search
menu

هتل Land Park Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Land Park Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل لند پارک استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لند پارک استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Land Park Hotel Istanbul


هتل لندپارک یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره در شهر توریستی استانبول است که با اقامت در این هتل راحتی و آسایش را بطور تمام و کمال تجربه خواهید کرد. ساختمان این هتل بسیار مدرن و شیک است و از بیرون بسیار جذاب است و همین نمای جذاب آن برای مسافران و گردشگران بسیار قابل توجه است. فضای داخلی هتل نیز همانند فضای بیرونی آن با نهایت ظرافت ساخته شده‌است. تمام وسایل با نهایت دقت چیده‌ شده شده‌اند و فضای داخلی هتل بسیار شیک است و بدون شک می‌توانید اقامتی بی‌نظیر را در این هتل تجربه کنید. با اقامتی راحت در هتل لند پارک استانبول می‌توانید علاوه بر رفتن به مراکز خرید استانبول از جاهای دیدنی استانبول شامل موزه پرا، موزه معصومیت، کاخ دلمه باغچه، میدان تکسیم، خیابان استقلال و ... دیدن کنید و از اقامتتان لذت ببرید. فاصله هتل با فرودگاه حدود آتاتورک حدود ۱۴.۵ کیلومتر است. شما در صورت سفر هوایی به استانبول می‌توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به راحتی به این شهر سفر کنید.

امکانات عمومی هتل لند پارک استانبول


هتل Land Park Hotel Istanbul از هتل‌هایی است که امکانات متنوع و مختلفی برای آن تعریف شده‌است. با خواندن این بخش از متن به راحتی می‌توانید امکانات مد نظرتان را پیدا کنید. لابی بسیار شیک و مبله هتل برای شما این فرصت را بوجود خواهد آورد که بتوانید لحظاتی را در این بخش از هتل استراحت کنید و یا بصورت جمعی به تماشای تلویزیون بپردازید. تمام بخش‌های هتل این قابلیت را دارند که بتوانید به راحتی به اینترنت دسترسی یابید و بتوانید به همه امورتان به راحتی رسیدگی کنید. در بخش‌های مختلف هتل سیستم تهویه مطبوع، وسایل گرمایشی و سرمایشی در حد بسیار خوبی تعبیه شده‌است و همین امر اقامت در هتل را دلنشین‌تر ساخته‌است. پذیرش ۲۴ ساعته در هتل لند پارک استانبول این امکان را به شما می‌دهد که از نظر ارتباط با هتل هیچ محدودیت زمانی نداشته باشید.
خدمات دیگری همچون خشکشویی، لاندری و اوتو با هزینه اضافی آماده ارایه خدمات به مسافران هستند. اسپا و ماساژ از موارد دیگری هستند که در این هتل به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و اقامت آرامش‌بخشی را تجربه کنید. کارکنان ماهر و مجرب هتل به سه زبان عربی، ترکی و انگلیسی مسلط هستند. اگر خرید بخصوصی یا سفارشی از سوپر مارکت دارید، هتل به راحتی می‌تواند این کار را برای شما نجام دهد و در قبال تحویل آن هزینه اضافی را از شما دریافت خواهد کرد. حس‌گر دود و هشدار دهنده آتش در بخش‌های مختلف هتل نصب شده‌است و این امر سبب امنیت جانی هر چه بیشتر شما خواهد شد. لازم به ذکر است شما نمی‌توانید حیوانات را با خود به این هتل ببرید. شاتل فرودگاهی نیز برای آن دسته از مسافرانی که با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر کرده‌اند ارایه می‌شود.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل لند پارک استانبول بسیار تمیز هستند. واحدهای اقامتی این هتل در مقایسه با سایر هتل‌ها بسیار جذاب‌تر هستند. دیوارهای چوبی بسیار شیکی بخش نشیمن و اتاق خواب را از هم جدا کرده‌است. مبلمان بسیار شیک هتل می‌تواند اقامتی راحت‌تر و آسوده‌تر را برای شما به ارمغان آورد. تلویزیون نیز در تمام اتاق‌ها وجود دارد و با خیالی راحت و آسوده در نشیمن شیک اتاق‌ها می‌توانید به تماشای آن بپردازید. اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق‌ها وجود دارد. چراغ خواب‌های بسیار زیبایی در تمام اتاق‌ها وجود دارد که اقامت را دل‌انگیز‌تر خواهد ساخت. بالکن جذابی در برخی از اتاق‌ها وجود دارد که بسیار دنج هستند و چشم‌انداز بسیار زیبایی را بر شما به ارمغان خواهند آورد. انواه اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق خانوادگی با بالکن شامل یک تخت تک نفره و یک تخت دو نفره
• اتاق تک نفره استاندارد با یک تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره
• اتاق دو نفره استاندارد با یک تخت دو نفره
• سوئیت با بالکن شامل یک تخت دو نفره بزرگ
• اتاق خانوداگی شامل دو تخت تک نفره و دو تخت دو نفره
• سوئیت با چشم انداز دریا و شامل یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل Land Park Hotel Istanbul رستوران بسیار شیکی دارد که در اطراف آن منظره بسیار زیبایی از درختان و گیاهان مختلف وجود دارد. تنوع غذاهای هتل بسیار زیاد است و از نظر طعم نیز بسیار خوشمزه هستند.

فاصله هتل لند پارک استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک شهدای اسنیورت: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل فلوریا گولز: ۱۳.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک حوضچه شهیر: ۱۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۲۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است