search
menu

هتل Hotel Marina City Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Marina City Istanbul
امکانات عمومی هتل مارینا سیتی استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل مارینا سیتی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Marina City Istanbul


هتل سه ستاره مارینا سیتی از هتل‌های استانبول است که در منطقه فاتح واقع‌شده و دسترسی آسانی به ایستگاه مترو دارد. با اقامت در این هتل از طریق مترو می‌توانید از جاهای دیدنی و گردشگری شهر استانبول بازدید کنید. با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید به بازار بزرگ استانبول و مسجد سلیمانیه بروید که حدوداً ۱.۲ کیلومتر فاصله دارند. برای دسترسی به فرودگاه نیز می‌توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید، پس با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیمای استانبول و رزرو این هتل اقدام کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Hotel Marina City Istanbul می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس و آسانسور اشاره کرد. همچنین از جاهای دیدنی نزدیک به این هتل می‌توان به ساحل اشاره کرد که حدوداً ۹ کیلومتر فاصله دارد و جزو جاهای مشهور شهر استانبول به شمار می‌رود. با اقامت در این هتل می‌توانید بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی را تهیه کنید، البته باید بابت این کار هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

امکانات عمومی هتل مارینا سیتی استانبول


در بخش پذیرش نیز به صورت شبانه‌روزی فعالیت داشته و از میهمانان استقبال می‌کنند. اینترنت وای فای نیز در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است و به صورت رایگان ارائه می‌شود. دقت داشته باشید که این هتل پارکینگ ندارد و اگر مسافری با ماشین شخصی سفر کند، باید در هنگام رزرو این هتل نسبت به محل پارک خودروی خود فکری کرده باشد. در لابی این هتل خدماتی نظیر میز تور گردشگری دایر شده و مسافران را با جاهای دیدنی و تاریخی و مراکز خرید آشنا می‌کنند. همچنین در این قسمت می‌توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، خدمات باربری، خدمات لاندری مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوید. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در لابی هتل مارینا سیتی سر بزنید. در بخش بیزینس هتل نیز می‌توانید جلسات کاری خود را برگزار کنید و در صورت نیاز از فکس و فتوکپی نیز بهره‌مند شوید. در هتل Hotel Marina City Istanbul پرسنل به زبان‌های عربی، انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی مسلط هستند و همین امر سبب گشته تا مسافران ایرانی تمایل زیادی به رزرو اتاق در این هتل داشته باشند و به راحتی با پرسنل ارتباط برقرار می‌کنند. تمامی طبقات از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و مسافران می‌توانند در هر طبقه که دوست دارند اتاق موردنظرشان را رزرو کنند. همچنین با کرایه اتومبیل از لابی این هتل می‌توانید از نقاط مختلف شهر بازدید کنید.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی در هتل مارینا سیتی می‌توان به کرایه دوچرخه اشاره کرد که با پرداخت هزینه مجزا می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. یکی دیگر از تفریحات این هتل صندلی ماساژ ست که بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه می‌توانید در این صندلی به آرامش برسید. سایر امکانات سرگرم‌کننده در این هتل نیز عبارت‌اند از تورهای گردشگری و دوچرخه‌سواری.

اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در هتل مارینا سیتی عبارت‌اند از اتاق سینگل اکونومی، اتاق دوبل استاندارد و اتاق تریپل استاندارد. تمامی اتاق‌ها به طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. هریک از اتاق‌های موجود در این هتل شامل امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام اختصاصی مجهز هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار و کمد لباس. دیوارها و پنجره‌های اتاق‌ها عایق صدا هستند و در آرامش کامل می‌توانید به استراحت بپردازید. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های این مجموعه مسافران سیگاری باید به محل مشخص‌شده بروند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل در وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام آماده ارائه خدمات است و در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی را سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل مارینا سیتی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است