search
menu

هتل Hilton Garden Inn Beylikduzu Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hilton Garden Inn Beylikduzu Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل هیلتون گاردن این بیلیک دوزو استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هیلتون گاردن این بیلیک دوزو استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hilton Garden Inn Beylikduzu Istanbul


شهر استانبول در کشور ترکیه یکی از شهرهای گردشگرپذیر است که سالانه تعداد زیادی از آن بازدید می‌کنند و دارای جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی بسیاری است؛ به همین خاطر وجود هتل‌های مختلف با درجه کیفیت بالا و اقتصادی در این شهر از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از هتل‌های چهارستاره و لوکس در این شهر زیبا، هتل هیلتون گاردن ‌این است که در محله بیلیک‌دوزو واقع شده‌است. این هتل به بسیاری از مراکز خرید شهر استانبول نزدیک است و پارک‌آبی گرند آکوا مارین در ۷ کیلومتری غرب آن است. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، خبر خوب این است که در این شهر سه فرودگاه وجود دارد و با هتل‌ هیلتون ‌گاردن این استانبول بیلیک‌دوزو هم فاصله کمی دارند. این هتل تا فرودگاه بین‌المللی سابیحا گوکچن ۲ ساعت با ماشین فاصله دارد و با فرودگاه استانبول هم، ۴۲.۳ کیلومتر فاصله دارد. همچنین از فرودگاه تکیر داغ چورلو تا هتل هیلتون گاردن این تنها ۱ ساعت با ماشین فاصله است.

امکانات و خدمات عمومی هتل هیلتون گاردن این بیلیک دوزو استانبول


امکانات و خدماتی که در هتل هیلتون گاردن این در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، همگی برای آسایش و راحتی هرچه بیشتر آنها است تا اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنند. امکاناتی که در این هتل وجود دارد، شامل این موارد است: آسانسور، پارکینگ رایگان، لابی زیبا و دنج، اینترنت وای‌فای رایگان که در تمام فضاهای هتل در دسترس است، رستوران، استخر در داخل هتل که در تمام فصول سال باز است، باشگاه ورزشی و فضای سبز. اگر بلیط چارتر استانبول دارید از ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید تا ترددی راحت را داشته‌باشید. خدماتی که در هتل هیلتون گاردن این استانبول برای مسافران ارائه خواهدشد، شامل مواردی است از قبیل: نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اتو، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات و دسترسی معلولین. همچنین می‌توانید ارزهای خود را هم در این هتل تبدیل کنید و امکانات اتاق وی آی پی هم در این هتل قابلیت درخواست دارد. باید گفت که از علت‌های محبوبیت این هتل در استانبول، برگزاری کنفرانس‌ها و جلسات و همایش‌های مختلف در آنجا است.

اتاق های هتل


در هتل هیلتون گاردن این بیلیکدوزو استانبول تعداد ۱۴۴ اتاق وجود دارد که در انواع مختلفی هستند از جمله: اتاق‌های استاندارد در سه نوع کینگ روم، کویین فمیلی روم و تویین روم. همچنین این هتل سوئیت‌هایی هم دارد که سوئیت کینگ یک خوابه هستند.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های شیک، زیبا و راحت این هتل چهارستاره انواع تجهیزات، مناسب با اقامتی خوش تعبیه شده‌است. امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌ها شامل تلویزیون در ابعاد مختلف که بستگی به نوع اتاق دارد، یخچال، مبلمان، چای و قهوه ساز، کمدلباس، میز تحریر، صندلی، صندوق امانات دیجیتالی، حمام با دوش یا وان، سشوار، وسایل بهداشتی مانند حوله، صابون و شامپو، میز اتو، دمپایی، تلفن و زنگ هشدار است. قابل ذکر است که واحدهای اقامتی این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش و سیستم اطفاحریق هستند. سرویس اتاق هم قابل درخواست است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


یکی از مزیت های این هتل وجود باغچه و فضای سبز آن است که مهمانان می‌توانند در رستوران آن کباب میل کنند و در کنار همراهان خود اوقاتی خوش را سپری کنند. اگر علاقه‌مند به ورزش حتی در سفر هستید، به باشگاه ورزشی هتل هیلتون گاردن این استانبول سری بزنید و یا حتما به استخر بروید و ساعاتی را شنا کنید تا شاداب شوید. اگر در اتاق‌خود می‌خواهید بمانید، از اینترنت رایگان استفاده کنید و سرگرم شوید.

رستوران هتل


در رستوران این هتل با نام (The Garden Restaurant)که کیفیت بالایی دارد، می توانید ساعات به‌یادماندنی را در کنار خانواده یا دوستان خود داشته باشید و خوراک های لذیذی را در فضایی دلنشین و دنج، با منویی انتخابی و در تمامی وعده‌های غذایی میل کنید. از خوبی‌های این رستوران این است که منوی مخصوص کودکان هم وجود دارد.

فاصله هتل هیلتون گاردن این بیلیک دوزو استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید بیلجیوم استانبول : ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل گورپینار: ۲۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا دریاچه بیوک چشمه: ۲۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید استانبول مال: ۳۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۴۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۵۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۵۳ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است