search
menu

هتل La Piano Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل La Piano Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل لاپیانو استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لاپیانو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل La Piano Hotel Istanbul


هتل ۳ ستاره لاپیانو استانبول در مرکز شهر استانبول و نزدیکی میدان تکسیم، محله‌ای در استانبول و نزدیک ایستگاه مترو قرار دارد. استانبول یکی از شهرهای مهم ترکیه است که در تنگه بسفر در اروپا و آسیا قرار دارد. شهر قدیمی آن منعکس کننده تأثیرات فرهنگی بسیاری از امپراتوری‌هایی است که زمانی در این‌جا حکومت می‌کردند. کاخ توپکاپی و ایاصوفیه از برجستگی‌های فرهنگی هستند و برخی از بناهای برجسته منطقه عبارتند از برج گالاتا، برج دختر، آب انبار باسیلیکا و مسجد آبی. با اقامت در هتل لاپیانو، که تنها ۴.۵ کیلومتر از موزه معروف ایاصوفیه فاصله دارد، طعم و فرهنگ واقعی محلی استانبول متعلق به شماست. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، هتل La Piano Hotel Istanbul مکان مناسبی برای استراحتی مهیج به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل لاپیانو استانبول


هتل لا پیانو یک ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، پذیرش روزانه رایگان و تراس ارائه می‌دهد. برای کمی استراحت و آرامش می‌توانید از سونا دیدن کنید و از درمان بدن یا ماساژ لذت ببرید. در طول اقامت خود می‌توانید به وای فای رایگان دسترسی داشته باشید. پارکینگ توسط هتل برای میهمانانی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند فراهم شده است. هیچ مشکلی برای حمل و نقل خود نخواهید اشت. خدمات پذیرش از جمله خدمات دربان، تحویل سریع و انبار چمدان نیز در دسترس هستند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گشت و گذار می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. همچنین برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند، خدماتی از قبیل ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل La Piano Hotel Istanbul ندارید. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل مکان مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران و کارکنان ایجاد نشود. برای تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری می‌توانید از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید. علاوه بر خدماتی که به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. علاقمندان به مطالعه می‌توانند ساعاتی را در کتابخانه هتل صرف مطالعه کنند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی و ترکی استانبولی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل La Piano Hotel Istanbul عبارتند از:
• اتاق دبل لوکس
• اتاق سه تخته لوکس
• استودیوی لوکس
• اتاق چهار تخته لوکس
• اتاق توئین لوکس
• اتاق یک تخته
• اتاق استاندارد
همه اتاق‌های هتل لاپیانو دارای امکانات رفاهی مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته و تهویه مطبوع هستند، علاوه بر آن امکاناتی مانند وای ‌فای رایگان، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، روزنامه رایگان، کمد لباس، تلفن، مینی‌بار و گاوصندوق نیز در اتاق‌ها موجود است. اتاق‌های هتل همچنین برای بهتر کردن اقامت شما دارای سرویس کتانی هستند. اتاق‌ها با طراحی خاص، گزینه‌ای مانند بالکن یا تراس را ارائه می‌دهند. برای تهیه چای و قهوه می‌توانید از تجهیزات موجود در اتاق خود استفاده کنید. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان نیز است.

رستوران هتل


کافه رستوران لاپیانو، دارای غذاهای بین المللی و غذاهای سبک است. غذاهای گیاهی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند.

فاصله هتل لاپیانو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است