search
menu

هتل Hotel Grand Umit Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Grand Umit Istanbul
امکانات و خدمات عمومی گرند یومیت هتل استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند یومیت هتل استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Grand Umit Istanbul


هتل گرند یومیت هتل استانبول از هتل های رده پایین استانبول است که در منطقه فاتح قرار دارد. فاتح با مجموعه جاذبه هایی که در دل خود جای داده ایده آل ترین منطقه اقامت برای گردشگرانی است که هدفشان از خرید بلیط هواپیما استانبول فقط بازدید از مراکز خرید نبوده و به دنبال ماجراجویی بیشتر در قلب آثار تاریخی اند. هتل های لوکس و رده بالایی نیز در منطقه فاتح وجود دارند اما از آن جاکه استانبول پر از جاذبه های دیدنی است، گردشگران صرفا برای خواب و یا گاها میل کردن غذا به هتل مراجعه می کنند به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می دهند در هتل هایی معمولی اقامت داشته و کمی در هزینه های برنامه سفر استانبول خود صرفه جویی کنند. هتل گرند یومیت استانبول از جمله هتل های معمولی است که نسبت به هزینه دریافتی خود امکانات و خدمات مناسبی را نیز ارائه می دهد.

امکانات و خدمات عمومی گرند یومیت هتل استانبول


با اینکه ستاره های روی شانه هتل گرند یومیت هتل استانبول ناخودآگاه می گویند که نباید انتظارات فراوانی از هتل داشته باشیم اما با این حال، این هتل ۲ ستاره تمامی تلاش خود را به کار برده تا به اندازه ستاره هایش بتواند خدمات و امکانات مناسبی را برای مهمانانش ایجاد و اقامت آن ها در استانبول را به اقامتی خاطره انگیز و فراموش نشدنی تبدیل کند. خدماتی مانند خدمات کرایه خودرو که در هتل های میان رده و لوکس ارائه می شود، در هتل گرند یومیت استانبول نیز ارائه می شود تا آن دسته از مهمانانی که از طریق خرید بلیط ارزان استانبول و هوایی سفر کرده اند، لنگ وسیله های حمل و نقل عمومی استانبول نشده و بتوانند به راحتی به جاذبه ها و جاهای تفریحی استانبول دسترسی داشته باشند. به جز خدمات کرایه خودرو، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی نیز به مهمانان ارائه می شود.
مهمانانی که سفر با خودروی شخصیشان را به خرید بلیط چارتر استانبول ترجیح داده اند، نگران جای پارک نباشند چون گرند یومیت هتل استانبول دارای پارکینگ اختصاصی است که به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل است. به جز پارکینگ،‌ اینترنت نیز به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار داده شده است.
گرند یومیت هتل استانبول خدمات تبدیل ارز، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، اکسپرس چک این/ چک اوت و پذیرشی دارد که به صورت ۲۴ ساعته فعال و پاسخگوی مهمانان هستند. صندوق امانات و دستگاه فکس و فتوکپی دیگر امکانات موجود در هتل هستند.

اتاق های هتل


هتل دارای اتاق های خانواده و بدون سیگار است و مهمانان می توانند با توجه به تعداد نفرات خود انواع اتاق های دابل، تریپل، آپارتمان دو خوابه و غیره را برای اقامت خود در هتل انتخاب کنند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل همگی نورگیری بسیار خوبی دارند تا اندازه ای که شاید نیازی به روشن کردن چراغ ها نداشته باشید! هر یک از اتاق های هتل مبله و فرشینه شده و مجهز به تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای هستند. حمام داخل سوئیت ها نیز به زیباترین شکل ممکن کاشی کاری شده و دارای امکاناتی مانند سشوار هستند.

رستوران هتل


انواع غذاهای ترکی و صبحانه بوفه زورانه در رستوران گرند یومیت استانبول سرو می شوند و توانسته اند رضایت مهمانان هتل را کسب کنند. خدمات روم سرویس نیز به تمامی اتاق ها ارائه می شود.

فاصله هتل گرند یومیت هتل استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید هیستوریا: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد لاله لی: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است