search
menu

هتل Hotel Niles Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Niles Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل نایلز استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نایلز استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Hotel Niles Istanbul


هتل نایلز استانبول هتلی ۳ ستاره در منطقه فاتح استانبول است که متعلق به خانواده ای خونگرم و مهمان نواز است که در این مجموعه با تلاش بی وقفه فعالیت داشته اند و از این هتل ۳ ستاره اقامتگاهی محبوب گردشگران استانبول ساخته اند. این هتل نقلی و کوچک در قلب منطقه تاریخی استانبول و در نزدیکی بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد واقع شده است. یعنی خریداران بلیط هواپیما استانبول می توانند ماجراجویی تاریخی خود را با اقامت در هتل نایلز استانبول شروع کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل نایلز استانبول


ساختمان این هتل به سبک کلاسیک طراحی شده و هارمونی زیبایی با بافت قدیمی شهر به وجود آورده است. تراس پشت بام هتل نایلز دارای فضای سرپوشیده شیشه ای و فضای باز است و به عنوان کافه و محل سرو صبحانه کاربرد دارد. این جا می توان در حین میل نوشیدنی یا صبحانه به تماشای کشتی هایی که از دریای مرمره می گذرند نشست و گوش به مرغان دریایی سپرد. لابی هتل نایز جای دنج و آرامی است و می توان آنجا کتاب خواند یا در اینترنت سیر کرد و یا هنر دستان هنرمندانی که سقف لابی را نقاشی کرده اند، تماشا کرد. این هتل از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۰ هر سال منتخب گردشگران شده است. این خانواده هتل دیگری به نام هتل درسادت را در نزدیکی مسجد سلطان احمد مدیریت می کنند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


هتل نایلز دارای ۲۹ باب اتاق سوپریور ( دبل و سینگل)، ۷ واحد جونیور سوئیت، ۱ واحد سوئیت پنت هاوس و ۲ واحد سوئيت دوبلکس است. اتاق های سوپریور هتل اخیرا بازسازی شده اند و متراژ آن ها بین ۱۵ تا ۱۷ مترمربع است. این اتاق ها به سبک معاصر دکور شده اند و دارای حمام هستند. سوئیت های جونیور ۲۵ تا ۲۷ مترمربع بوده و به سبک عثمانی قرن ۱۹ طراحی شده اند. سوئیت های دوبلکس هتل نایلز نیز ۴۵ مترمربع هستند و فضای بزرگی را در اختیار مهمانان قرار می دهند. تهویه مطبوع، مینی یخچال، سشوار، گاو صندوق، اینترنت رایگان، لواز بهداشتی و تلویزیون ماهواره ای از امکاناتی هستند که در همه واحدهای هتل Niles گنجانده شده اند. سوئیت ها دارای بالکن هستند و برخی از آن ها سیستم گرمایش از کف دارند. ضمنا سوئیت های دوبلکس دارای آشپزخانه هایی کوچک و مجهز هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


مهمانان هتل نایلز اگر در صدد برگزاری نشست ها و جلسات کوچکی باشند می توانند در اتاق جلسه ۱۵ نفری مجهز هتل به امور کاری خود برسند. این هتل اتاق ورزش کوچکی دارد که چند تردمیل، دوچرخه و وزنه هایی در آن جا گنجانده شده تا مهمانان از روتین ورزشی خود عقب نمانند. پذیرش Hotel Niles Istanbul به صورت ۲۴ ساعته در این بخش حضور دارند و در امور مربوط به خدمات تور، کرایه خودرو، سرویس شاتل، لاندری و روم سرویس شما را راهنمایی خواهند کرد. این هتل فاقد پارکینگ است و در صورت درخواست و پرداخت هزینه خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می دهد. با اینکه ساختمان به سبک کلاسیک طراحی و ساخته شده اما دارای آسانسور است و نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

رستوران هتل


با صرف صبحانه در تراس هتل نایلز می توان یک روز پرنشاط را شروع کرد. مهمانان می توانند برای میل صبحانه از ساعت ۸ تا ۱۰:۳۰ صبح به این تراس بروند. روزهای شنبه و یک شنبه صبحانه تا ساعت ۱۱ صبح سرو می شود و متشکل از انواع نان ها، مرباها و کیک های خانگی و همچنین لبنیات محلی، انواع زیتون، گوشت سرد، املت، سیب زمینی سرخ شده، سبزیجات،‌ میوه های فصلی و میوه های خشک شده است. دمنوش، آبمیوه و چای نیز در این بخش سرو می شوند. ضمن اینکه هتل با رستوران های متنوعی احاطه شده و به راحتی می توان غذای مورد نظر خود را پیدا کرد.

فاصله هتل نایلز استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا میدان بایزید: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است