search
menu

هتل Grand Papirus Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Papirus Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند پاپیروس استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند پاپیروس استانبول از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Grand Papirus Hotel


هتل گرند پاپیروس استانبول هتلی ۳ ستاره در منطقه بی اوغلو است که فقط ۱۷۰ متر با خیابان استقلال فاصله دارد. جایی که قلب تپنده شهر به حساب می‌آید و کوچه به کوچه آن گشتنی است. این خیابان پرتردد با نوازنده‌های خیابانی، خانه‌های عثمانی و غذاهای خیابانی میلیون‌ها گردشگر و خریدار بلیط هواپیما استانبول را به خود جذب می‌کند. با اقامت در هتلی مثل گرند پاپیروس نیز می‌توان به راحتی به این خیابان و میدان تقسیم دسترسی داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند پاپیروس استانبول


هتل گرند پاپیروس از یک دهه پیش در این قسمت از شهر فعالیت می‌کند و با وجود تعدادی از نقاط مثبتش که می‌تواند اقامت در این هتل را دلنشین سازد، نقطه ضعف‌هایی نیز دارد. اول از همه پرسنل هتل با خوش‌رویی کامل و به صورت حرفه‌ای به میزبانی از مهمانانشان می‌پردازند اما رسیدگی به امور نظافتی چنگی به دل نمی‌زند و برای صرف صبحانه و غذا باید از ساختمان هتل به هتل مجاور آن مراجعه کرد. اگر ‌می‌توانید با سر و صدا کنار بیایید و این منطقه شلوغ را تحمل کنید، اقامت درGrand Papirus Hotel برایتان سخت نخواهد بود. این هتل برخی از اتاق‌ها و امکانات خود را برای افراد توان جو بهینه کرده و دارای پذیرش ۲۴ ساعته و تراسی در پشت بامش است. هتل Grand Papirus فاقد پارکینگ است ولی اینترنتی رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


هتل گرند پاپیروس اتاق‌های کوچک و نقلی دارد که اثاثیه مدرنی ندارند ولی هر آنچه برای اقامتی آسوده بدان نیاز داشته باشید در اختیارتان می‌گذارند. این اتاق‌ها پنجره‌هایی به روی خیابان دارند و به همین دلیل سروصدای زیادی به هنگام شب شنیده می‌شود. هتل گرند پاپیروس در مجموع ۱۸ باب اتاق دارد و امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، گاو صندوق، مینی بار و میز در آن‌ها گنجانده شده است. هر اتاق هتل دارای حمامی اختصاصی است که مجهز به سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. یکی از اتاق‌های هتل گرند پاپیروس برای استفاده افراد توان جو بهینه شده و مهمانان می‌توانند اتاق‌های سینگل، دبل، تریپل، کوادراپل و استاندارد سینگل و یا واحدهای مقرون به صرفه‌تری همچون اتاق‌های اکونومی سینگل را برای اقامت خود برگزینند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


بعد از خروج از ساختمان هتل و با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه متروی تقسیم می‌رسید و از آنجا می‌توانید به راحتی به نقاط دیگر شهر دسترسی داشته باشید. با اینکه هتل گرند پاپیروس امکانات متنوعی ندارد و حتی برخی از امکاناتش نیاز به جایگزینی دارند ولی خدماتی در حد هتل‌های هم‌رده خود ارائه می‌دهد. گفته می‌شود که پرسنل این هتل با زبان فارسی نیز آشنایی دارند و ارتباط با آن‌ها بسیار راحت است. این هتل دارای مغازه سوغاتی، مینی مارکت و آرایش و پیرایش است و خدمات تهیه بلیط، تور، تبدیل ارز و لاندری ارائه می‌دهد. مهمانانی که زودتر از موعد تحویل اتاق به هتل رسیدند، می‌توانند چمدان‌های خود را به اتاق چمدان تحویل دهند و راهی خیابان استقلال شوند.

رستوران هتل


هتل گرند پاپیروس استانبول رستورانی ندارد ولی درست روبروی ساختمان، رستوران هتل دیگری دایر است و مهمانان برای صبحانه و وعده‌های دیگر می‌توانند به این رستوران مراجعه کنند. البته صبحانه‌های هتل به اتاق مهمانان نیز ارائه می‌شوند و کیفیت و تنوع چندان خوبی ندارند اما در صورتی که آبمیوه، لبنیات و میوه به آن‌ها اضافه شود می‌تواند رضایت مهمانان را جلب کند. از این گذشته، هتل گرند پاپیروس کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی در اطراف خود دارد که هر کدام از آن‌ها غذاهای متنوعی متناسب با ذائقه‌های مختلف طبخ و سرو می‌کنند.

فاصله هتل گرند پاپیروس استانبول از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

:
فاصله تا خیابان استقلال: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا حمام تاریخی گالاتاسارای: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است