search
menu

هتل Lalinn Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lalinn Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل لالین استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لالین استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lalinn Hotel Istanbul


هتل لالین در بخش قدیمی استانبول و در ۲ کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است. محوطه اطراف این هتل حالت سنتی خود را حفظ کرده و مطمئنا کشف این منطقه برای خیلی از مسافران جذاب خواهد بود. این هتل ۳ ستاره دارای ساختمانی ۳ طبقه و چوبی همراه با حیاط کوچکی است. هتل لالین تا مسجد آبی ۴۰۰ متر فاصله دارد. مسجد و موزه ایاصوفیه و کاخ توپکاپی نیز در کمتر از ۱۰ دقیقه از هتل Lalinn Hotel Istanbul قابل دسترس هستند، همچنین برای رفتن به ساحل دریا کافیست ۲۰۰ متر مسافت طی کنید. از جمله امکانات ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل لالین استانبول


در این هتل تمامی تلاش بر آنست که مسافران اقامتی راحت و به یاد ماندنی را تجربه کنند و پرسنل این مجموعه با تلاش های شبانه روزی خود بهترین نوع خدمات و امکانات را برای میهمانان فراهم می کنند. البته علاوه بر امکانات ارائه شده در این هتل می توان به موقعیت قرارگیری آن نیز اشاره کرد که باعث جلب رضایت مسافران می شود تا در سفرهای بعدی شان هنگام خرید بلیط هواپیما به رزرو این هتل اقدام کنند. به یاد داشته باشید که حیوانات اجازه ورود به این هتل را ندارند.
اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل Lalinn Hotel Istanbul قابل دسترس است. پارکینگ رایگان نیز بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده می شود که با ماشین شخصی سفر می کنند. خدماتی نظیر خشکشویی و اتو نیز با هزینه جداگانه انجام می گیرند. برای نگهداری وسایل مسافران در لابی این هتل اتاق چمدان دایر گردیده است. به دلیل ممنوعیت سیگار در داخل اتاق ها باید افراد سیگاری به محل های مشخص شده و به دور از اتاق ها بروند. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. لازم به ذکر است که در لابی این هتل میز تور و بلیط گردشگری دایر گردیده تا مسافران از طریق راهنمایی آنها با جاذبه های دیدنی آشنا شوند و اوقات خوشی بگذرانند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل لالین به شکل زیبایی طراحی شده اند و همگی دارای دکوراسیونی دیدنی و جذاب هستند. کف اتاق ها چوبی بوده و وسایل به کار رفته در اتاق ها نیز همگی دست ساز و چوبی هستند. به خاطر عایق صدا بودن دیوارهای اتاق ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق خانواده، اتاق دوبل سوپرییر و اتاق دوبل اکونومی. از جمله امکانات ارائه شده در اتاق ها می توان به سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره کرد، همچنین تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، میزکار، تلفن، گاوصندوق و تختخواب های استاندارد جزو امکانات ارائه شده در داخل اتاق های هتل Lalinn Hotel Istanbul به شمار می روند. در همه اتاق ها می توانید به حمام اختصاصی دسترسی داشته باشید و چشم انداز برخی از اتاق ها رو به دریاست و در هر ساعتی از شبانه روز از تماشای صحنه دلنواز دریا لذت خواهید برد.

رستوران هتل


صبحانه به صورت روزانه و سلف سرویس در این هتل سرو می شود. چای رایگان نیز در طی روز ارائه می شود. چای ترک بسیار لذیذ بوده و از طعمش سیر نخواهید شد. برای وعده های دیگر نیز می توانید به رستوران ها و کافه های نزدیک این هتل سر بزنید.

فاصله هتل لالین استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۸۵۰ متر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است