search
menu

هتل Grand Hotel de Londres Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Hotel de Londres Istanbul
خدمات و امکانات عمومی هتل گرند د لوندرس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند د لوندرس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Grand Hotel de Londres Istanbul


در محل تلاقی شرق و غرب، جایی که یکی از تمدن های قدیمی جهان قرار گرفته، اقامتگاهی قرار دارد که گویا از دل تاریخ آمده تا حرف های ناگفته ای را که مدت هاست در دلش مانده بگوید. هتل های استانبول مدت ها قبل از اولین باری که قطارهای اورینت اکسپرس در سال ۱۸۸۳ پایشان به استانبول برسد، فعالیت خود را آغاز کرده بودند و یکی از آن ها هتل بویوک لاندرا یا همان Grand Hotel de Londres Istanbul بود که بلافاصله پس از فعالیت توانست جای خود را به عنوان یکی از بهترین هتل های استانبول تثبیت کند. این هتل یکی از معدود هتل هایی است که توانسته از آن دوران تا کنون جان سالم به در ببرد و امروزه با کمی بازسازی و مرمت در بخش های مختلف همچنان فعالیت خود به عنوان هتل را ادامه دهد. با اینکه هتل بازسازی شده اما هنوز هم حال و هوای دهه ۱۹۰۰ خود را حفظ کرده و به عبارتی با ورود به آن گویا به هتل دهه ۱۹۰۰ وارد شده اید، همانقدر دست نخورده و بکر و خاص!

خدمات و امکانات عمومی هتل گرند د لوندرس استانبول


گرند د لوندرس از گذشته تا کنون به خاطر راحتی و آرامشش شناخته شده اما از آن جا که هتل ساختمانی تاریخی دارد بسیاری از خدمات و امکانات را ارائه نمی دهد هرچند که با وجود برخی کمبودها، گرند د لوندرس ارزش خرید بلیط هواپیما استانبول و اقامت در منطقه ای تاریخی را دارد. یکی از امکاناتی که گرند د لوندرس به خاطر قدمت بنا نتوانسته ایجاد کند پارکینگ اختصاصی است. مهمانانی که دارای خودروی شخصی اند مجبور خواهند بود اتومبیلشان را در خیابان ها و یا پارکینگ های عمومی اطراف هتل پارک کنند. اما اگر جزو مهمانانی هستید که از طریق هوایی سفر کرده اند، بد نیست بدانید که هتل برای شما خدمات کرایه اتومبیل در نظر گرفته تا نیازی به وسیله های حمل و نقل عمومی استانبول نداشته باشید. برای مهمانانی که از طریق روزنامه ها پیگیر اخبار صبح هستند نیز روزنامه های صبحگاهی تهیه و در اختیارشان قرار داده می شود. گرند د لوندرس فروشگاه کادویی هم دارد که بد نیست در طول اقامتتان سری به آن بزنید.
کارکنان بخش پذیرش علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی و اسپانیایی آشنا بوده و به صورت ۲۴ ساعته فعالند تا در هر ساعت از شبانه روز خدمات اتاق چمدان و خدمات تور را در اختیار مهمانان هتل قرار دهند. گرند دلوندرس همچنین برای مهمانان خود اینترنت پرسرعتی تهیه کرده و مهمانانش در بخش های مختلف هتل امکان دسترسی به اینترنت را خواهند داشت.

اتاق های هتل


اتاق های هتل گرند د لوندرس برای هماهنگی با قدمت بنا سبکی قدیمی با رنگ هایی گرم دارند که راحتی و آرامش ذهنی مهمانان را به اوج خود می رساند. اتاق سوپریور دابل روم، اتاق استاندارد، اتاق اکونومی، اتاق کرنر دابل روم و سوئیت سوپریور انواع اتاق های این هتلند که در میان آن ها تنها اتاق سوپریور دابل روم دارای بالکن اختصاصی است.

امکانات اتاق های هتل


راحتی اولین کلمه ای است که هنگام توصیف هتل گرند دلوندرس به زبان می آید. تمامی اتاق های این هتل موکت شده و از سیستم گرمایش مرکزی استفاده می کنند. سیستم تهویه مطبوع، دستگاه چای/ قهوه ساز، مینی بار، حمام و دوش از جمله امکانات مشترکی است که در تمامی اتاق های هتل وجود دارند.

رستوران هتل


صبحانه هتل روزانه به صورت بوفه سرو می شود و مهمانان می توانند نهار یا شام را در رستوران لاکارته هتل نوش جان کنند. هتل تراس بار زیبایی هم دارد که انواع نوشیدنی های تازه و گوارا را در اختیارتان خواهد گذاشت.

فاصله هتل گرند د لوندرس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا موزه پرا: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان فرانسوی: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۱ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است