search
menu

هتل Lancelot Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lancelot Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل لانسلوت
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لانسلوت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lancelot Hotel


هتل سه ستاره و اقتصادی لانسلوت در بخش تاریخی و با‌ قدمت شهر استانبول در کشور ترکیه قرار دارد. هتل لانسلوت در نزدیکی جاهای دیدنی استانبول به ویژه جاذبه‌های تاریخی قرار دارد. اگر علاقه دارید که کنار دریا قدم بزنید، خبر خوب این است که هتل Lancelot Hotel به دریای مرمره و ساحل نزدیک است و تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به کنار دریا برسید. در صورتی که بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، خوب است بدانید که هتل لنسلوت تا فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول حدود یک ساعت با ماشین است. همچنین اگر قصد آمدن از فرودگاه استانبول به هتل لانسلوت را داشته باشید، باید مسافتی حدود ۴۶ کیلومتر را طی کنید. هتل لانسلوت استانبول برای کسانی که قصد دارند اقامتی اقتصادی و کم‌خرج را داشته باشند و همچنین هتلی می‌خواهند که برای اقامت راحت باشد و از آنجایی که شهر استانبول برای گشت‌وگذار مناسب است، بیشتر تفریح در شهر برایشان مهم است، انتخابی عالی است. در طول مدت زمانی که در هتل لانسلوت استانبول اقامت دارید حتما از برج دختر استانبول بازدید کنید زیرا یکی از شاخص ترین جاذبه های استانبول است. برای دیدن این برج باید سوار قایق شوید که می توانید از منظره زیبا نهایت لذت را ببرید. در رستوران بالای این برج می توانید به صرف غذا بپردازید و از منظره چشم نواز آن بهره مند شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل لانسلوت


امکانات و تجهیزات مختلف و با کیفیتی در هتل لانسلوت تعبیه شده است که برای اقامتی راحت و آسوده، آماده استفاده مسافران است و شامل مواردی است از قبیل: اینترنت رایگان و قابل استفاده در تمام فضاهای هتل، پارکینگ، رستوران در فضای باز، تهویه مطبوع، فکس و فتوکپی. قابل ذکر است که در هتل لانسلوت آسانسور وجود ندارد. خدمات خوبی که در هتل لنسلوت استانبول در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و برای آسودگی هرچه بیشتر مهمانان مهیا است، شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، صبحانه، تبدیل ارز، شاتل گشت شهری و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی و اتو است. در صورتی‌که بلیط هواپیما لحظه آخری استانبول رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی هتل Lancelot Hotel استفاده کنید تا بدون دغدغه و نگرانی تردد کنید. کارکنان مجرب هتل لانسلوت علاوه بر زبان ترکی، به زبان انگلیسی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران هستند.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوع با طراحی‌ راحت و زیبا برای اقامتی خوش و به یادماندنی در هتل لانسلوت وجود دارد. اتاق‌های هتل Lancelot Hotel بدین شرح است: اتاق‌ یک نفره، اتاق‌ دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق‌ سه نفره، اتاق‌ به‌صرفه سه نفره، اتاق‌ اقتصادی سه نفره و سوئیت لوکس. برخی از اتاق‌‌های دارای تراس هستند.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات و وسایل مختلفی که در هتل لانسلوت استانبول قرار دارند همگی برای اقامتی بدون کمبود و آسوده تعبیه شده‌اند. امکانات اتاق‌های هتل لانسلوت شامل مواردی هستند از جمله: مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، اینترنت رایگان، صندوق امانات، میز، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمدلباس، تهویه مطبوع، حمام با دوش، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار و سیستم هشدار و اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل لنسلوت استانبول امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

رستوران هتل


در فضای دنج و دلنشین رستوران هتل Lancelot Hotel می‌توانید با خانواده، دوستان و یا دیگر همسفران خود در فضای باز بنشینید و گپ بزنید، از خوراک‌های لذیذ لذت ببرید، از هوای مطبوع و مطلوب لذت ببرید، رفت‌وآمد مردم در خیابان را تماشا کنید و حس ادغام شدن بیشتری با جامعه محلی و مردم داشته باشید و اوقاتی فراموش‌نشدنی و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

فاصله هتل لانسلوت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا بازار ادویه استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۲۱ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۲۲ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است