search
menu

هتل Grand Star Hotel Bosphorus Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Star Hotel Bosphorus Istanbul
اتاق‌های هتل گرند استار بسفرس
اماکن عمومی هتل گرند استار بسفرس
سرویس‌های هتل گرند استار بسفرس
اماکن نزدیک به هتل گرند استار بسفروس

درباره هتل Grand Star Hotel Bosphorus Istanbul


هتل گرند استار بسفرس از هتل‌های ۴ ستاره شهر استانبول است که با تکیه بر تجربیات چندین سال هتداری و مهما‌ن‌نوازی شرایط بسیار خوب و مناسبی را برای مهمانان خود پدید می‌آورد. اگر از کسانی که تجربه خرید بلیط هواپیما استانبول و اقامت در Grand Star Hotel Bosphorus Istanbul را دارند در مورد این هتل سوال کنید، عموما پاسخ‌هایی سرشار از رضایت و خوشحالی را خواهید شنید. از این رو، هتل مد نظر می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای اقامت شما در سفر به کشور ترکیه باشد.

اتاق‌های هتل گرند استار بسفرس


اتاق‌های هتل گرند استار بسفرس نمونه بی نظیری از یک محیط دنج و مدرن به شمار می‌روند. هر یک از این اتاق‌ها مجهز به تلویزیونی صفحه تخت هستند که قابلیت پخش چندین شبکه ماهواره‌ای را داراست. همچنین در داخل این اتاق‌ها، کمد و میز تحریر با کیفیتی تعبیه شده تا مهمانان در مواقع لزوم از آنها استفاده نمایند. ناگفته نماند که برخی از این اتاق‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای چشم اندازی به سمت دریا هستند. چشم اندازی که روح آرامش بخشی به کالبد این اتاق‌ها می‌دمد.

اماکن عمومی هتل گرند استار بسفرس


اولین و بارزترین مکان عمومی هتل گرند استار بسفرس که توجه خیلی‌ها را به خود جلب می‌کند، رستوران این اقامتگاه است. این رستوران نه تنها غذاهای دریایی و محلی بسیار لذیذی برای مهمانانش طبخ و سرو می‌کند، بلکه همانند اتاق‌های هتل گرند استار بسفرس دارای چشم انداز زیبایی است. در کنار این رستوران، کافه هتل گرند استار بسفرس نیز با محیط گرم ودلنشین خود محبوبیت فراوانی به دست آورده است. اگر به دنبال عوض کردن حال و هوایتان در هتل گرند استار بسفرس باشید، بهتر است یا به سراغ باغ بروید و یا از محیط لذت بخش تراس هتل استفاده نمایید. شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از پارکینگ هتل گرند استار بسفرس نیز به نحو احسن استفاده نمایید. لازم به ذکر است که برای مهمانان علاقمند به ورزش، هتل گرند استار بسفرس سالن بسیار مجهز و خوبی تدارک دیده است. همچنین مرکز اسپا و استخر سرپوشیده و فصلی هتل گرند استار بسفرس نیز دیگر مکان‌های عمومی این اقامتگاه هستند که می‌توانند در ارتقاء سطح کیفی سلامت شما نقش موثری ایفا کنند.

سرویس‌های هتل گرند استار بسفرس


اگر از ارائه غذاهای لذیذ و خوش طعم در رستوران هتل گرند استار بسفرس بگذریم، تازه به انواع سرویس‌های خدماتی مختلف در این اقامتگاه آشنا می‌شویم. اولین مورد که به صورت رایگان ارائه می‌گردد، سرویس اینترنت بی سیم رایگان است. شما در هر نقطه‌ای از هتل می‌توانید گوشی خود را به دست بگیرید و با وصل شدن به اینترنت پر سرعت هتل، وارد دنیای مجازی شوید. دیگر سرویس رایگان هتل گرند استار بسفرس، نظافت روزانه محیط اقامتگاه توسط خدمه است. این موضوع باعث می‌شود که هتل گرند استار بسفرس همیشه بسیار شیک و تر و تمیز باشد. مهمانان هتل گرند استار می‌توانند از مزایای بخش اتو، خشکشویی و لباس‌شویی، حمل و نقل به فرودگاه، صرافی، میز رزرو تور، کرایه خودرو، اتاق چمدان و سایر قسمت‌های خدماتی هتل نیز به راحتی استفاده نمایند. همچنین از لحاظ تامین امنیت نیز، قسمت‌های متفاوتی از هتل گرند استار بسفرس با نگهبانی ۲۴ ساعته، تامین کپسول آتشنشانی و ارائه صندوق امانات شرایط بسیار خوبی به وجود آورده‌اند. ناگفته نماند که اکثر کارکنان مجرب و حرفه‌ای هتل گرند استار بسفرس مسلط به سه زبان ترکی، انگلیسی وآلمانی هستند.

اماکن نزدیک به هتل گرند استار بسفروس


فاصله هتل گرند استار بسفروس تا میدان جهانگیر: ۱۰۰ متر
فاصله هتل گرند استار بسفروس تا خیابان استقلال: ۱۵۰ متر
فاصله هتل گرند استار بسفروس تا میدان تقسیم: ۲۵۰ متر
فاصله هتل گرند استار بسفروس تا حمام ترکی گالاتاسرای: ۳۰۰ متر
فاصله هتل گرند استار بسفروس تا مرکز خرید دمیرورن: ۳۰۰ متر
فاصله هتل گرند استار بسفروس تا خیابان فرانسوی: ۶۰۰ متر
فاصله هتل گرند استار بسفروس تا برج ساعت دلمه باغچه: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل گرند استار بسفروس تا برج گالاتا: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل گرند استار بسفروس تا برج مایدن: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله هتل گرند استار بسفروس تا مسجد ایا صوفیه: ۲٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است