search
menu

هتل Hotel Torun Old City Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Torun Istanbul Old City
امکانات و خدمات عمومی هتل تورون استانبول اولد سیتی
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تورون استانبول اولد سیتی از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Hotel Torun Istanbul Old City


هتل تورون استانبول اولد سیتی هتلی تک ستاره و قدیمی در منطقه توپکاپی فاتح است که در جوار مسجدی تاریخی واقع شده است. هتل در سال ۱۹۷۶ فعالیتش را شروع کرده است و در محله دنجی بنا شده که آسایش و آرامش مهمانانش را فراهم می کند. با اقامت در این هتل دسترسی بسیار راحتی به وسایل نقلیه عمومی خواهید داشت چون ایستگاه تراموا در ۳۰۰ متری و ایستگاه مترو در ۷۰۰ متری ساختمان هتل واقع شده اند. اگر به دنبال اقامتگاهی ارزان و در عین حال محبوب می گردید، هتل تورون استانبول اولد سیتی را رزرو کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل تورون استانبول اولد سیتی


این هتل ۳ طبقه در طول ۳ دهه فعالیتش بارها نوسازی شده و به همت همین تجربه طولانی مدتش میزبانی شایسته ای از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول دارد. با اینکه انتظار می رود هتل تک ستاره ای مثل هتل تورون امکانات و خدمات متنوعی نداشته باشد ولی امکاناتی در حد هتل های ۲ ستاره یا بیش تر در اختیار مهمانان قرار می دهد. این هتل دارای پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و فضای سرسبزی در محوطه اش است. خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز در این هتل ارائه می شود. ضمن اینکه منطقه سلطان احمد از این هتل ۴ کیلومتر فاصله دارد و با استفاده از ایستگاه های مترو و تراموا به راحتی می توان به دیدن جاذبه های تاریخی استانبول رفت.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


برخلاف آنچه از برخی از هتل های یک ستاره انتظار می رود، هتل Torun بسیار سختگیرانه به امور نظافتی اتاق ها رسیدگی می کند. اتاق های هتل فضای نقلی ولی دلبازی دارند و امکاناتی نظیر تلویزیون، گاو صندوق، اینترنت، تهویه مطبوع، مینی بار و حمام اختصاصی در آن ها گنجانده شده است. کف اتاق های هتل تورون استانبول اولد سیتی پارکت بوده و اتاق ها پنجره های بزرگی دارند که برخی از آن ها رو به مسجد و پارک و برخی رو به خیابان است. اتاق های سینگل و دبل هتل دارای بالکن های فرانسوی هستند و متراژ اتاق ها ۶ تا ۱۲ متر است. این هتل ۳ طبقه در مجموع دارای ۲۰ اتاق است که در قالب اتاق های استاندارد سینگل، دبل، تریپل و دلوکس تویین ارائه می شوند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


برای اینکه از هر یک از خدمات هتل بهره مند شوید می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به قسمت پذیرش مراجعه کنید. پرسنل پذیرش با خوش رویی آماده راهنمایی شما هستند. خدمات تهیه بلیط، لاندری، پازل هایی برای کودکان، خدمات کپی، فکس، روم سرویس و سرویس های شاتل از جمله خدماتی هستند که به مهمانان هتل Hotel Torun Istanbul Old City ارائه می شوند. ضمنا بیرون هتل و برخی از قسمت های عمومی هتل مجهز به دوربین مدار بسته است. محوطه بزرگ هتل دارای نیمکت و زمین بازی کودکان است و خانواده ها می توانند ساعاتی را در این فضای باصفا سپری کنند تا حال و هوایشان عوض شود.

رستوران هتل


صبحانه های هتل تورون استانبول اولد سیتی در فضای سرسبز هتل سرو می شوند و شامل پنیر، نان، مربا، گوجه و قهوه ترکی است. هتل تورون فاقد رستوران است ولی با توجه به موقعیت مکانی اش رستوران ها و کافه های متنوعی در اطراف آن پیدا خواهید کرد چون این منطقه مقصدی برای شکم گردی است. رستوران های کوناک، کبابچی مورات و کرورن در فاصله چند قدمی از هتل واقع شده اند و انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کنند.

فاصله هتل تورون استانبول اولد سیتی از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید هیستوریا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد فاتح: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۳ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است