search
menu

هتل ISG Sabiha Gokcen Airport Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ISG Sabiha Gökçen Airport Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل ای اس جی صابیحا گوکچن ایرپورت استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ای اس جی صابیحا گوکچن ایرپورت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل ISG Sabiha Gökçen Airport Hotel Istanbul


هتل ای اس جی صابیحا گوکچن ایرپورت استانبول یکی از هتل های ۴ ستاره شیک و مجلل استانبول است که در داخل محوطه فرودگاه صابیحا گوکچن واقع شده است. این هتل در مرزهای ترمینال مسافربری واقع شده است و با سرویس شاتل هتل به صورت رایگان در ۳ دقیقه می توانید به آن جا برسید. هتل ISG Sabiha Gökçen Airport Hotel Istanbul با ۴ طبقه و ۱۲۸ اتاق در خدمت خدمه هواپیمایی، ترانزیت و همچنین سایر مسافران است. این هتل در سال ۲۰۱۵ موفق به دریافت مدرک ممتاز از سایت تریپ ادوایزر شده است. نزدیک بودن هتل به جاهای دیدنی و مراکز خرید استانبول از قبیل مرکز خرید نئومارین، کشتی سازی توزلا، کاخ دولمه باغچه و آب انبار باسیلیکا مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحاگوکچن است که ۴.۲ کیلومتر با هتل فاصله دارد و فاصله هتل تا فرودگاه استانبول ۸۷ کیلومتر است. ایستگاه متروی پندیک در نزدیکی هتل واقع شده و دسترسی به نقاط مختلف را برایتان آسان می کند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، هتل ای اس جی صابیحا گوکچن ایرپورت با پرسنل میهمان نواز و امکانات رفاهی عالی محل مناسبی برای یک اقامت دلنشین به حساب می آید.

امکانات کلی هتل ای اس جی صابیحا گوکچن ایرپورت استانبول


این هتل سرویس خدمات حمل بار را برای میهمانان خود فراهم می کند و میهمانان می توانند پروازهای خود را به صورت آنلاین در میز هتل انجام دهند. همچنین هتل دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت بی سیم رایگان، انبار چمدان، صندوق امانات و آسانسور است. برای تبدیل ارز می توانید به صورت ۲۴ ساعته از خدمات صرافی هتل استفاده کنید. پارکینگ هتل برای مسافرانی که با ماشین شخصی خود سفر کرده اند خدمات رایگان ارائه می دهد. توجه داشته باشید که از آوردن حیوانات خانگی به هتل ای اس جی صابیحا گوکچن ایرپورت خودداری کنید. با کرایه اتومبیل می توانید به آسانی از جاهای دیدنی بازدید کنید. استعمال دخانیات نیز در هتل ISG Sabiha Gökçen Airport Hotel Istanbul ممنوع است به همین دلیل مکان هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. مرکز تناسب اندام هتل با امکانات عالی در خدمت میهمانان است. بعد از ورزش می توانید به مرکز اسپا رفته و خستگی از تن بیرون کنید یا از سونای هتل استفاده کنید. نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می گیرد. از دیگر امکانات این هتل می توان به اتاق جلسه کاملا مجهز و خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد. علاوه برخدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. کارکنان با اخلاق هتل با تسلط به زبان های انگلیسی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و با خوشرویی آن ها را راهنمایی می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل ای اس جی صابیحا گوکچن ایرپورت استانبول دارای اتاق های خانوادگی، سوئیت جونیور و اتاق دبل یا تویین لوکس با امکانات رفاهی مدرن است. اتاق های Sabiha Gökçen Airport Hotel Istanbul عایق صدا بوده و دارای مبلمان مدرن، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، سیستم اطفا حریق، تهویه مطبوع و تلویزیون های صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند. خانه داری و سرویس اتاق ۲۴ ساعته هر روز ارائه می شود. برای تهیه چای یا قهوه از امکانات موجود در اتاق می توانید استفاده کنید. حمام اختصاصی دارای دوش، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان در اتاق ها وجود دارد. امکان سرو صبحانه در اتاق ها نیز فراهم شده است.

رستوران هتل


هتل Sabiha Gökçen Airport Hotel Istanbul دارای یک رستوران با محیطی تمیز و دلنشین، غذاهای مناسب و یک منوی عالی از غذاهای بین المللی است. نوشیدنی های خوشمزه را می توانید در محیط آرامش بخش بار نوش جان کنید. غذاهای گیاهی و رژیمی در اختیار افرادی که دارای رژیم غذایی خاصی هستند، قرار می گیرد.

فاصله هتل ای اس جی صابیحا گوکچن ایرپورت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز فروش ویاپورت: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک بین المللی استانبول: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید نئومارین: ۱۴.۴ کیلومتر
فاصله تا توزلا مارینا: ۲۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک مال تپه: ۲۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است