search
menu

هتل Hampton by Hilton Kurtkoy Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hampton by Hilton Istanbul Kurtkoy
امکانات و خدمات عمومی هتل همپتون بای هیلتون کورتکوی استانبول
اتاق ‌های هتل
امکانات اتاق ‌های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل همپتون بای هیلتون استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Hampton by Hilton Istanbul Kurtkoy


هتل همپتون بای هیلتون در کورتکوی، منطقه آسیایی استانبول که زیباترین مناطق از نظر زیبایی محیطی است، واقع شده است. هتل چهارستاره همپتون بای هیلتون از هتل های خوب و با امکانات این منطقه محسوب می شود و در نزدیکی آن مراکز خرید استانبول و مراکز تفریحی بسیاری وجود دارد. همپتون در ۱.۲ کیلومتری از فرودگاه صبیحا استانبول فاصله دارد. پرسنل این هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسه و ترکی استانبولی مسلط هستند و سعی دارند که مهمانان اوقات خوشی را در این هتل سپری کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل همپتون بای هیلتون کورتکوی استانبول


از امکانات این هتل می توان به یک صبحانه رنگارنگ رایگان و در سطح عالی برای مسافران و مهمانان تدارک دیده شده، اشاره کرد. اگر از آن دسته مهمانانی هستید که با خرید بلیط هواپیما استانبول و از طریق هوایی به این شهر سفر کرده اید نگران رفت وآمد بین هتل و فرودگاه نباشید، چرا که خدمات شاتل و رفت و برگشت فرودگاهی برای شما ارائه خواهد شد. برای افراد سالمند و مهمانان استفاده کننده از ویلچیر، خدمات ویژه مانند رمپ و آسانسور تعبیه شده تا بتوانند مانند دیگر مهمانان از اقامت در این هتل لذت برند. لابی هتل بسیار مجلل و دکوراسیون عالی دارد، که توجه همگان را به خود جلب می کند. همچنین در لابی امکانات اتاق چمدان، میز تور، بلیط گردشگری و خدمات کانسریج وجود دارد. در همه نقاط هتل مهمانان به اینترنت رایگان دسترسی دارند. اگر با خرید بلیط هواپیما استانبول قصد سفر کاری به این هتل را دارید، بهتر است بدانید که با اقامت در هتل می توانید از مرکز بیزینس، اتاق جلسه و خدمات فتوکپی با پرداخت هزینه مجزا استفاده کنید. خدمات دیگر مثل خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز شامل هزینه جداگانه بوده و از پذیرش هتل می توانید این خدمات را درخواست کنید. هتل دارای سیستم گرمایشی مرکزی و به صندوق امانات مجهز است.
هتل همپتون دارای اتاق ویژه افراد سیگاری است تا افراد غیر سیگاری در هتل از بوی سیگار اذیت نشوند. برای سرگرمی مهمانان روزنامه نیز در هتل وجود دارد. لازم به ذکر است که ورود حیوانات به این هتل ممنوع است. با خرید بلیط هواپیما سفر مارکت در طول سفر خود با ورزش و تمرین در باشگاه بدنسازی هتل همپتون، تناسب اندام خود را حفظ کنید. اگر با خودروی خود سفر یا خودرو کرایه کرده اید، نگران پارک ‌خودرو نباشید، هتل همپتون مجهز به پارکینگ سرپوشیده رایگان است. کودکان تا سه سال، شامل اقامت رایگان در این هتل خواهند بود.

اتاق ‌های هتل


اتاق‌ های متنوعی درهتل همپتون بای هیلتون وجود دارند که عبارتند از
اتاق توئین با بالکن و دارای ۲ تخت سینگل و بدون سیگار، اتاق توئین با بالکن و منظره رو به شهر با دو تخت سینگل و بدون سیگار، اتاق کوئین با منظره رو به شهر و یک تخت دو نفره بزرگ و بدون سیگار، اتاق کوئین با بالکن و همراه یک کاناپه تخت شو و تخت دو نفره بزرگ، اتاق کوئین با منظره رو به شهرو یک تخت دو نفره بزرگ و یک کاناپه تخت شو، اتاق توئین با بالکن و امکان سیگار کشیدن با دو تخت سینگل، اتاق توئین با منظره ر و به شهر و امکان سیگار کشیدن با دو تخت سینگل، اتاق کوئین با بالکن و امکان سیگار کشیدن، همراه یک کاناپه تخت شو و تخت دو نفره بزرگ.

امکانات اتاق ‌های هتل


امکانات اتاق های هتل همپتون با توجه به کاربردشان با هم تفاوت دارند. بعضی اتا‌ق ها دارای بالکن و بعضی اتاق ‌ها امکان سیگار کشیدن وجود دارد و بعضی برعکس. مهمانان در تمامی اتاق ‌ها به اینترنت رایگان دسترسی دارند و می‌ توانند عکس ‌های خود را با دوستانشان در فضای مجازی به اشتراک بگذارند. همه‌ اتاق ‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال ‌های ماهواره‌ ای، یخچال کوچک، زنگ بیدار باش، امکان اتو کشی و میز اتو، قهوه ساز، کف پوشیده با موکت، دستگاه تصفیه هوا، کمد لباس و صندوق امانات است. حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی لوکس و تمیز همراه با سشوار و دمپایی در همه‌ اتاق ‌ها موجود است.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


از امکانات سرگرمی این هتل فقط می ‌توان به وجود شبکه تلویزیونی کودک اشاره کرد تا کودکان در طول اقامت خود از برنامه‌ ها و کارتون ‌های مناسب سن شان استفاده کنند.

رستوران هتل


هتل دارای رستوران، کافه بار، اسنک بارو فروشگاه زنجیره ای است. برای افراد رژیمی در صورت درخواست، غذای مناسب آن ها و رژیم غذایی شان تهیه می شود. میوه‌ ها و وعده‌ هایی برای بچه‌ ها، شکلات و انواع دسر با هزینه جداگانه وجود دارد، که مهمانان می توانند تهیه و میل کنند.

فاصله هتل همپتون بای هیلتون استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید ویاپورت: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه مترو پندیک: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک بین شهری استانبول: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا محل کشتی سازی توزلا: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا هایپر فروشگاه منطقه مال تپه: ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول: ۱۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است