search
menu

هتل Inera Hotel Pendik Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Inera Hotel Pendik Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل اینرا پندیک
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اینرا پندیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Inera Hotel Pendik Istanbul


هتل اینرا پندیک یکی از هتل‌های چهار ستاره و لوکس در شهر استانبول در کشور ترکیه است. شهر استانبول دارای جاذبه‌های تاریخی، جاذبه‌های طبیعی، مراکز خرید و سواحل خوبی است که سالانه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. یکی از مزیت‌های هتل İnera Hotel Pendik این است که با فرودگاه بین‌المللی سابیحا گوکچن تنها ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد و در صورتی که بلیط هواپیما استانبول را رزرو کرده‌باشید، ترددی آسان را خواهید داشت. اگر علاقه‌مند هستید که دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال را ببینید، از هتل اینرا پندیک، در کمتر از ۱ ساعت به آنجا می‌رسید. هتل اینرا پندیک تا مراکز خرید متنوع شهر استانبول فاصله بسیار کمی دارد و پس از خرید می‌توانید سریع و به راحتی به هتل برسید و استراحت کنید. خوب است بدانید که هتل اینرا پندیک استانبول به ایستگاه قطار سریع‌السیر پندیک فاصله کمی دارد و با پیاده‌روی می‌توان به آنجا رسید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اینرا پندیک


هتل اینرا پندیک استانبول دارای امکانات، خدمات و تجهیزات بسیار خوب و با کیفیتی است که سفر و اقامتی شیرین و آسوده را به شما هدیه می‌دهد. امکانات این هتل لوکس شامل این موارد هستند: آسانسور، لابی شیک با تلویزیون و مبلمان، اینترنت رایگان، پارکینگ، رستوران و تهویه مطبوع. قابل ذکر است که در هتل مجلل اینرا پندیک، سالن اجتماعات بزرگی که ظرفیت ۶۰ نفر را دارد، قرار گرفته‌است که برای برگزاری مراسمات، جلسات و رویدادها بسیار مناسب است. اگر بلیط هواپیما ارزان خریداری کرده‌اید، نگران تردد خود به هتل نباشید زیرا هتل İnera Hotel Pendik به فرودگاه نزدیک است و همچنین می‌توانید از هتل درخواست تاکسی کنید. خدماتی که هتل اینرا پندیک ارائه می‌کند شامل مواردی از قبیل: نظافت روزانه، پذیرش ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته و سریع، صبحانه رایگان، خدمات اتاق، فروش بلیط‌های وسایل نقلیه عمومی، نگهداری از چمدان، اتو و خشکشویی است. اگر نیاز به تعویض ارزهای خود دارید، بدون دغدغه این کار را در هتل اینرا پندیک استانبول که دارای خدمات تبدیل ارز است، انجام دهید.

اتاق های هتل


در مجموع تعداد ۳۰ اتاق در هتل İnera Hotel Pendik وجود دارد که هر کدام دارای دکوراسیون و طراحی چشم‌گیر و جذاب هستند. اتاق‌های هتل اینرا پندیک شامل این موارد هستند: اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت دابل، سوئیت‌های دلوکس کینگ، اتاق‌های لوکس دو نفره با تخت تویین، سوئیت‌‌های سه نفره، سوئیت‌های جونیور و سوئیت‌های سنیور. برخی از سوئیت‌ها و اتاق‌ها دارای تراس و فضایی برای نشستن هستند که نمایی فوق‌العاده زیبا از شهر و دریا را می‌توان از تراس تماشا کرد و اوقاتی خاطره‌انگیز را تجربه کرد.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل اینرا پندیک، وسایل و تجهیزات بسیار خوب و با کیفیتی وجود دارد که برای اقامتی آسوده و بی‌دغدغه فراهم شده‌اند. این امکانات شامل مواردی است از قبیل: تلویزیون، اینترنت رایگان و پرسرعت، یخچال، مینی‌بار، وسایل بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، کمد لباس، دمپایی، سیستم هشدار حریق، میز تحریر، صندلی و چای و قهوه ساز.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


یکی از ویژگی‌های هتل اینرا پندیک این است که در رستوران آن امکان برگزاری مراسمات متنوعی مانند جشن نامزدی، جشن تولد و دیگر مراسمات دوستانه، خانوادگی و کاری وجود دارد.

رستوران هتل


هتل İnera Hotel Pendik دارای کافه رستورانی مجلل و دنج در طبقه بالای هتل با نمای شیشه ای است که چشم‌اندازی حیرت انگیز و دلنشین از دریا و آسمان آبی در برابر چشمان شما نمایان است و هنگام صرف غذا و گپ زدن با همراهان خود می‌توانید از تماشای منظره لذت ببرید و با گذراندن ساعاتی در این رستوران هتل اینرا پندیک به نام (Livanur Terrace Pendik) اقامتی دلپذیر و به‌یادماندنی را تجربه کنید. علاوه بر این کافه رستوران، یک رستوران هم در هتل اینرا پندیک قرار دارد که با منویی انتخابی و خوراک‌های لذیذ، صبحانه سرو می‌کند.

فاصله هتل اینرا پندیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مرکز خرید ویاپورت استانبول: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آکواریوم استانبول: ۴۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید ونیزیا استانبول: ۴۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۴۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۴۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۳۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۴۵ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است