search
menu

هتل Hotel Kupeli Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Kupeli Istanbul
مکانات و خدمات عمومی هتل کوپلی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کوپلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Kupeli Istanbul


شهر استانبول در کشور ترکیه با جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مراکز خرید فراوان، گردشگران زیادی را سالانه به خود جذب می‌کند؛ لذا وجود هتل‌های به صرفه و اقتصادی با کیفیت بالا از ضروریات است. یکی از این نوع هتل‌ها، هتل کوپلی است. هتل کوپلی در بافت قدیمی و تاریخی شهر استانبول واقع شده‌است، به جاهای دیدنی استانبول بسیار نزدیک است و اطراف آن ساکت و آرام است. از هتل کوپلی استانبول با پیاده‌روی می‌توانید به کنار دریا و جاذبه‌های تاریخی معروف شهر برسید. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، خوب است بدانید که هتل کوپلی تا فرودگاه بین‌المللی سابیحا گوکچن تنها ۱ ساعت با ماشین فاصله دارد. اگر هم قصد دارید از فرودگاه استانبول به هتل کوپلی بروید، مسافت آن حدود ۴۷.۷ کیلومتر با ماشین است. ساحل فلوریا استانبول که از محبوب ترین ساحل‌های شهر استانبول است، تا هتل Hotel Kupeli حدود ۴۰ دقیقه فاصله دارد.

مکانات و خدمات عمومی هتل کوپلی


هتل کوپلی دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی است تا مسافران اقامتی آسوده، شیرین و راحت را تجربه کنند. امکانات و تجهیزات هتل Hotel Kupeli شامل مواردی هستند از جمله: لابی شیک و دنج، آسانسور، پارکینگ، رستوران، حمام و ماساژ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل و سیستم تهویه مطبوع. خدمات کلی با کیفیتی هم که هتل کوپلی ارائه می‌کند شامل تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه، خدمات اتاق، میز ارائه تور برای علاقه‌مندان به گردش در شهر با برنامه مشخص، خدمات بلیط و فروش بلیط وسایل نقلیه عمومی است. همچنین خدمات نظافتی هتل کوپلی هم شامل نظافت روزانه، واکس کفش، خشکشویی، لباسشویی، اتو و اتوی کت‌و‌شلوار است. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان خریداری کرده‌اید، نگران تردد خود نباشید زیرا هتل Hotel Kupeli دارای ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت است و به راحتی می‌توانید رفت‌و‌آمد کنید. کارکنان مجرب هتل کوپلی با تجربه بالا، مسلط به زبان انگلیسی و روسی علاوه بر زبان ترکی هستند و پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند.

اتاق های هتل


تعداد ۲۲ اتاق متنوع با دکوراسیونی زیبا، گیرا و چشم‌گیر در هتل کوپلی قرار دارد که این اتاق‌ها بدین شرح هستند: اتاق‌های اقتصادی با یک تخت دابل، اتاق‌های سینگل یک نفره، اتاق‌های دابل دو نفره، اتاق‌های سه نفره، اتاق‌های خانوادگی متصل با یک تخت دابل و دو تخت تویین، اتاق‌های خانوادگی با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق‌های سوپریور با یک تخت دابل و تراس که نمایی چشم‌نواز از دریا دارد. اتاق‌های ویژه ماه عسل هم در هتل Hotel Kupeli موجود است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های هتل کوپلی دارای وسایل و امکانات خوبی است که برای اقامتی راحت و بی دغدغه تعبیه شده‌اند. این امکانات شامل این موارد هستند: یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان و پرسرعت، کمد لباس، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای و قهوه ساز، صندوق امانات، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، تلفن و اطفا حریق. فراموش نکنید که اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن ندارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل کوپلی استانبول به بخش ماساژ و حمام سری بزنید تا خستگی‌های زندگی اخیرتان زدوده شود، شادابی و سلامتی را حس کنید و اوقاتی خوش و به‌یادماندنی را سپری کنید. در هتل کوپلی کلاس‌های مختلفی درباره آداب‌و‌رسوم و فرهنگ محلی شهر استانبول و کشور ترکیه امکان شرکت دارد و همچنین می‌توانید از تورهای پیاده‌روی و دوچرخه سواری در شهر هم استفاده کنید و خاطراتی خوش و دلچسب را از سفر و اقامت خود، در ذهنتان حک کنید. همچنین در هتل Hotel Kupeli یک کتابخانه برای علاقه‌مندان به کتاب‌ خواندن وجود دارد. قابل ذکر است امکان کرایه دوچرخه و اتومبیل هم در هتل کوپلی وجود دارد.

رستوران هتل


مسافران می‌توانند در رستوران هتل کوپلی، تنها وعده صبحانه را میل کنند و ساعاتی خوش را در کنار خانواده، دوستان و همراهان خود سپری کنند و از خوراک‌های لذیذ لذت ببرند؛ همچنین چندین میز و صندلی هم در جلوی درب ورودی هتل کوپلی قرار دارد.

فاصله هتل کوپلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل مسجد سلطان احمد: ۷ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۱ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۲ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مرکز خرید ونیزیا استانبول: ۳۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۳۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۳۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید استانبول مال: ۳۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آکواریوم استانبول: ۴۶ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است