search
menu

هتل Kadikoy Kervansaray Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kadikoy Kervansaray Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل کاروانسرای کادیکوی استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاروانسرای کادیکوی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kadikoy Kervansaray Hotel Istanbul


هتل کاروانسرای، هتلی دو ستاره و اقتصادی است که در بخش آسیایی شهر زیبای استانبول در کشور ترکیه قرار گرفته است. هتل کاروانسرای در منطقه کادیکوی شهر استانبول در نزدیکی دریای مرمره قرار دارد و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به کنار دریا برسید، قدم بزنید و تفریح کنید. هتل کاروانسرای کادیکوی استانبول برای مسافرانی که به دنبال هتلی به‌صرفه و در عین حال راحت هستند تا فقط در آن استراحت کنند و بیشتر زمان خود را صرف بازدید از شهر تاریخی و پر رمز و راز استانبول کنند، انتخابی کاملا مناسب است. از مزیت‌های هتل کاروانسرای کادیکوی این است که چندین مرکز خرید متنوع در اطراف آن قرار دارند.
هتل کاروانسرای کادیکوی دسترسی بسیار خوبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارد و به سه ایستگاه مترو و یک ایستگاه قطار نزدیک است. اگر قصد دارید بلیط هواپیما چارتر رزرو کنید و با هواپیما به استانبول سفر کنید، خوب است بدانید که هتل Kadikoy Kervansaray Hotel با فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تنها ۲۶.۱ کیلومتر فاصله دارد. در طول مدت زمانی که در هتل کاروانسرا کادیکوی اقامت دارید؛ حتما به پارک های آبی استانبول بروید چرا که پارک های آبی استانبول تابستان این شهر زیبای ترکیه را برای شما لذت‌بخش می‌کنند. پارک های آبی استانبول (aqua park یا water park) یکی از جذاب‌ترین تفریحات برای گردشگرانی است که به شهر استانبول می‌روند. پارک های آبی استانبول مخصوصا در فصل‌های گرم سال و روزهای تابستان فعالیت‌های لذت‌بخش و آرامش‌بخشی را برای شما فراهم می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کاروانسرای کادیکوی استانبول


امکانات و تجهیزات باکیفیت و مناسبی که در هتل کاروانسرای کادیکوی وجود دارد، اقامتی خوش و آسوده را برای شما فراهم می‌کند. در هتل Kadikoy Kervansaray Hotel می‌توانید از لابی دنج به همراه شومینه، آسانسور، پارکینگ و اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل استفاده کنید. خدمات هتل کاروانسرای شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، لباسشویی و اتو است.
در ساختمان هتل کاروانسرای کادیکوی سیستم هشدار و اطفا حریق هم موجود است. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، از هتل کاروانسرای کادیکوی استانبول تقاضای تاکسی کنید، تا با آسودگی به فرودگاه برسید و نگرانی نداشته باشید. هتل کاروانسرای کادیکوی استانبول دارای کارکنانی مجرب و مسلط به زبان انگلیسی و فرانسوی است که با مهمان‌نوازی تمام از مسافران استقبالی گرم می‌کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل کاروانسرای کادیکوی تعداد ۲۰ اتاق وجود دارد که برای اقامتی راحت و آسوده طراحی شده اند. انواع واحدهای اقامتی هتل Kadikoy Kervansaray Hotel شامل اتاق‌هایی هستند از جمله: اتاق یک نفره، اتاق استاندارد دابل، اتاق استاندارد تویین، اتاق استاندارد سه نفره و اتاق کلاسیک چهار نفره دارای یک تخت دابل و دو تخت سینگل. قابل ذکر است که اتاق‌های هتل کاروانسرا کادیکوی برای اقامتی خانوادگی هم عالی هستند. در اتاق‌های هتل کاروانسرای کادیکوی انواع امکانات و وسایل وجود دارد تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی شیرین و به‌یادماندنی را تجربه کنند. امکانات هتل Kadikoy Kervansaray Hotel شامل مواردی است از قبیل: یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، میز، صندلی، کمد لباس، مبلمان، آیینه، تلفن، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، دمپایی، تهویه مطبوع، میز تحریر، کتری برقی، سیستم سرمایشی و گرمایشی.

رستوران هتل


در هتل کاروانسرای کادیکوی می‌توانید در غذاخوری دنج با فضایی آرام و دلنشین، صبحانه‌ای مفصل و لذیذ را میل کنید و اوقاتی خوش و دلپذیر را در کنار خانواده، دوستان و یا دیگر همراهان خود سپری کنید و صبحی دل‌انگیز را آغاز کنید.

فاصله هتل کاروانسرای کادیکوی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید آکاسیا: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید تپه ناوتیلوس: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید پالادیوم: ۱۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید واتر گاردن: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید برندیوم: ۲۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا شهر بازی لونا پارک بستان چی: ۲۹ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است