search
menu

هتل Hotel Erguvan Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Erguvan Istanbul
امکانات کلی هتل ارگووان استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ارگووان استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Erguvan Istanbul


هتل چهار ستاره ارگووان استانبول در قلب منطقه سلطان احمد واقع شده و دارای تراس با منظره‌ای پانوراما از مسجد آبی، دریای مرمره و دیوارهای باستانی هیپودروم است. ایاصوفیه و کاخ توپکاپی ده دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند. برج گالاتا، برج دختر، آب انبار باسیلیکا و کاخ دلمه باغچه از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. این هتل کاملاً نوساز تنها ۵۰ متر با مناطق تاریخی فاصله دارد و کیفیت بالایی دارد و قیمت آن نسبت به هتل‌های مشابه پایین‌تر است. فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول در ۳۱ کیلومتری هتل واقع شده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول ترکیه را داشته باشید، هتل Hotel Erguvan Istanbul با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل ارگووان استانبول


پذیرش هتل ارگووان استانبول به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. این هتل دارای حیاط کوچک و اتاق‌های عایق صدا با امکانات مدرن است. وای فای رایگان در همه مناطق در دسترس است. قهوه و چای در لابی، ایستگاه کامپیوتر و تلویزیون در لابی موجود است. خدمات ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ با هزینه اضافی ارائه می‌شود. برای جا به جایی بین طبقات میهمانان می‌توانند از آسانسور استفاده کنند. همچنین برای پیشگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار در هتل سیستم اعلام و اطفا حریق تعبیه شده است. به هنگام گشت و گذار و تفریح می‌توانید وجه نقد و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل خودداری کنید. استعمال دخانیات در این هتل ممنوع بوده و فقط به مناطق مجاز مشخص شده توسط هتل محدود می‌شود. میز تور، انبار چمدان، نظافت روزانه و خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. برای سرگرمی و سپری کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در تورهای پیاده‌روی و کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید. این هتل همچنین دارای باغ و کتابخانه است. کودکان بالای ۷ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. تخت نوزاد به طور رایگان و تخت بزرگسال با هزینه اضافی در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. کارکنان با تجربه و با اخلاق هتل Hotel Erguvan Istanbul به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. قیمت مناسب، موقعیت مکانی خوب و پاکیزگی هتل از جمله دلایل انتخاب آن برای اقامت در استانبول به شمار می‌روند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Hotel Erguvan Istanbul عبارتند از:
• اتاق یک تخته استاندارد
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق سه تخته استاندارد
اتاق‌های هتل ارگووان با سلیقه و با اثاثیه دست ساز با رنگ‌های خاکی آرامش بخش و چاپ‌های جذاب بر روی دیوارها تزئین شده‌اند. همه اتاق‌های هتل دارای امکانات رفاهی مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع و تختخواب‌های درجه یک است. همچنین هر اتاق دارای یک تلویزیون LCD با کانال‌های اروپایی، وای فای رایگان، مینی‌بار، تجهیزات تهیه چای و قهوه و حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


هر روز با یک صبحانه بوفه باز و غنی شامل تخم مرغ تازه، املت و مرباهای خانگی، کیک و شیرینی شروع می‌شود. بعد از صبحانه می‌توانید یک فنجان قهوه سنتی ترک میل کنید. رستوران تراس غذاهای منتخب از غذاهای ترکی از جمله مزه‌های مختلف را سرو می‌کند. بار هتل Hotel Erguvan Istanbul انواع مختلفی از نوشیدنی‌های گوارا را ارائه می‌دهد.

فاصله هتل ارگووان استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه موزائیک کاخ بزرگ: ۳۰۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۶۵۰ متر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است