search
menu

هتل La Quinta by Wyndham Gunesli Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل La Quinta by Wyndham Gunesli Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل لا کوینتا بای ویندهام استانبول گونشلی
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لا کوینتا بای ویندهام استانبول گونشلی از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل La Quinta by Wyndham Gunesli Istanbul


هتل لا کوینتا بای ویندهام استانبول گونشلی از هتل های نوساخت استانبول است که در منطقه باغجیلار و قسمت اروپایی شهر است. این منطقه یکی از مهم ترین مراکز تجاری و صنعتی استانبول به حساب می آید و برخی از جاذبه های دیدنی شهر و مراکز خرید بزرگ را در خود جای داده است. اگر برای اهداف کاری بلیط هواپیما استانبول خریداری کرده اید، هتل لا کوینتا بای ویندهام استانبول گونشلی می تواند گزینه مناسبی برای اقامت در این شهر باشد.

امکانات و خدمات عمومی هتل لا کوینتا بای ویندهام استانبول گونشلی


این هتل در خیابان بهار و در جوار جاده باسین اکسپرس واقع شده است. جاده ای که با اتوبان E-5 تقاطع دارد و از طریق این جاده ها می توان به راحتی به بشیکتاش و منطقه فاتح استانبول دسترسی داشت. با تمام این ها نمی توان گفت که هتل لا کوینتا بای ویندهام استانبول گونشلی از موقعیت مکانی ایده آلی برخوردار است و همچنین با تجربه بسیار کمی که پرسنل هتل در میزبانی از مهمانانشان دارند، این هتل برای کسب رضایت همه مهمانانش راه درازی را در پیش دارد. گفتنی است که هتل La Quinta by Wyndham Istanbul دارای اینترنت رایگان، استخر، مرکز اسپا، پارکینگ رایگان و همچنین تجهیزات وی آی پی است. هتل پارکینگ وسیعی دارد و محوطه سرسبز آن برای قدم زنی و پیاده روی عالیست.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اتاق های دلباز و بزرگ هتل لا کوینتا بای ویندهام استانبول گونشلی با امکانات مدرنی دکور شده اند و دید خوبی به خیابان های اطراف دارند. در واقع واحدهای اقامتی این هتل در طیف گسترده ای ارائه می شوند و دست مهمانان در انتخاب اتاق مورد نظرشان باز است. این هتل دارای ۲ ساختمان و ۴۰۴ واحد اقامتی است که در قالب اتاق و سوئيت ارائه می شوند. این واحدها متشکل از اتاق های دلوکس پلاس، سوپریور پلاس، دلوکس کینگ، سوپریور کینگ، اگزکیوتیو کینگ، دلوکس تویین، اگزکیوتیو تویین، دلوکس تریپل و سوپریور تریپل و همچنین سوئیت های جونیور و اگزکیوتیو کینگ هستند. خانواده ها می توانند اتاق های خانواده این هتل را رزرو کنند. اتاق های این هتل دارای امکاناتی نظیر اتو، گاو صندوق، میز، سشوار، تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی و حمامی اختصاصی هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


در هتل لا کوینتا بای ویندهام استانبول گونشلی می توانید ایونت های خاص یا جلسات کاری خود را در فضای بزرگی که سالن های این هتل در اختیارتان قرار می دهند، برگزار کنید. این هتل دارای ۱۴ اتاق جلسه است که بزرگ ترین سالن آن ظرفیت میزبانی از ۶۵۰ نفر را دارد. تیم کترینگ هتل جزئیات مربوط به برگزاری نشست ها را به اطلاع مهمانان می رسانند. اهالی شهر و مهمانان می توانند مراسم نامزدی و عقد خود را در این هتل برگزار کنند. این هتل دارای باشگاه مجهزی است تا مهمانان از روتین ورزشی خود عقب نمانند. مرکز اسپای این هتل شامل سونا، حمام ترکی، اتاق بخار، استخر و تجهیزات اسپا است. اگر در هتل لا کوینتا بای ویندهام استانبول گونشلی حوصله تان سر رفت می توانید به اتاق بازی هتل بروید و اوقات مفرحی را در آنجا سپری کنید و در پایان روز از خدمات ماساژ بهره مند شوید تا خستگی از تنتان بیرون رود.

رستوران هتل


صبحانه های بوفه همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ صبح در رستوران کارینای هتل سرو می شوند و مهمانان بار دیگر برای صرف وعده های ناهار و شام می توانند به همین رستوران سر بزنند و انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش دهند. این رستوران به صورت ۲۴ ساعته خدمات روم سرویس ارائه می دهد. بار هتل تا ساعت ۱۱ شب دایر است و در ویتامین بار کارپه دیم می توان نوشیدنی های تازه و فست فود های خوشمزه ای سفارش داد. ویتامین بار از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب دایر است.

فاصله هتل لا کوینتا بای ویندهام استانبول گونشلی از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ۲۱۲ پاور استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید فروم: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است