search
menu

هتل La Wisteria Boutique Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل La Wisteria Boutique Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل لا ویستریا بوتیک استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لا ویستریا بوتیک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل La Wisteria Boutique Hotel Istanbul


هتل لا ویستریا بوتیک استانبول، از هتل های ۴ ستاره خوب در منطقه معروف و پرجنب و جوش شیشلی استانبول است که اقامت خوش و به یاد ماندنی برای مهمانان فراهم می کند. مهمانان با رزرو هتل لا ویستریا بوتیک استانبول از امکانات رفاهی مطلوب و مناسب بهره مند شده و به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول دسترسی آسان خواهند داشت. سالن روباز کنسرت هاربیه، منطقه نیشان تاشی استانبول، موزه آتاترک و ... در فاصله کمی از هتل لا ویستریا بوتیک استانبول قرار دارند. کارکنان هتل La Wisteria Boutique Hotel Istanbul در تلاش هستند تا رضایت مهمانانشان را به دست آورند و اقامت به یادماندنی و شیرین برایشان تأمین نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل لا ویستریا بوتیک استانبول


در هتل لا ویستریا بوتیک استانبول انواع خدمات و امکانات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. استفاده از پارکینگ مشمول هزینه بوده و بابت هر روز ۵ یورو دریافت می گردد. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی زیبا و شیک هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار گرفته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه ها، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشکشویی، فکس، فتوکپی، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می کنند. مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل لا ویستریا بوتیک استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.
ضمنا، کارکنان هتل لا ویستریا بوتیک استانبول به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط صمیمی و عالی برقرار می کنند.

اتاق های هتل


مهمانان می توانند از میان اتاق های گوناگون و متنوع هتل لا ویستریا بوتیک استانبول اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل لا ویستریا بوتیک استانبول شامل اتاق های تریپل کرنر، دبل استاندارد، خانواده دلوکس، دبل کومفورت، دبل یا توئین کرنر هستند. اتاق ها عایق صدا هستند و استعمال سیگار در آن ها ممنوع است. تمیزی و نظافت اتاق ها قابل تضمین بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. دکوراسیون اتاق ها شیک، مدرن و به روز است و در طراحی و چیدمان اتاق ها از اسباب و اثاثیه مدرن و امروزی استفاده شده است. تمام لوازم موجود در اتاق ها بسیار باکیفیت و بادوام هستند و از بابت تمیزی و هیژنیک بودن، قابل اطمینان هستند. فضای اتاق ها دنج و آرامش بخش است و مهمانان اقامت راحتی در آن ها تجربه می کنند. زمان تحویل اتاق ها در هتل لا ویستریا بوتیک استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام واحدها امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، مینی بار، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، میز تحریر، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان ساعاتی را که در هتل هستند، می توانند به فعالیت های تفریحی و سرگرم کننده پرداخته و از لحظاتشان لذت ببرند. در هتل لا ویستریا بوتیک استانبول استفاده از خدمات مرکز اسپا و سلامت رایگان است؛ اما خدماتی از قبیل ماساژ و حمام ترک مشمول هزینه هستند. مهمانان در صورت تمایل به استفاده از این خدمات کافی است تا از طریق پذیرش هتل هماهنگی به عمل آورند.

رستوران هتل


همه روزه در ساعات معینی از صبح وعده صبحانه غنی و خوشمزه در رستوران هتل لا ویستریا بوتیک استانبول به صورت بوفه ای برای مهمانان آماده و سرو می گردد.

فاصله هتل لا ویستریا بوتیک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله موزه آتاترک استانبول: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید نیشان تاشی استانبول: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم استانبول: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت هوای آزاد هاربیه استانبول: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۳٫۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است