search
menu

هتل Grand Ninova Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Ninova Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل گرند نینووا استانبول
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند نینووا استانبول از جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Ninova Hotel Istanbul


هتل گرند نینووا در محله بیازیت استانبول قرار دارد. گرند نینووا از هتل‌های استانبول است و در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده است. نوسازی اخیر هتل، رونق بیشتری به آن بخشیده است. چشم‌انداز زیبایی از دریای مرمره و منطقه تاریخی سلطان احمد از تراس هتل دیده می‌شود. همان‌‌طور که می‌دانید یکی از دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول بازدید از جاذبه‌های تاریخی این شهر است. بسیاری از جاذبه‌های استانبول در منطقه سلطان احمد قرار دارند و شما با اقامت در Grand Ninova Hotel دسترسی راحتی به آن‌ها خواهید داشت. جاذبه‌های معروفی نظیر آب‌انبار باسیلیکا و مسجد و موزه ایاصوفیه فقط یک کیلومتر با هتل فاصله دارند.

امکانات کلی هتل گرند نینووا استانبول


ساختمان هتل گرند نینووا ۵ طبقه است و امکانات رفاهی فراوانی در آن برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ و اتاق خانواده از امکانات اساسی این هتل به شمار می‌روند. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است، در قسمت پذیرش خدمات تور، کمد، ارائه‌ی فاکتور، صرافی، خودپرداز، اتاق چمدان و چک‌این/اوت سریع به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل گرند نینووا خدمات نظافت روزانه و اتو رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات تحویل مواد غذایی، لاندری و خشک‌شویی استفاده نمایید. در صورت نیاز به خدمات آرایشی و پیرایشی می‌توانید به سالن زیبایی هتل تشریف ببرید. برای خرید وسایل ضروری نیاز به بیرون رفتن از هتل نیست و داخل فروشگاه هتل بسیاری از اقلام اساسی موجود است. فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات و آسانسور از دیگر امکانات هتل به شمار می‌روند. کارکنان هتل Grand Ninova Hotel Istanbul بسیار خوش‌برخورد و حرفه‌ای هستند و در جهت ایجاد محیطی دل‌پذیر برای مهمانان تلاش می‌کنند. گرند نینووا استانبول از هتل‌های چندزبانه استانبول است و به زبان‌های ترکی، انگلیسی، عربی، اوکراینی، روسی، فرانسه و اسپانیایی در این هتل صحبت می‌شود. اگر هوس رانندگی در استانبول به سرتان زد، می‌توانید از خدمات کرایه خودرو استفاده نمایید. هتل گرند نینووا پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۱۳ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است فرودگاه‌های صبیحه گوکچن و استانبول به ترتیب ۳۱ و ۳۳ کیلومتر با هتل فاصله دارند و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل گرند نینووا دارای ۳۰ اتاق زیبا است که به سبک معماری عثمانی طراحی شده‌اند. کف‌پوش پارکت و مبلمان عتیقه جلوه زیبایی به اتاق‌ها بخشیده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق سوپریور دوبل، اتاق استاندارد دوبل، اتاق چهار نفره و اتاق استاندارد دوبل است. امکانات داخل اتاق‌ها شامل تلویزیون صفحه تخت، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، روم سرویس، مینی‌بار، چای‌ساز، صندوق امانات، اتو، میز اتو، دوش، سرویس بهداشتی، سشوار و لوازم بهداشتی است. لازم به ذکر است برخی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافی هستند، سرویس اضافی برای کودکان زیر ۶ سال رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


تراس چشم‌انداز زیبایی از منطقه سلطان احمد را نمایش می‌دهد، در این محل لوازم باربیکیو و مبلمان فضای باز برای مهمانان تدارک دیده شده است. پخش فیلم، کارائوکه، کلوپ شبانه و تفریحات عصرانه از تفریحاتی هستند که می‌توانند سفرتان را به‌یادماندنی‌تر نمایند.

رستوران هتل


داخل هتل Grand Ninova Hotel Istanbul یک رستوران شیک قرار دارد که شما را از پیدا کردن رستوران‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند. صبحانه‌تان را می‌توانید در اتاق و یا رستوران نوش جان کنید. منوی صبحانه شامل صبحانه انگلیسی، لهستانی، کانتیننتال، حلال و وگان است. برای ناهار و شام هم گلچینی از غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود. یک کافه‌ی دنج هم داخل هتل قرار دارد که جای مناسبی برای صرف انواع دسر و نوشیدنی است. البته با توجه به موقعیت مکانی هتل رستوران‌ها و کافه‌های فراوانی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان کنید.

فاصله هتل گرند نینووا استانبول از جاهای دیدنی نزدیک


فاصله از دریای مرمره: ۳۰۰ متر
فاصله از آب‌انبار باسیلیکا: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله از مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله از مسجد سلیمانیه: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله از بازار ادویه: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله از برج گالاتا: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله از برج دختر: ۳٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است