search
menu

هتل Grand Makel Hotel Topkapi Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Makel Topkapi Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند میکل توپکاپی استانبول با جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Makel Topkapi Istanbul


هتل گرند میکل توپکاپی استانبول از هتل‌هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و محیط تمیز و مبلمان بسیار شیک و لوکس آن سبب جذب گردشگران بسیاری شده است. جذابیت مبلمان و خدماتی که در هتل ارایه می‌شود به‌قدری بالاست که برای همه گردشگران پیشنهاد می‌شود اقامت در این هتل را تجربه کنند. وسایل نقلیه‌ای که در نزدیکی این هتل قرار دارد می‌تواند به شما کمک کند تا به‌راحتی به بخش‌های مختلف شهر بروید. گردشگران زیادی به استانبول سفر می‌کنند و اگر شما نیز قصد سفر هوایی به استانبول را دارید می‌توانید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر کنید و از اقامت در هتل Grand Makel Hotel Topkapi Istanbul جذاب لذت ببرید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


این هتل چهارپنج ستاره امکانات بسیار زیادی دارد که اقامت در این هتل را بسیار پرطرفدار ساخته است. وقتی وارد هتل می‌شوید با یک لابی جذاب و لوکس رو به رو خواهید شد که فضای دل‌باز آن شما را برای استراحتی کوتاه در این لابی وسوسه می‌کند. امکان اتصال به اینترنت در لابی هتل وجود دارد. سیستم اعلام حریق در این هتل وجود دارد که می‌تواند برای جلوگیری از هر آتش‌سوزی برای شما خاطری آسوده را فراهم کند. پرسنل هتل بسیار مؤدب و اخلاق مدار هستند و به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند. هتل پارکینگ نیز دارد و اگر کسی با خودرو شخصی به این شهر سفر کند ازلحاظ امنیت خودرو می‌تواند خاطری آسوده داشته باشد. خدماتی همچون لاندری و لباسشویی نیز برای مسافران ارایه می‌شود. وجود اتاق ماساژ و بدن‌سازی نیز برای مسافران بسیار جذاب است. تاکسی‌سرویس برای گردشگرانی که بخواهند به جاهای مختلفی از شهر بروند ارایه می‌شود.
می‌توانید به این نکته نیز توجه داشته باشید که خدمات ویژه‌ای برای معلولان نیز ارایه می‌شود. اتاق‌های خاصی برای قرار دادن چمدان و همچنین برای افرادی که سیگار می‌کشند نیز وجود دارد. گاوصندوق و صندوق امانات نیز در هتل وجود دارد و شما می‌توانید مدارک مهم و اشیای گران‌قیمتتان را با سپردن به هتل به‌راحتی بتوانید به گردش بروید. پذیرش هتل به‌صورت شبانه‌روزی بوده و آسانسور نیز در ساختمان هتل وجود دارد. ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی با هزینه اضافی برای مسافرانی که خواهان این نوع خدمات باشند نیز آماده وجود دارد. اتاق جلسه و کنفرانس نیز برای کسانی که برای سفر کاری به این شهر سفر می‌کنند وجود دارد و می‌توانند با هماهنگی این مکان را رزرو کنند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بسیار شیک و لوکس هستند. وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز در تمام اتاق‌ها به بهترین نحو ممکن می‌توانند دمای هوا را مطبوع و معتدل سازند. اتاق‌های هتل به‌صورت مبله هستند و کمدهای چوبی نیز برای قرار دادن لباس‌هایتان در اتاق‌ها تعبیه شده است. امکانات بهداشتی مانند حمام بسیار تمیز و شیک و همچنین سرویس بهداشتی نیز در اتاق‌های هتل وجود دارد. یخچال و قهوه ساز نیز در اتاق‌ها وجود دارد. کف‌پوش چوبی با تخت‌ها و روتختی‌های درجه یک در تمام اتاق‌ها به چشم می‌خورد. جالب است بدانید اتاق‌ها چشم‌انداز به شهر و دریا دارند و اقامت در این هتل را‌ بسیار پرطرفدار ساخته است. باید توجه داشته باشید که اتو و میز اتو نیز برای ساکنان هتل تعبیه شده است. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق دو تخته
• اتاق استاندارد
• اتاق خانوادگی
• اتاق دو تخته بزرگ
• سوییت دو خوابه

رستوران هتل


رستوران هتل که در طبقه آخر هتل قرار گرفته است چشم‌اندازی بسیار زیبا دارد و می‌توانید در این رستوران بسیار شیک تمام وعده‌های غذایی را میل کنید.

فاصله هتل گرند میکل توپکاپی استانبول با جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تقسیم: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱۰.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای مدرن: ۱۲.۷ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۱۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است