search
menu

هتل Istanbul Newcity Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Istanbul Newcity Hotel
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل نیوسیتی استانبول

درباره هتل Istanbul Newcity Hotel


فقط ۹۰ متر آن‌طرف‌تر از ایستگاه مترو عثمان بی (Osmanbey)، هتلی در شهر استانبول دیده می‌شود که طرفداران پرشماری دارد. این هتل که با نام نیوسیتی شناخته می‌شود، تمام تلاش خود را معطوف جلب رضایت مهمانان خود کرده و به همین دلیل معمولا این کار را با موفقیت انجام می‌دهد.

واحدهای اقامتی هتل


در اتاق‌های هتل نیوسیتی استانبول که با پرده‌های بسیار شیک و ملحفه‌های زیبا و رنگهای گرم تزئین شده‌اند ، می‌توان همزمان با استفاده از امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون ال‌سی‌دی، تهویه مطبوع، مینی‌بار و حمام اختصاصی، دمی را به آسایش و آرامش سپری کرد و جوانی و شادابی را به روح و روان خود هدیه داد. سرو صبحانه روزانه در هتل نیوسیتی از خدمات بسیار خوب و جالب این هتل است.
جالب است بدانید که اطراف هتل Istanbul Newcity Hotel مملو از رستوران‌های متنوع و رنگارنگ بوده و به همین دلیل معمولا خریداران بلیط هواپیما استانبول برای خوردن غذا گزینه‌های مختلفی را پیش روی می‌بینند. فراموش نکنید حتما حمام ترکی را در این هتل تجربه کنید. از جمله مزیت‌های برتر آن محسوب می‌شوند، مثل سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP و اتاق‌های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند.
هتل نیوسیتی استانبول دارای پذیرش ۲۴ ساعته هم هست. پذیرشی که با مراجعه به آن می‌توان از سرویس‌ها و خدمات گوناگونش بهره برد و سفر به استانبول را راحت‌تر از قبل کرد.

موقعیت مکانی هتل


در ۵۰۰ متری هتل نیوسیتی می‌توانید به خیابان پرجنب و جوش نیشانتاشی بروید به خیابانی که مملو از مراکز خرید، مال، بوتیک‌های زیبا است و می‌توانید معروفترین برندهای روز مانند زارا، نایکی و غیره را در آن بیابید. فراموش نشود که این هتل با میدان تقسیم فقط ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد و اقامت در آن، به منزله دسترسی ساده و آسان به قلب تپنده شهر استانبول خواهد بود.

اماکن نزدیک به هتل نیوسیتی استانبول


ایستگاه مترو عثمان بی تا هتل نیوسیتی استانبول: ۴۰۰ متر
خیابان استقلال تا هتل نیوسیتی استانبول: ۱.۶ متر
میدان تکسیم تا هتل نیوسیتی استانبول: ۱.۵ کیلومتر
کاخ دولما باغچه تا هتل نیوسیتی استانبول: ۱.۸ کیلومتر
برج گالاتا تا هتل نیوسیتی استانبول: ۲.۹ کیلومتر



امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است