search
menu

هتل Icon Istanbul Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Icon Istanbul Hotel Istanbul
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آیکون استانبول

درباره هتل Icon Istanbul Hotel Istanbul


هتل آیکون استانبول با قرار گیری در موقعیتی خاص امکان دسترسی راحت گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول را به دو منطقه پرطرفدار استانبول می‌دهد؛ میدان تقسیم و خیابان استقلال که با مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های مختلف رنگین شده‌اند تنها در چند قدمی هتل آیکون استانبول قرار دارند.

امکانات رفاهی هتل


تمامی اتاق‌ها در هتل Icon Istanbul Hotel Istanbul دارای تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، و کتری برقی هستند. حمام خصوصی هتل آیکون نیز با امکاناتی همچون سشوار و حوله در اختیار میهمانان قرار دارد و از طرفی حمام سنتی، صندلی های ماساژور، سونا و باشگاه، صندوق امانات، سایر امکانات این هتل را تشکیل می‌دهند. خدمات خشکشویی هتل مشمول هزینه اضافی می‌باشد. کودکان در این هتل با وجود امکاناتی چون محوطه بازی بیرونی، فیلم، کارتون، کتاب، موزیک و بازی های فکری مخصوص کودکان می‌توانند فضای شاد و لذت بخشی را تجربه کنند.
رستوران هتل آیکون با تنوعی از غذهای بین المللی در خدمت رسانی به مهمانان هتل آماده است. برای رفاه بیشتر مسافران هتل امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.

موقعیت مکانی هتل


فاصله هتل با مرکز همایش و نمایشگاه استانبول، و مرکز کنگره استانبول تنها ۷۰۰ متر است. در فاصله ی کمتر از ۴ کیلومتری هتل آیکون می‌توانید از مکان ها و جاذبه های گردشگری بسیاری مانند مسجد ایاصوفیه، برج گالاتا، باغ دلمه باغچه، مسجد سلیمانیه و آب‌انبار باسلیکا استانبول دیدن کنید به دلیل موقعیت مکانی هتل می‌توانید از ایستگاه های مترو که در نزدیکی هتل آیکون استانبول قرار دارد برای رفتن به نقاط مختلف شهر استفاده کنید. فرودگاه آتاتورک با ۱۵ کیلومتر فاصله نیز نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل محسوب می‌شود که می‌توانید به وسیله‌ی شاتل های عمومی در مدت ۳۰ دقیقه و با تاکسی در مدت ۲۵ دقیقه به هتل برسید. همچنین می‌توانید از شاتل فرودگاهی این هتل در قبال پرداخت هزینه استفاده کنید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آیکون استانبول


میدان تکسیم تا هتل آیکون استانبول: ۹۰۰ متر
ایستگاه مترو تکسیم تا هتل آیکون استانبول: ۹۰۰ متر
خیابان استقلال تا هتل آیکون استانبول: ۱ کیلومتر
کاخ دولما باغچه تا هتل آیکون استانبول: ۱.۶ کیلومتر
برج گالاتا تا هتل آیکون استانبول: ۲.۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است