search
menu

هتل Hotel Yenibosna

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Yenibosna
امکانات و خدمات عمومی هتل ینیبوسنا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل ینیبوسنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Yenibosna


هتل ینیبوسنا، هتلی سه ستاره و اقتصادی در شهر زیبا و تاریخی استانبول در کشور ترکیه است. هتل ینیبوسنا استانبول حدودا تا جاهای دیدنی استانبول و جاذبه‌های مشهور و تاریخی فاصله کمی دارد. یکی از مزیت‌های مهم هتل ینیبوسنا این است که به مراکز خرید متنوعی نزدیک است و می‌توانید در زمانی کوتاه به خرید بروید، سپس به هتل ینیبسنا برسید و استراحت کنید. اگر علاقه داشته باشید که از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید؛ خوب است بدانید که هتل Hotel Yenibosna به یک ایستگاه مترو نزدیک است. اگر قصد دارید بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید و در هتل ینیبوسنا اقامت داشته باشید؛ فرودگاه استانبول تا هتل ینیبوسنا استانبول حدود ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. هتل ینیبوسنا استانبول برای مسافرانی که به دنبال اقامتگاهی به‌صرفه و راحت هستند و قصد دارند بیشتر ساعت روز خود را در شهر دیدنی و پر رمز و راز استانبول بگردند و سپس در هتل ینیبوسنا استراحت کنند بسیار مناسب است.
همچنین خانواده‌ها هم در هتل ینیبوسنا استانبول می‌توانند اقامتی خوش را تجربه کنند. در طول مدت زمان اقامت خود در هتل ینیبوسنا، حتما به ساحل فلوریا استانبول بروید زیرا ساحل فلوریا یکی از محبوب‌ترین سواحل استانبول است که هر ساله گردشگران زیادی در فصل‌های گوناگون سال به آن سر می‌زنند. ساحل فلوریا به خاطر تمیزی، امکانات رفاهی و ماسه‌هایش محبوب و پرطرفدار است. گردشگران از کارکنانی که در این منطقه تفریحی کارمی‌کنند و نوع برخورد آن رضایت دارند و امنیت مناسبی را در این ساحل تفریحی احساس می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ینیبوسنا


هتل ینیبوسنا استانبول دارای امکانات و خدماتی است که برای اقامت راحت و به‌یادماندنی مسافران تعبیه شده‌است. تجهیزات و امکانات هتل Hotel Yenibosna شامل مواردی است از قبیل: لابی، آسانسور، پارکینگ و اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل. خدمات خوبی که هتل ینیبوسنا ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، میز تور برای معرفی تور به علاقه‌مندان گشتن شهر با برنامه مشخص و تورلیدر مجرب، فکس، فتوکپی و خدمات بلیط. قابل ذکر است اگر نیاز به تغییر ارزهای خود داشته باشید؛ به آسانی می‌توانید در هتل ینیبوسنا استانبول، کار تبدیل ارز را انجام دهید. خدمات نظافتی هتل Hotel Yenibosna شامل نظافت روزانه است. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید، برای تردد آسان از هتل ینیبوسنا درخواست کنید برای شما تاکسی بگیرند. کارکنان مجربی که در هتل ینیبوسنا استانبول مشغول به کار هستند؛ می‌توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند، از مسافران سراسر دنیا استقبالی گرم دارند و با مهمان نوازی ترکی و مثال‌زدنی از آنها پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل ینیبوسنا انواع اتاق‌ها وجود دارد و طراحی خاص و چیدمانی چشم‌گیر دارند و برای اقامتی آسوده تعبیه شده‌اند. اتاق‌هایی که در هتل Hotel Yenibosna وجود دارند بدین شرح هستند: اتاق کلاسیک یک نفره، اتاق بیزینس یک نفره، اتاق باجت یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق استاندارد با تخت تویین، اتاق دلوکس دو نفره با تخت تویین و اتاق استاندارد سه نفره با یک تخت دابل و دو تخت سینگل و یا سه تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


تمام اتاق‌های هتل ینیبوسنا استانبول دارای تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، حمام با دوش و یا وان، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون به صورت رایگان، سشوار، مبلمان، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، تلفن، تهویه مطبوع و سیستم هشدار و اطفای حریق هستند. به یاد داشته باشید که در اتاق‌های هتل Hotel Yenibosna نمی‌توانید سیگار بکشید.

فاصله هتل ینیبوسنا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید استار سیتی استانبول: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید متروپورت استانبول: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید ای پلاس استانبول: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید کپسیتی استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید گالریا استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک ساحلی باکرکوی استانبول: ۲۰ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است