search
menu

هتل Kumburgaz Marin Princess Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتلKumburgaz Mirin Princess
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هتل کومبورگاز مارین پرینسس استانبول تا جاذبه ‌های دیدنی نزدیک

درباره هتلKumburgaz Mirin Princess


هتل کومبورگاز مارین پرینسس، یک هتل ۵ ستاره در منطقه ساحلی Kumburgaz استانبول ترکیه است. این هتل در یک ساختمان شیشه‌ای و سنگی مشرف به دریای مرمره و در ۹ کیلومتری مارینای گوزلس واقع شده است. جاذبه‌های گردشگری همچون ساحل Ishik Sitesi در اطراف این هتل وجود دارند. این هتل در فاصله ۵٫۳۵ کیلومتری از فرودگاه استانبول واقع شده است و ترانسفر فرودگاهی از هتل با هزینه اضافی انجام می‌‌گیرد. برای بازدید از جاهای دیدنی استانبول می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید و از زیبایی های شهر لذت ببرید. با خرید بلیط هواپیما استانبول و اقامت در این هتل زیبا لحظات بسیار دل‌‌انگیزی را تجربه خواهید کرد.


امکانات و خدمات عمومی هتل کومبورگاز مارین پرینسس


هتل Kumburgaz Marin Princess Hotel Istanbulکه فاصله کوتاهی تا ساحل قراردارد، دارای امکاناتی از قبیل ساحل خصوصی، مرکز تناسب اندام، استخر، سالن آب گرم، سونا و حمام ترکی است. پارکینگ خصوصی رایگان و همچنین وای فای رایگان در دسترس مسافران قرار دارند. در فضای بیرونی هتل نیز امکانات باربیکیو با هزینه اضافی در دسترس هستند. پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، اتاق چمدان و همینطور امکان تبدیل ارز از دیگر خدماتی هستند که برای مسافران مهیا شده اند. از دیگر امکانات این هتل می ‌توان به ارائه کالسکه و کانال های تلویزیونی ویژه کودکان برای کودکان خردسال اشاره کرد. همچنین، امکان نگهداری از کودکان با هزینه اضافی فراهم شده است. آوردن حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. خدمات نظافتی در این هتل به صورت روزانه انجام شده و سرویس اتو و خشکشویی با هزینه اضافی ارائه می‌‌شوند. خدمات رفت و آمد نظیر ترانسفر فرودگاهی و سرویس رفت و برگشت نیز با هزینه اضافی برای مسافران در نظر گرفته شده اند. در این هتل افراد دارای معلولیت به ویلچر دسترسی دارند. خدمات ماساژ با هزینه اضافی به مهمانان ارائه می گردند. پرسنل هتل به زبان های بلغاری، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می کنند.

اتاق‌های هتل


هتل هتل کومبورگاز مارین پرینسس استانبول دارای انواع اتاق‌های دوبل استاندارد، سوئیت جونییر، اتاق دوبل دولوکس با بالکن، اتاق دوبل سوپر و سوئیت کینگ با چشم انداز روبه دریا است.

امکانات اتاق‌‌های هتل


اتاق‌‌های شیک دارای تلویزیون صفحه تخت، ماهواره، مینی بار و اینترنت وای فای رایگان هستند. سوئیت‌‌ها علاوه بر اتاق‌‌های نشیمن با مبل راحتی و میزکار، دارای امکاناتی چون تهیه چای و قهوه و یا بالکن با چشم انداز استخر یا دریا است که زیبایی اتاق‌‌ها را چند برابر کرده است هستند. در اتاق‌‌ها حمام اختصاصی وجود دارد و حمام‌‌ها دارای دوش، حوله، وان و توالت فرنگی هستند. اتاق‌‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و فضای اختصاصی برای افراد سیگاری اختصاص داده شده است. خدمات اتاق به صورت شبانه روزی در دسترس است. جابه جایی در طبقات نیز به وسیله آسانسور انجام می‌ گیرد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در این هتل خدمات تفریحی و سرگرمی نظیر فعالیت های ورزشی از قبیل پینگ پونگ و بیلیارد، باشگاه بدنسازی و باشگاه بیلیارد فراهم شده اند. این هتل دارای سه استخر سرپوشیده و روباز است که در تمام طول سال و به صورت فصلی و رایگان در دسترس مسافران قرار دارند. مهمانان می‌‌توانند در کنار استخر روباز، که دارای سرسره های آبی است، استراحت کرده و حمام آفتاب بگیرند. در ساحل خصوصی هتل نیز امکاناتی چون پارک آبی، صندلی ساحلی و چتر ساحلی فراهم شده اند.

رستوران هتل


وعده صبحانه در هتل کومبورگاز مارین پرینسس استانبول به صورت بوفه ای سرو شده و شامل خوارکی های متنوع و لذیذ است. همچنین در رستوران طلایی هتل غذا‌های بین المللی در وعده های ناهار و شام سرو می شوند. سایر سالن های غذاخوری ‌‌هتل شامل چشم انداز دریا و یا منظره کنار استخر هستند و لذت غذاخوری را برای مهمانان دوچندان می کنند. علاوه بر این، میوه ‌‌ها و وعده‌‌های غذایی ویژه در صورت درخواست مهمان با هزینه اضافی ارائه می‌‌شوند. در این هتل، پنج بار نوشیدنی جات وجود دارد که انواع میان وعده ها و نوشیدنی ها را برای مهمانان آماده می کنند.

فاصله هتل هتل کومبورگاز مارین پرینسس استانبول تا جاذبه ‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پلاژ ایشیک استانبول: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل دورومان استانبول: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا بازار سرپوشیده گوزلجه استانبول: ۸٫۶ کیلومتر
فاصله تا مارینا گوزلجه استانبول: ۸٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است