search
menu

هتل Hotel Inter Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Inter Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل اینتر استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اینتر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Inter Istanbul


یکی از بهترین شهر‌های کشور ترکیه برای گردشگری، شهر استانبول است. این شهر هر ساله مورد بازدید گردشگران زیادی از سراسر دنیا قرار می‌گیرد و دارای جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و انسان‌ساخت فراوانی است. در استانبول هتل‌های زیادی قرار دارند که برخی از آنها برای اقامتی راحت، به صرفه و اقتصادی طراحی شده‌اند؛ یکی از این هتل‌ها، هتل دو ستاره اینتر استانبول است. این اقامتگاه موقعیت عالی در شهر دارد و به جاهای‌دیدنی استانبول، بسیاری از جاذبه‌های برتر این شهر و مراکز خرید نزدیک است و فاصله نزدیکی تا مرکز شهر دارد. یکی دیگر از مزیت‌های این هتل خوب، نزدیکی آن به ساحل و دریا است و می‌توانید به کنار دریای مارمارا بروید و از تماشای دریا لذت ببرید. اگر بلیط‌ هواپیما استانبول دارید، نگران نباشید زیرا هتل اینتر تا فرودگاه استانبول ۵۵ کیلومتر فاصله دارد و همچنین از فرودگاه بین‌المللی سابیحا گوکچن تا هتل اینتر تنها حدود ۴۵ کیلومتر فاصله است. اگر علاقه‌مند به بازدید از شهر با وسایل حمل‌و‌نقل عمومی هستید، هتل اینتر استانبول دسترسی خوبی به تراموا‌های شهر دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل اینتر استانبول


در هتل دو ستاره اینتر استانبول امکانات و خدماتی عالی متناسب با اقامتی راحت و خاطراه‌انگیز وجود دارد که باعث شده است این هتل مورد انتخاب گردشگران و مسافران قرار بگیرد. امکانات این هتل شامل مواردی است از قبیل: آسانسور، لابی شیک، پارکینگ، اینترنت رایگان در تمام فضاهای هتل، رستوران، فکس و فتوکپی. اگر بلیط هواپیما چارتر رزرو دارید، از شاتل سرویس هتل استفاده کنید تا تردد راحت تری داشته باشید. یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل برای کسانی که حیوانات خانگی دارند این است که امکان همراه داشتن حیوانات خانگی در هتل مشکلی ندارد. خدمات خوبی که هتل اینتر استانبول برای مسافران ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه رایگان، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز و ورود و خروج سریع است و خدمات نظافتی هتل هم شامل نظافت روزانه، خشکشویی و اتو است. همچنین اگر علاقه‌ به خرید بلیط دارید، هتل خدمات فروش بلیط هم دارد و حتی بلیط وسایل نقلیه عمومی، جاذبه‌ها و تفریحات مختلف هم موجود است. اگر علاقه دارید که شهر را بگردید، می‌توانید از هتل ماشین اجاره کنید و یا همچنین می‌توانید به میز تور هتل مراجعه کنید.

اتاق های هتل


اتاق‌های این هتل باصرفه و راحت در انواع مختلفی آماده پذیرایی از مسافران هستند. اتاق‌ها بدین شرح هستند: اتاق‌های سینگل برای ۱ نفر، اتاق‌های دابل برای ۲ نفر، اتاق‌های تریپل برای ۳ نفر و اتاق‌های خانوادگی که ظرفیت ۴ نفر را دارند. اتاق‌های این هتل برای اقامتی آسوده، خوش و به یادماندنی طراحی شده‌اند.

امکانات اتاق های هتل


در تمامی اتاق‌های هتل اینتر استانبول تجهیزات بسیار خوبی وجود دارد تا مسافران در طول مدت اقامت خود با کمبودی مواجه نشوند و راحتی را تجربه کنند. این امکانات و تجهیزات شامل این موارد هستند: مبلمان، تلویزیون، یخچال، حمام با دوش و یا حمام به همراه وان، وسایل بهداشتی از قبیل حوله و شامپو، کمدلباس، آباژور، دمپایی، سیستم سرمایش و گرمایش، سشوار، تلفن، صندوق امانات دیجیتالی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاحریق؛ و در اتاق‌ها اینترنت وای‌فای رایگان و با سرعت بالا هم قابل دسترسی است. در تمامی اتاق‌ها چای و قهوه ساز وجود دارد و می‌توانید درخواست چای یا قهوه هم با مبلغی اضافه تر داشته باشید. خدمات اتاق هم در این هتل قابلیت درخواست دارد. باید توجه داشته‌باشید که در اتاق‌های این هتل امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد اما در مکان‌های مخصوص و در فضای باز می‌توانید سیگار بکشید.

رستوران هتل


در رستوران هتل اینتر استانبول انواع خوراک‌های لذیذ را در فضایی دلنشین و دلچسب میل کنید، در کنار خانواده و همراهان خود ساعاتی خوش را سپری کنید و از اقامت خود لذت ببرید. قابل ذکر است که میوه با هزینه ای اضافه هم در این اقامتگاه وجود دارد.

فاصله هتل اینتر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا بازار بزرگ استانبول: ۳ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا ستون کنستانتین استانبول: ۸ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۲۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۲۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۳۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۳۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آکواریوم استانبول: ۳۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است