search
menu

هتل Hotel Taksimdays Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Taksimdays
امکانات و خدمات عمومی هتل تاکسیمدیز استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تاکسیم دیز از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Hotel Taksimdays


هتل تاکسیم دیز یا تاکسیمدیز استانبول از هتل های ۳ ستاره و نوساخت منطقه بی اوغلو استانبول است که تک تک مهمانانش را با لبخندی از رضایت راهی خانه هایش کرده و سابقه درخشانی برای خود ثبت کرده است. منطقه بی اوغلو به خاطر تاریخ غنی، موزه های متعدد، خیابان معروف استقلال و میدان تقسیمش از جمله نقاطی است که بعد از خرید بلیط هواپیما استانبول گذرتان به آن جا می افتد. هتل تاکسیم دیز نیز در فاصله کمتر از یک کیلومتری میدان تقسیم واقع شده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل تاکسیمدیز استانبول


موقعیت مکانی ایده آل هتل فقط یکی از دلایلی است که گردشگران را مجاب به اقامت در این هتل می کند. با اقامت در هتل تاکسیم دیز از مزیت های زیادی برخوردار خواهید شد چون پرسنل هتل در تلاشند تا لحظاتی آرامش بخش را ضمیمه تعطیلاتتان کنند. نو بودن امکانات هتل و اتاق ها و رسیدگی منظم به نظافت آن ها نیز از دلایل دیگری هستند که هتل را محبوب ساخته اند. هتل برای نقل و انتقال سریع مهمانان خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می دهد و برای بهره مندی از این امکان باید هزینه ای جداگانه پرداخت کرد. اینترنت رایگان، اتاق های خانواده، پارکینگ و فضای سرسبز از دیگر امکانات و خدمات هتل تاکسیم دیز هستند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


تاکسیمدیز استانبول در مجموع ۲۱ واحد اقامتی دارد که در قالب اتاق های استاندارد دبل، دلوکس دبل و استاندارد تویین ارائه می شوند. اتاق های دلوکس دبل آن دارای بالکن کوچکی هستند و از آن جا می توان شهر را تماشا کرد. فضای داخلی اتاق ها دکوراسیون دلنشینی دارد و امکانات مدرنی در آن ها چیده شده اند. کف این اتاق ها پارکت و پنجره هایشان بزرگ و نورگیر هستند. همه واحدها دارای بخش نشیمنی جدا هستند و امکاناتی مثل یخچال، کمد، تلویزیون، چای ساز و میز در آن ها گنجانده شده است. حمام های این اتاق ها دارای سشوار، حوله و لوازم بهداشتی هستند. ضمنا با درخواست مهمانان به پذیرش اتو در اختیارشان قرار می گیرد.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


در گوشه لابی و حتی اتاق های هتل تاکسیمدیز کتابخانه های کوچکی وجود دارند که می توانید هر کدام را بخواهید بردارید و در اوقات فراغتتان بخوانید. هتل رستورانی ندارد ولی اتاق های آن دارای آشپزخانه مجهز و کوچکی هستند که می توان آنجا آشپزی کرد و مواد لازم را از فروشگاه کوچک هتل تهیه کرد. هتل دارای دستگاه خودپرداز بوده و خدمات کپی، فکس، تهیه بلیط، تور و تبدیل ارز ارائه می دهد و برای بهره مندی از این خدمات باید به پذیرش هتل که به صورت ۲۴ ساعته در این بخش حضور دارند مراجعه کنید و جزئیات امور خدماتی را از آن ها پرس و جو کنید. این پرسنل به زبان های انگلیسی، عربی و روسی نیز آشنایی دارند و اگر شما نیز کمی به زبان انگلیسی مسلط باشید، برقراری ارتباط با آن ها سخت نخواهد بود.

رستوران هتل


هتل Taksimdays استانبول فاقد رستوران است ولی صبحانه هایی که به مهمانان ارائه می شود از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و مهمانان صبحانه های خود را در اتاقشان میل می کنند. برای وعده های دیگر می توانند به رستوران های نزدیک هتل سر بزنند یا گاهی طعم غذاهای خیابانی این منطقه معروف را بچشند. رستوران هایی مثل بوفه مارمارا، Sini Ethnic & Tas Firin از جمله رستوران های معروفی هستند که در فاصله چند قدمی از هتل تاکسیم دیز واقع شده اند و غذاهای لذیذی سرو می کنند.

فاصله هتل تاکسیم دیز از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید دمیرورن: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دلمه باغچه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است