search
menu

هتل Grand Durmaz Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Durmaz Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل گرند دورماز استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند دورماز استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Durmaz Hotel Istanbul


هتل گرند دورماز یکی از هتل‌های چهار ستاره در شهر استانبول است که با اقامت درآن می‌توانید خاطره سفری خوب و خوش را در ذهن خود و همراهانتان ماندگار کنید. از نظر موقعیت مکانی این هتل درست رو‌به‌روی ایستگاه تراموای آکسارای قرار گرفته‌است. این هتل در واقع یکی از مکان‌هایی است که آب گرم و حمام ترکی دارد و شما می‌توانید در محل اقامتتان از این امکانات بهره ببرید و آرامش بیشتری را تجربه کنید. دکوراسیون اتاق‌ها تلفیقی از دکوراسیون مدرن و سنتی است و در برخی از اتاق‌ها وجود بالکن سبب شده‌است تا این اتاق‌ها طرفداران زیادی داشته باشند. شما از هتل Grand Durmaz Hotel Istanbul تا ایستگاه مترو تنها چند قدم فاصله دارید و از این طریق به راحتی می‌توانید به فرودگاه نیز بروید.
اگر می‌خواهید بصورت هوایی به استانبول سفر کنید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و انتخاب هتل گرند دورماز می‌توانید اقامتی خاطره‌انگیز را در این هتل تجربه کنید. برای اقامتی خاطره انگیز در استانبول و بازدید از جاهای دیدنی مختلف این شهر مانند موزه پرا، میدان تکسیم، خیابان استقلال، کاخ دلمه باغچه و.... می‌توانید این هتل را بر حسب امکاناتی که در ادامه مطلب بیان می‌شود، انتخاب کنید.

امکانات عمومی هتل گرند دورماز استانبول


هتل Grand Durmaz Hotel Istanbul یکی از هتل‌هایی است که امکانات بسیار خوبی دارد. در تمام بخش‌های هتل به راحتی می‌توانید به اینترنت وای فای رایگان اتصال داشته‌باشید. در رابطه با امکانات تفریحی بسیار زیادی که در این هتل وجود دارد می‌توان به وجود باشگاه ورزشی و فیتنس، سونا و آب گرم اشاره کرد که طرفداران بسیار زیادی هم دارند. برای استفاده از امکانات تفریحی و ورزشی که در هتل ارایه می‌شود نیاز به پرداخت هزینه است. امکان تبدیل ارز در این هتل برای مسافران وجود دارد و برای رفع این نیاز لزومی به خروج از هتل ندارید. این هتل چند طبقه همانند بسیاری از هتل‌های چند طبقه دیگر دارای آسانسور است. ورود حیوانات به هتل ممنوع است و نمی‌توانید حیوان خانگی خودتان را در این هتل اسکان دهید. اگر با هواپیما به این شهر سفر می‌کنید نیاز دارید تا بین فرودگاه و هتل رفت و آمد کنید که شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی از سوی هتل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از جمله خدمات دیگری که هتل در اختیار مسافران قرار می‌دهد می‌توان به خشکشویی، لاندری و اتو اشاره نمود که برای استفاده از هر کدام نیاز دارید تا هزینه مجزایی را پرداخت کنید. اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری وجود دارد تا دود سیگار بقیه اعضای هتل را اذیت نکند. پارکینگ هتل در منطقه‌ای نزدیک به هتل وجود دارد و شارژ اضافی برای پارک خودرو گرفته‌می‌شود. صندوق امانت نیز در هتل وجود دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل خدمت دیگری است که برای مسافران هتل گرند دورماز استانبول عرضه می‌شود. کارکنان هتل بسیار خوش اخلاق و مجرب هستند و مسلط به چندین زبان زنده دنیا شامل: ترکی، انگلیسی، روسی، عربی و اسپانیایی هستند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل گرند دورماز اتاق‌هایی دارد که از لحاظ دکوراسیون بسیار جای مناسبی برای استراحت و آرامش شماست. رنگ دیوارها و کل اجزای دکوراسیون بسیار آرامش بخش است که سبب می‌شود با اشتیاق بیشتری بخواهید در سفرهای بعدی نیز این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. در اتاق‌هایتان امکان اتصال به اینترنت را خواهید داشت. تلویزیون با کانال‌های متنوع در اتاق‌ها وجود دارد و می‌توانید با آن در طول مدتی که در اتاق اقامت دارید، سرگرم شوید. وجود مینی بار و یخچال در واحدهای اقامتی در کنار چای ساز و قهوه ساز از مواردی هستند که بسیار برای شما ضروری هستند و سبب ترغیب شما برای اقامت در اتاقتان می‌شود. حمام و سرویس بهداشتی با تمام لوازم بهداشتی در همه اتاق‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌های شامل:
• اتاق استاندارد دو نفره شامل دو تخت تک نفره و یا یک تخت دو نفره
• سوییت با دو اتاق خواب که یک اتاق شامل دو تخت تک نفره و اتاق دیگر شامل یک تخت دو نفره
• اتاق استاندارد سه نفره شامل سه تخت تک نفره
• سوییت شامل یک تخت دو نفره بزرگ
• اتاق خانوادگی شامل دو تخت تک نفره و یک تخت دو نفره بزرگ

رستوران هتل


هتل Grand Durmaz Hotel Istanbul رستوران مجهز و نسبتا بزرگی دارد که از منوی آن می‌توانید غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذی را انتخاب کنید و در فضای بسیار خوب هتل غذای خود را میل کنید.

فاصله هتل گرند دورماز استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است