search
menu

هتل Hotel Balo Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]

امکانات و خدمات عمومی هتل بالو استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بالو استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر
درباره هتل Hotel Balo Istanbul


هتل بالو استانبول هتلی ۳ ستاره در قلب منطقه بی اوغلو است که با جاذبه های تاریخی استانبول مثل برج گالاتا و کاخ دلمه باغچه احاطه شده است. از هتل تا میدان تقسیم و خیابان استقلال فقط چند دقیقه پیاده روی است و این یعنی بهترین موقعیت مکانی برای کسانی که بلیط هواپیما استانبول خریده و تمایل به خرید در این شهر دارند. هتل Balo از هتل های قدیمی و باسابقه شهر است و با این حال بهترین مزیت اقامت در آن نزدیکی به جاذبه ها و مراکز خرید استانبول است.

امکانات و خدمات عمومی هتل بالو استانبول


گرچه تجربه یک دهه فعالیت در این عرصه هنوز هتل بالو را به ایده آل ها نرسانده است و راه درازی را در پیش دارد ولی اگر حساسیت چندانی در خصوص تمیزی اتاق ها و سر و صدای بیرون ندارید، می توانید با رزرو این هتل در یکی از هتل های مقرون به صرفه استانبول اقامت کنید. هتل بالو دارای پارکینگ، تراس، اینترنت رایگان و اتاق های خانواده است. فضایی که هتل بالو برای پارک خودروی مهمانان اختصاص داده به صورت رایگان در اختیار آن ها قرار نمی گیرد ولی در همه قسمت های هتل امکان دسترسی به اینترنت رایگان وجود دارد. تراس هتل بالو به صورت فضای سربسته و با پنجره های کف تا سقف طراحی شده و از آنجا می توان چشم اندازهای معرکه ای از دریای مرمره و همچنین بناهای تاریخی مثل برج گالاتا را نظاره گر بود.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


این هتل در مجموع دارای ۱۳ واحد اقامتی است که در قالب اتاق و سوئیت ارائه می شوند و هنگام رزرو گزینه هایی شامل اتاق های دبل استاندارد و سوئیت های ۶ نفره برایتان نمایش داده می شوند. اتاق های هتل به شکل ساده ای دکور شده اند و در آن ها امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، میز، کمد، مینی بار، گاو صندوق و تهویه مطبوع گنجانده شده است. کف این اتاق ها پارکت بوده و پارچه هایی که برای بالشت و ملافه های هتل استفاده شده ضدآلرژی هستند. در برخی از واحدها چای ساز و یخچال نیز جای داده شده است. حمام های هتل بالو سشوار ندارند ولی دارای لوازم بهداشتی هستند. طبق بازخوردهایی که در نظرات ثبت شده مهمانان هتل بالو دیده می شود، این هتل باید کمی روی انجام امور نظافتی دقیق باشد و به طور مرتب به این کار ادامه دهد.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


زیباترین بخش هتل Hotel Balo تراس آن است که محل دلنشینی برای هم نشینی مهمانان و لذت از منظره های اطراف است. این هتل برای گشت و گذار بهتر در استانبول خدمات تور نیز ارائه می دهد که باید جزئیات آن را از پذیرش هتل پرس و جو کرد. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته در این بخش حضور دارند و در ارائه خدمات مهمانان را راهنمایی خواهند کرد. این پرسنل به زبان های عربی و انگلیسی نیز آشنایی دارند. هتل دارای اتاق های جلسه مجهز نیز است و می توان نشست های کاری را در این بخش از هتل برگزار کرد. از دیگر خدماتی که هتل بالو به مهمانانش ارائه می دهد می توان به کرایه خودرو و سرویس شاتل اشاره داشت. ضمن اینکه اگر قبل از موعد تحویل اتاق به هتل رسیدید می توانید چمدان های خود را به اتاق چمدان هتل تحویل داده و به گشت زنی در اطراف منطقه بی اوغلو بروید.

رستوران هتل


صبحانه های هتل بالو استانبول در اتاق مهمانان سرو می شوند و تنوعی ندارند اما با توجه به موقعیت مکانی هتل دست مهمانان در انتخاب رستوران های متنوع باز است. البته هتل دارای آشپزخانه ای مشترک است که می توانید در بعضی از وعده ها دست پخت خودتان را میل کنید و یا با ۳ دقیقه پیاده روی می توانید به رستوران هایی مثل شامپیون، مادو و مزو دسترسی داشته باشید. اگر حال بیرون رفتن از هتل را ندارید، از خدمات روم سرویس هتل استفاده کنید.

فاصله هتل بالو استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا خیابان استقلال: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه مترو تقسیم: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دلمه باغچه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است