search
menu

هتل Hotel Naumpasa Konagi Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Naumpasa Konagi Istanbul
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل نامپاشا كوناگی استانبول

درباره هتل Hotel Naumpasa Konagi Istanbul


هتل نامپاشا كوناگی استانبول از هتل های ۳ ستاره و موفق شهر استانبول است که توانسته رضایت مهمانانش را با خدمات استانداردی که عرضه می‌کند به دست آورد. هر هتلی با قرار گرفتن در نزدیکی خیابان استقلال و میدان محبوب تقسیم اولین مزیت بزرگ نصیبش می‌شود. هتل نامپاسا كوناگی “Naumpasa Konagi” از این امتیاز برخوردار است و مدت زمان زیادی هم از تاسیسش نمی‌گذرد.
این هتل در سال ۲۰۱۷ در ۶۰۰ قدمی کلیسای سنت آنتونی پادوا و ۹۰۰ قدمی بندرگاه جزیره‌های پرنس ساخته شد تا در همسایگی جاذبه‌هایی مثل برج ساعت دلمه باغچه و برج گالاتا خودنمایی کند. از این بناهای تاریخی تا ساختمان هتل نامپاشا کوناگی فقط ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده راه است.

امکانات رفاهی هتل


اتاق‌های هتل نامپاشا كوناگی تمامی امکانات رفاهی استاندارد را دارا بوده و با تجهیزاتی مثل تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت و حمام خصوصی مکان راحتی را برای اقامت فراهم کرده‌اند. این حمام‌های خصوصی مجهز به وسایل بهداشتی رایگان و دوش هستند.
هتل ناومپاسا كوناجی هر روز صبح برای مهمانانش صبحانه‌ای به سبک آمریکایی سرو می‌کند و به علاقه‌مندان غذاها و خوراک‌های ترکی، رستوران داخلی‌اش را پیشنهاد می‌دهد تا مهمانان برای میل وعده‌های دیگر جای دوری نروند. از امکانات هتل نامپاشا كوناگی که بگذریم نباید کارکنان متعهد آن را فراموش کنیم. این پرسنل با صبوری و خوش‌اخلاقی تمام، مهمانان را در خصوص امور مربوط به گشت‌وگذار راهنمایی کرده و در برنامه‌ریزی روزانه به آن‌ها کمک می‌‌کنند. این پرسنل که در کنار زبان انگلیسی به زبان‌های فارسی، روسی، آلمانی و عربی تسلط دارند به صورت ۲۴ ساعته در تلاش هستند تا رضایت‌مندی مهمانان را جلب کرده و مشکلاتشان را حل کنند.

موقعیت مکانی هتل


اگر نزدیکی به مراکزی مثل مرکز همایش لطفی کردار استانبول یا فرودگاه آتاتورک مدنظرتان باشد، بهتر است اقامت در این هتل را انتخاب کنید. گفتنی است هتل ناومپاسا كوناجی در بین دیگر هتل‌های این منطقه میزان رضایت درصد قابل توجهی از خریداران بلیط هواپیما استانبول را کسب کرده است. ناگفته نماند که باید برای بهره‌مندی از پارکینگ هتل Hotel Naumpasa Konagi Istanbul مبلغی را به صورت روزانه پرداخت کرد.

اماکن نزدیک به هتل نامپاشا كوناگی استانبول


فاصله هتل نامپاشا كوناگی از مرکز خرید دمیرورن: ۲۰۰ متر
فاصله هتل نامپاشا كوناگی از ایستگاه تراموای تکسیم: ۳۰۰ متر
فاصله هتل نامپاشا كوناگی از میدان تکسیم: ۳۰۰ متر
فاصله هتل نامپاشا كوناگی از دریای مرمره: ۳ کیلومتر
فاصله هتل نامپاشا كوناگی از بازار بزرگ: ۵ کیلومتر





امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است