیده دایر شده و در طول سال دایر است. این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و ساعت کاری آن نیز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. همچنین چندین امکانات تفریحی دیگر مانند حمام ترکی، مرکز اسپا و ماساژ نیز در این هتل وجود دارند که لحظات خوشی را برای مسافران رقم می‌زنند. بعد از خستگی روزانه می‌توانید در سونا استراحت کرده و خودتان را به ماساژی بی‌نظیر میهمان کنید. همچنین یکی از تفریحات خوب در هتل Legacy Ottoman Hotel Istanbul پریدن از استخر گرم به سرد است که روحتان زنده خواهد شد. خدمات مربوط به زیبایی و آرایشی نیز در این مجموعه انجام می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


به دلیل بازسازی‌های انجام‌شده در اتاق‌های این مجموعه جذابیت تاریخی حفظ‌شده و دکوراسیونی به شیوه بی‌نظیر به چشم می‌خورد. در تمامی اتاق‌ها امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای وجود دارند. از پنجره اتاق‌ها نیز می‌توانید ساختمان خان واقف چهارم را تماشا کنید. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دلوکس، سوئیت جونیور، سوئيت بسفر، سوئيت لگاسی اتومان،اتاق کینگ توئين، سوئيت خانواده، اتاق سوپرییر، اتاق تریپل دلوکس و اتاق پریمیر. از بالکن برخی از اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از دریا را تماشا کنید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Legacy Ottoman Hotel Istanbul نیز عبارت‌اند از مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، ورودی اختصاصی، کتری برقی، میز غذاخوری، کاناپه تخت شو، تلویزیون و تلفن، فضای نشیمن و سیستم سرمایشی و گرمایشی.

رستوران هتل


دو رستوران در هتل لگاسی عثمان دایر شده‌اند که رستوران اول Istanbul نام داشته و انواع غذاهای آمریکایی، بریتانیایی، فرانسوی، یونانی، ترکی استانبولی، آلمانی، بین‌المللی، اروپایی در زمان وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده به صورت منویی سرو می کنند. رستوران دیگر نیزOttoman نام دارد و انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی ارائه می‌دهند که با تماشای بسفر می‌توانید غذای موردعلاقه‌تان را سفارش داده و میل کنید.

فاصله هتل لگاسی عثمان استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۹۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۹۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است