search
menu

هتل Lausos Palace Hotel Sisli Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lausos Palace Hotel Şişli Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل لاسوس پالاس شیشلی استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لاسوس پالاس شیشلی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lausos Palace Hotel Şişli Istanbul


استانبول ترکیه به عنوان شهری گردشگرپذیر در مقیاس جهانی، دارای طیف متنوع و گسترده‌ای از هتل‌ها برای انواع سلایق، بودجه‌ها و نیازها است. از هاستل‌های استانبول تا هتل‌های ۵ ستاره استانبول آماده هستند تا ارزانترین یا لوکس‌ترین خدمات اقامتی را به مهمانانشان عرضه کنند. اگر به دنبال هتلی مجلل و پنج ستاره در شهر استانبول هستید، هتل لاسوس پالاس شیشلی، هتلی مناسب است که در منطقه شیشلی استانبول واقع‌شده‌است. جاهای دیدنی استانبول تا هتل Lausos Palace Hotel Şişli فاصله کمی دارند و می‌توانید به راحتی از مترو هم استفاده کنید؛ زیرا با یک پیاده‌روی کوتاه به ایستگاه مترو شیشلی می‌رسید. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید و می‌خواهید در هتل لاسوس پالاس شیشلی اقامت داشته باشید، نگران تردد خود نباشید زیرا از فرودگاه استانبول و یا فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل لاسوس پالاس تنها باید فاصله‌ای در حدود ۵۰ دقیقه با ماشین را طی کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل لاسوس پالاس شیشلی استانبول


هتل باشکوه لاسوس پالاس شیشلی طیف وسیعی از خدمات و امکانات را در اختیار مهمانان خود قرار داده است تا مسافران از اقامت خود خاطراتی خوش داشته باشند و سفری به یادماندنی را تجربه کنند. در هتل Lausos Palace Hotel Şişli Istanbul شما به لابی وسیع و شیک با طراحی مجلل و جذاب، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، آسانسور، کافی‌شاپ، رستوران، فضای باز و سرسبز، کتابخانه، دستگاه خودپرداز، فکس، فتوکپی، اسپا، ماساژ، جکوزی و سونا دسترسی دارید. خدماتی که هتل لاسوس پالاس شیشلی ارائه می‌کند شامل خدمات نظافتی مانند نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، لباسشویی و اتوی شلوار است. دیگر خدمات را این موارد در بر می‌گیرد: خدمات اتاق، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، نگهداری از چمدان و میز ارائه و معرفی تور. در هتل، فروشگاه سوغات و هدایا هم وجود دارد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های هتل لاسوس پالاس شیشلی در انواع مختلفی هستند و با چیدمان و دکوراسیونی شیک و گیرا و امکانات باکیفیت برای اقامتی راحت و فراموش‌نشدنی طراحی شده‌اند. اتاق‌های هتل Lausos Palace Hotel Şişli Istanbul بدین شرح هستند: اتاق‌های استاندارد با یک تخت سینگل و ۲۰ متر مربع مساحت، اتاق‌های استاندارد با تخت دابل و به مساحت ۲۸ متر مربع، اتاق‌های دلوکس با تخت دابل با ۳۲ متر مربع مساحت، اتاق‌های دلوکس سه نفره با ۳۸ متر مربع، اتاق‌های جونیور سوئیت و اتاق‌های خانوادگی با ۳۸ متر مربع مساحت. اتاق‌های لوکس هتل لاسوس پالاس شیشلی مجهز به امکانات و وسایل خوبی هستند که برای اقامت بدون کمبود و آسوده مسافران تعبیه شده‌اند. در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل لاسوس پالاس شیشلی استانبول به تجهیزاتی دسترسی دارید از قبیل: تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، اینترنت رایگان و پرسرعت، صندوق امانات، میز آرایش، صندلی، مبلمان، تهویه مطبوع، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی حمام شامل حوله، صابون و شامپو، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سشوار، تلفن، کمد لباس و سیستم هشدار و اطفا حریق. فراموش نکنید که در اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن را ندارید اما در مکان مشخص شده در هتل و یا در فضای باز در هتل می‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل لاسوس پالاس شیشلی با تنوع فعالیت‌هایی که برای مسافران فراهم شده‌است، هرگز احساس بی حوصلگی نمی‌کنید. اگر علاقه‌مند به کتاب‌خواندن هستید، می‌توانید به کتابخانه‌ای که در لابی قرار دارد بروید و یا در استخر سرپوشیده هتل Lausos Palace Hotel Şişli شنا کنید. در کنار استخر، وسایل ورزشی قرار دارد که برای کسانی که ورزش را دوست دارند و یا برنامه ورزش منظم دارند، آماده استفاده است. یکی از بخش‌های محبوب هتل لاسوس پالاس شیشلی استانبول که ارزش رزرو بلیط هواپیما چارتر و سفر به استانبول و اقامت در هتل لوکس لاسوس پالاس را دارد، بخش ماساژ، حمام ترکی، سونا و اسپا است که شما با گذراندن ساعاتی در آنجا، خستگی‌هایتان از بین ‌می‌رود و حس شادابی و طراوت را به خود هدیه می‌دهید.

رستوران هتل


در رستوران هتل لاسوس پالاس شیشلی می‌توانید صبحانه‌ای مفصل و خوراک‌هایی لذیذ را در وعده‌های غذایی مختلف میل کنید و لذت ببرید. در کافی‌شاپی هم که در فضای باز و سرسبز در محوطه هتل لاسوس پالاس شیشلی قرار دارد، می‌توانید ساعاتی خوش و خاطره‌انگیز را در کنار خانواده و همراهان خود سپری کنید.

فاصله هتل لاسوس پالاس شیشلی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا آکواریوم استانبول: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه معصومیت استانبول: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۵.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است