search
menu

هتل Grand Eyuboglu Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Eyuboglu Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل گرند ایوب اوغلو استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند ایوب اوغلو استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Eyuboglu Hotel Istanbul


هتل گرند ایوب اوغلو یکی از هتل های ۳ ستاره در استانبول در منطقه عمرانیه است که در سال ۲۰۰۶ ساخته شد و در ۱۰ کیلومتری مرکز استانبول قرار دارد. این هتل با موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را فراهم می کند. نزدیک بودن هتل Grand Eyuboglu Hotel Istanbul به جاهای دیدنی استانبول از جمله واترگاردن استانبول، مرکز خرید پالادیوم، کاخ دولمه باغچه و برج دختر مورد توجه گردشگران بسیاری واقع شده است. مرکز خرید میدن در فاصله ۳.۷ کیلومتری هتل با رستوران ها و مغازه های زیادی واقع شده است. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که ۴۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر را داشته باشید، هتل گرند ایوب اوغلو محل اقامتی ایده آل برای مسافرانی است که به دنبال جذابیت و راحتی در استانبول هستند.

امکانات کلی هتل گرند ایوب اوغلو استانبول


هتل گرند ایوب اوغلو، خدمات عالی و امکانات برتر اقامتی فراموش نشدنی را برای میهمانان به ارمغان می آورد. این هتل دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، اینترنت بی سیم رایگان، انبار چمدان و شاتل فرودگاهی است. برای تبدیل ارز می توانید از خدمات صرافی هتل بهره مند شوید. هتل همچنین دارای حمام ترکی، سونا و استخر سرپوشیده است. مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می کنند، می توانند ماشین خود را در پارکینگ هتل پارک کرده و از این بابت نگرانی نداشته باشند. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. برای امنیت بیشتر می توانید اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل و کشیدن سیگار در مکان های عمومی ممنوع است. این هتل دارای کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفا حریق است که از بروز هر گونه حوادث ناگوار جلوگیری می کند.
لابی شیک دارای یک فضای نشیمن راحت است. میهمانان می توانند تلویزیون تماشا کنند یا روزنامه های روزانه را بخوانند. اتاق ملاقات نیز در هتل در نظر گرفته شده است. هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. علاوه بر خدماتی که ذکر شد خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل Grand Eyuboglu Hotel Istanbul به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط هستند. کودکان بالای ۵ سال در این هتل بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت به طور کامل برای آن ها دریافت می شود. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می توان به داشتن موقعیت مکانی و قیمت مناسب، محیطی تمیز و پاکیزه و به زبان انگلیسی صحبت کردن کارکنان اشاره کرد. ساعت ورود به هتل از ساعت ۱۴:۰۰ و خروج از هتل تا ساعت ۱۲:۰۰ است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل Grand Eyuboglu Hotel Istanbul عبارتند از: اتاق های خانوادگی، اتاق دبل یا توئین، اتاق سه نفره و اتاق تک نفره. کف اتاق ها با فرش و دیوارها با کاغذ دیواری پوشانده شده اند. همه ۳۴ اتاق زیبای هتل دارای تلویزیون LCD، مینی بار، تلفن، کمد لباس، سرویس بیداری، تهویه مطبوع و Wi-Fi رایگان هستند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی رایگان، حوله و سشوار نیز است.

رستوران هتل


میهمانان هتل Grand Eyuboglu Hotel Istanbul می توانند صبحانه مفیدی را با پنیر و سبزیجات تازه میل کنند. وعده های غذایی ناهار و شام به صورت بوفه باز در رستوران هتل و با گزینه های متعدد سرو می شود. در بار هتل می توانید با انواع نوشیدنی های خوشمزه و گوارا از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل گرند ایوب اوغلو استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید میدن: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا واتر گاردن استانبول: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید میدان عمار: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آکاسیا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۱۲.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است