search
menu

هتل Kumburgaz Blue World Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kumburgaz Blue World Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل بلو ورلد استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلو ورلد استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Kumburgaz Blue World Hotel Istanbul


در منطقه كومبورگاز استانبول و رو به سواحل زیبای آن هتل لوکس و چهار ستاره بلو ورلد قرار گرفته که امکاناتی مطابق با استانداردهای بین المللی ارائه می دهد و با خدمات خوب خود اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانانش رقم می زند. بویوک چکمه استانبول به دلیل پارک های موضوعی، پارک های ماجراجویانه و پارک های آبی خود شناخته شده و اگر به قصد گذارندن تعطیلاتی آرام و خوش بلیط هواپیما استانبول تهیه کرده اید، حتما باید در یکی از هتل های بویوک چکمه اقامت داشته باشید تا بتوانید نهایت استفاده را از تعطیلات ببرید. به ویژه اگر به صورت ۲ نفره سفر می کنید و می خواهید تجربه تعطیلات رمانتیکی را داشته باشید، حتما سری به بویوک چکمه استانبول زده و در هتل Kumburgaz Blue World Hotel Istanbul آن اقامت داشته باشید. هتل بلو ورد از سال ۲۰۰۰ پذیرای مهمانان است و اقامت در آن تجربه ای فراموش نشدنی برایتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل بلو ورلد استانبول


فاصله زیاد هتل بلو ورلد تا اصلی ترین و شناخته شده ترین جاهای دیدنی استانبول برای داشتن تعطیلاتی آرام فوق العاده است، هرچند شاید برخی مهمانان نگران دسترسی به بعضی از نیازهای روزمره مانند دسترسی به اینترنت باشند اما نگران نباشید! بلو ورلد با از اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز آگاه است و به همین دلیل امکان دسترسی و اتصال به اینترنت را در اتاق های خود ایجاد کرده است.
اگر سفر با خودروی شخصی را به خرید بلیط چارتر استانبول و سفر هوایی ترجیح داده اید، بدون شک دغدغه جای پارک را هم خواهید داشت. هتل بلو ورلد این دغدغه مهمانان را با ایجاد فضایی به عنوان پارکینگ و رایگان کردن آن برطرف کرده است.
بلو ورلد پذیرش ۲۴ ساعته ای دارد که کارکنانش به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکیه ای آشنا هستند و نهایت تلاش خود را برای تحویل هرچه سریع تر و بدون معطلی اتاق ها انجام می دهند. مهمانانی که قصد خرید بلیط ارازن استانبول و سفر با حیوان خانگی را دارند این نکته را در نظر داشته باشند که بلو ورلد از پذیرش حیوانات خانگی معذور است.

اتاق های هتل


بلو ورلد دارای اتاق های خانواده و بدون سیگاری است که همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. انواع اتاق های هتل شامل اتاق های استاندارد سینگل، اتاق های استاندارد دابل، اتاق های تویین، اتاق های تویین با چشم اندازی از دریا، اتاق های استاندارد تریپل و سوئیت جونیور با بالکن هستند.

امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی بلو ورلد همگی دارای فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و حمام با سشوار و حوله تن پوش هستند. در هر یک از اتاق های هتل بلو ورلد کومبورگاز استانبول سیستم تهویه مطبوع نیز تعبیه شده است و مهمانان امکان اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


هتل بلو ورلد دارای استخر سرپوشیده ای است که به صورت فصلی فعالیت دارد و به جز آن، هتل دارای باشگاه ورزشی و سالن اسپا و سونا است که می توانید برای ورزش کردن و یا تجدید قوا از آن ها استفاده کنید. اصلی ترین امکان تفریحی هتل اما ساحل اختصاصی آن است که این امکان را به مهمانان داده است تا به دور از هیاهو و شلوغی دیگر گردشگران در محیطی آرام به استراحت و تفریح بپردازند.

رستوران هتل


رستوران و کافه بار هتل با انواع غذاهای ترکی از ساعات اولیه صبح در وعده صبحانه کار خود را آغاز کرده و با ارائه برانچ و نهاری خوشمزه فعالیت خود را ادامه می دهد و در نهایت در وعده شام کار خود را به پایان می رساند.

فاصله هتل بلو ورلد استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دریاچه بویوک چکمه: ۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید بی لیسیوم: ۱۵.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مرمره پارک: ۱۶.۱ کیلومتر
فاصله تا استادیوم ورزشی کزا ورلد: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید توریوم: ۱۸.۷ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه استانبول: ۳۴.۸ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است