search
menu

هتل Kemer Country Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kemer Country Hotel İstanbul
امکانات عمومی هتل کمر کانتری استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کمر کانتری استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kemer Country Hotel İstanbul


هتل کمر کانتری یکی از هتل‌های ۴ ستاره در منطقه‌ای سرشار از آرامش و سکوت ساحل کمر بورگاز استانبول واقع‌شده است. این هتل دارای باغ بسیار بزرگی است و شامل استخر روباز و استخر سرپوشیده است. این هتل به‌گونه‌ای است که مطمئناً از اقامتتان پشیمان نخواهید شد و در سفرهای بعدی‌تان نیز به رزرو دوباره این هتل اشتیاق خواهید داشت. با اقامت در این هتل می توانید از جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر استانبول مانند کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت، مسجد و موزه ایاصوفیه بازدید کنید. فرودگاه استانبول با ۴۱ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است .

امکانات عمومی هتل کمر کانتری استانبول


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و در فراهم کردن اقامتی خوش به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند. پارکینگ رایگان نیز در این هتل دایر گردیده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی به استانبول سفر می‌کند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل Kemer Country Hotel İstanbul را ندارند. در لابی هتل خدماتی نظیر اتاق چمدان، میز تور و بلیط گردشگری و تبدیل ارز فراهم گشته است. همچنین در بخش پذیرش هتل کمر کانتری به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند و برای فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر و به‌یادماندنی برای مسافران سراسر جهان در حال تلاش هستند. در صورت نیاز به خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتو می‌توانید با پرداخت هزینه مربوطه در لابی هتل از این خدمات بهره‌مند شوید. همچنین برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های کاریتان نیز می‌توانید به مرکز بیزینس هتل Kemer Country Hotel İstanbul مراجعه کرده و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل


همان‌طور که اشاره شد، این هتل شامل دو استخر است که استخر سرپوشیده در طول سال باز بوده و ساعت فعالیت این استخر از ۷ صبح تا ۱۰ شب است ولی استخر روباز به دلیل آب‌وهوای شهر استانبول به‌صورت فصلی فعالیت می‌کند و ساعت کاری این استخر نیز در تابستان‌ها از ۷ صبح تا ۱۰ شب است. سالن بدن‌سازی این هتل دستگاه‌های مجهز روز دنیا در اختیار میهمانان قرار داده می‌شود و در باشگاه بدن‌سازی به همراه مربی اختصاصی می‌توانید ورزش کنید. علاوه بر این‌ها، کلاس‌های ورزش‌های هوازی و کلاس‌های یوگا نیز در باشگاه بدن‌سازی هتل Kemer Country Hotel İstanbul برگزار می‌شوند. در مرکز اسپا می‌توانید پکیج‌های سلامتی دریافت کنید یا در محلی مشخص‌شده ریلکس کنید. اتاق بخار نیز در مرکز اسپای این هتل برای مسافران فراهم گشته است. از امکانات مربوط به مرکز سلامتی و اسپا می‌توان به حمام عمومی، حمام ترکی و سونا اشاره کرد که این حمام‌ها موردتوجه توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد. همچنین برای دوستداران تنیس نیز محلی برای بازی فراهم گشته است، یکی دیگر از امکانات تفریحی موجود در این هتل می‌توان به راکت بال اشاره کرد، راکت باز همان تنیس بدون تور است و طرفداران خاصی در میان مسافران دارد. فعالیت‌هایی سرگرم‌کننده در محیط اطراف این هتل نیز برای مسافران فراهم گشته است، مانند دوچرخه‌سواری، اسب‌سواری و گلف.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هر یک از اتاق‌های این هتل بزرگ و دلباز بوده و همگی امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا و مینی بار هستند. همچنین در همه اتاق‌ها کتری برقی وجود دارد، اما حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. انواع اتاق‌های موجود در هتل Kemer Country Hotel İstanbul عبارت‌اند از اتاق پریمیوم، اتاق اکسکیوتیو، اتاق دلوکس، سوئیت لافت با تراس، اتاق پریمیوم با تراس، سوئیت جونیور با جکوزی و سوئیت گاردن. توجه داشته باشید که بر اساس سلیقه و تعداد نفرات و بودجه‌تان می‌توانید اتاق موردنظرتان را انتخاب کنید. بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل در رابطه با انتخاب اتاق موردنظرتان نیز تصمیم بگیرید. برخی از امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار، مبلمان چیده شده در تراس.

رستوران هتل


همه‌روزه وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران این هتل سرو می‌شود. همچنین در رستوران می‌توانید وعده‌های ناهار و شام را نوش جان کنید. در بار موجود در این هتل نیز انواع نوشیدنی‌های تازه و خنک سرو می‌شود که در انتهای روز و بعد از کلی خستگی و گشت‌وگذار می‌توانید با سفارش این نوشیدنی‌ها به آرامش برسید.

فاصله هتل کمر کانتری استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک طبیعت گوکتورک گولتی: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی آیوات بندی: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا جنگل سوگیلی لر: ۸ کیلومتر
فاصله تا جنگل بلگراد: ۱۵.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک لایف: ۱۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است