search
menu

هتل Grand Lara Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Lara Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل گرند لارا استانبول
اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل گرند لارا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Lara Hotel Istanbul


هتل گرند لارا یکی از هتل‌های استانبول است که در مرکز شهر قرار دارد. این هتل دو ستاره بوده و به ایستگاه مترو نزدیک است، همچنین با دو دقیقه رانندگی می‌توانید به بازار بزرگ استانبول دسترسی داشته باشید. با انتخاب هتل Grand Lara Hotel Istanbul برای اقامت می‌توانید از جاهای دیدنی مشهور مانند مسجد و موزه ایاصوفیه، کاخ و موزه توپکاپی، مسجد آبی و برج گالاتا بازدید کنید. همچنین در نزدیکی این هتل می‌توانید به چند مرکز خرید نیز سر بزنید. با امکانات و خدمات رفاهی مناسب از میهمانان سراسر جهان استقبال می‌کنند. برای تجربه سفری به‌یادماندنی در حین حال سفری مقرون‌به‌صرفه انتخاب این هتل دو ستاره در هنگام خرید بلیط هواپیمای استانبول است.

امکانات عمومی هتل گرند لارا استانبول


از جمله امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای اشاره کرد که به صورت رایگان در تمامی نقاط هتل در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در بخش بیزینس نیز برای برگزاری جلسات کاری آماده ارائه خدمات هستند. علاوه بر این‌ها، در بخش شستشو می‌توانید از خدمات مربوط به لاندری بهره‌مند شوید. در هنگام ورود به لابی هتل نیز بخش پذیرش دایر بوده و به صورت شبانه‌روزی از میهمانان استقبال می‌کنند. برای سپردن وسایل ارزشمندتان نیز می‌توانید از گاوصندوق موجود در بخش پذیرش استفاده کنید. همچنین اتاق چمدان موجود در لابی هتل Grand Lara Hotel Istanbul برای نگهداری از وسایل و چمدان‌های مسافران تعبیه‌شده است. در بخش تور گردشگری مسافران را با جاهای دیدنی و تاریخی شهر استانبول آشنا می‌کنند و به بازدید مشتاق شوند. برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. با توجه به اینکه پرسنل در این مجموعه کارآزموده و مجرب هستند، همگی به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند. لازم به ذکر است که در هتل گرند لارا پارکینگی تعبیه نشده و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید از پارکینگ‌های عمومی و خیابان‌های اطراف هتل استفاده کنند. در هنگام رزرو این هتل دقت داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی به داخل هتل را ندارید. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه نیز می‌توانید با مراجعه به بخش صرافی نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید.

اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل یا توئين، اتاق تریپل استاندارد. در اتاق‌های این هتل همانند منزل شخصی احساس راحتی خواهید کرد. همه اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. به دلیل وجود روم سرویس میهمانان می‌توانند خوراکی و نوشیدنی موردنیازشان را سفارش داده و در اتاقشان میل کنند. تمامی واحدهای اقامتی این مجموعه به‌طور روزانه نظافت می‌شوند. در داخل اتاق‌ها امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، مینی بار، حمام اختصاصی و مجهز، میز کار، تلفن. با اقامت در اتاق‌های هتل Grand Lara Hotel Istanbul می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر را تماشا کنید. تمامی اتاق‌ها ضد آلرژی بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها مسافران باید این مورد را رعایت کنند.

رستوران هتل


در رستوران این مجموعه می‌توانید از صبحانه سلف‌سرویس به صورت رایگان بهره‌مند شوید. برای وعده‌های دیگر نیز می‌توانید به این رستوران بروید یا به رستوران‌های نزدیک هتل سر بزنید و با انتخاب از غذاهای منویی مطمئناً خوشمزه‌ترین غذاها را امتحان خواهید کرد که هیچ‌وقت طعمشان را فراموش نخواهید کرد.

فاصله هتل گرند لارا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است