search
menu

هتل Grand Yavuz Hotel Sultanahmet Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Yavuz Hotel Sultanahmet Istanbul
امکانات عمومی هتل گرند یاووز سلطان احمد استانبول
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل گرند یاووز سلطان احمد استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Yavuz Hotel Sultanahmet Istanbul


هتل گرند یاووز سلطان احمد هتلی چهار ستاره و شیک در منطقه سلطان احمد استانبول است. این هتل در موقعیت بسیار عالی قرار دارد و منطقه سلطان احمد جزو پرطرفدارترین و پرترددترین منطقه در استانبول است. این هتل زیبا به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی به فرودگاه بسیار آسان خواهد بود، بنابراین باید نسبت به خرید بلیط هواپیمای استانبول و رزرو این هتل اقدام کرده و خودتان را برای سفری به‌یادماندنی آماده کنید. این هتل لوکس ترکیبی از زیبایی و هنر است که در سال‌های اخیر موردبازسازی قرارگرفته و اقامتی خوش برای مسافران رقم می‌زند. با اقامت در هتل Grand Yavuz Hotel Sultanahmet Istanbul در کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مسجد آبی، مسجد و موزه ایاصوفیه و کاخ و موزه توپکاپی سر بزنید. برای دسترسی به فرودگاه استانبول نیز باید فاصله ۵۷ کیلومتر طی کنید که از طریق شاتل فرودگاهی امکان‌پذیر است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، روم سرویس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گرند یاووز سلطان احمد استانبول


اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل عبارت‌اند از خدمات باربری، اتاق چمدان، میز تور گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته. در صورت نیاز به خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز می‌توانید به بخش لاندری مراجعه کنید و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید. برای سفرهای کاری نیز امکان برگزاری جلسات و کنفرانس دایر شده است، همچنین در هتل Grand Yavuz Hotel Sultanahmet Istanbul در صورت نیاز می‌توانید از فکس و فتوکپی نیز استفاده کنید، البته استفاده از این قسمت شامل هزینه جداگانه است. دقت داشته باشید که هتل گرند یاووز پارکینگ ندارد. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی و ترکی استانبولی تسلط دارند. مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند و از امکانات رفاهی بهره‌مند شوند.

امکانات تفریحی هتل


برای ریلکس کردن می‌توانید به بخش اسپای این هتل بروید و از کلاب سلامتی بهره‌مند شوید که خود این بخش شامل سونا، حمام ترکی، انواع ماساژ است، مطمئناً به آرامش خواهید رسید. سایر امکانات تفریحی در این هتل عبارت‌اند از جکوزی، حمام روباز و صندلی ماساژ.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


اتاق‌ها و سوئیت‌ها در این هتل بقدری راحت هستند و از وسایل و اسباب مدرن و خاص استفاده‌شده است که از ماندن در هتل سیر نخواهید شد و سفری خاطره‌انگیز در استانبول را تجربه خواهید کرد. انواع اتاق‌های موجود در هتل گرند یاووز استانبول عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، سوئيت، اتاق دوبل اکونومی، اتاق خانواده و اتاق تریپل سوپرییر. بعد از گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی استانبول، اتاق‌های هتل Grand Yavuz Hotel Sultanahmet Istanbul محل مناسبی برای استراحت است و حمام‌های موجود در داخل اتاق‌ها نیز بسیار لوکس هستند. هریک از واحدهای اقامتی دارای مینی بار و سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، میز کار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، پارکت، تلویزیون و تلفن. به یاد داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل نیز در پشت‌بام آخرین طبقه بوده و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی مدرن سرو می‌کنند. در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای گریل، پاستا، ساندویچ، سالاد و انواع غذاهای خوشمزه را میل کنید. همچنین در پشت‌بام و لابی کافی‌شاپ دایر شده و انواع نوشیدنی ارائه می‌دهند. به دلیل وجود روم سرویس نیز می‌توانید هرچه که دوست داشته باشید را سفارش داده و در اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل گرند یاووز سلطان احمد استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۶۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۹۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است